Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Kjipt det da. Du kan jo gå for en XBone. Både større vifte til kjøleløsning og mindre varme fra minnet.

Xbox 360 brukte jeg stort sett med hodetelefoner eller surroundanlegg og det skjulte som regel støyen ganske bra. Må være noe magisk med min PS4. Har aldri hørt vifta.

Har allerede xbox one, som nevnt i tidligere poster, og den er fullstendig lydløs.

 

Tror uansett ikke jeg ender opp med å selge ps4-en, selv om jeg ender opp med nok en dårlig maskin. Må spille sony-eksklusivene.

 

Men hvor mye den støyer har stor betydning for om jeg kjøper multiplattform/konsolleksklusive spill på ps4, xbox one eller PC.

 

Headset vil jo kunne hjelpe, men foretrekker å spille uten. Og selv om jeg klarer å ignorere lyden, så er viftestøyen en indikator på at maskinen blir veldig varm. Som igjen tyder på at konsollen kanskje ikke vil overleve hele generasjonen.

 

Vi har bra forbrukerrettigheter i Norge, men ryker den etter 5 år så har jeg ingenting jeg skulle ha sagt. Dette skjedde med min xbox 360, og var veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.-.-

 

Skjønner ikke vitsen med slike klipp. IGN er jo enda mer idiot enn eg trodde. Folk som vil ha en helt spoilerfri opplevelse kommer ikke til å se det der, får vi håpe. Og de som har bestemt seg for å kjøpe spillet har nok sett akuratt nok til at de vet at de liker det de ser, fra ulike trailere, screenshots etc. Så å komme med ett klipp der en viser de første 18min fra ett spill er så dust at eg har ikke ord.

Lenke til kommentar

"Battlefield Hardline Beta er installert" står det

 

Det er jo faen ikke det :p starter det og det står på 76% installert :roll: Løgner konsoll altså.

Yes.

 

Du kan tror jeg skvatt litt da min 47GB install (et annet spill) ble ferdig på et par timer. Går inn på system storage og 5% complete... løgn og fanteri!

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Syns det var tam grafikk ja, men følte det var bedre flyt jevnt over enn BF4 ? KANSKJE det skrur teksturer opp ett hakk til Trysil?

Testa bare ett par runder da. Tror uansett ikke dette er BF for meg.

 

Men utrolig mye bedre testrunde denne gangen enn det pisset vi fikk teste ut forrige gang, da var det helt krise matrise dårlig!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Prøvde pc utgaven i går, og det var latterlig dårlige skins, både på våpen, armer som man ser og fiender. De ser jo ut som noe som man kan finne i et f2p spill :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...