Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Til dere som ikke merker støyen til PS4-en: Prøv å skru av lyden på TV-en/anlegget. Start the Last of Us, Diablo 3, eller Assassins Creed: Black Flag. (De spillene jeg har testet). Spill i fem minutter. Bråker den nå?

 

Hvis svaret fortsatt er nei så må jeg ha vært uheldig igjen ...

 

For å svare på spørsmålene: Den står i en hylle med åpen bakside. Er klar over at det ikke ville være et problem hvis jeg skrudde opp lyden, men har man samboer som sover i naborommet så er ikke det den beste løsningen alltid. (Jeg spiller for det meste på kvelden/natten)

 

Å støvsuge inntaket burde ikke være nødvendig i mitt tilfelle, har jo bare hatt maskinen i én uke.

Jeg spilte gjennom hele TLOU:RM, man hører at det er en vifte i maskinen men plagsomt er det ikke. Jeg hører noen stillegående vifter i PCen også som har en jevn lav sus men heller ikke plagsomt.

 

PS3 (siste phat) bråkte vesentlig mer på tunge titler. Fullstendig stillegående konsoll tror jeg er umulig å få til i dagens marked.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Til dere som ikke merker støyen til PS4-en: Prøv å skru av lyden på TV-en/anlegget. Start the Last of Us, Diablo 3, eller Assassins Creed: Black Flag. (De spillene jeg har testet). Spill i fem minutter. Bråker den nå?

 

Hvis svaret fortsatt er nei så må jeg ha vært uheldig igjen ...

 

For å svare på spørsmålene: Den står i en hylle med åpen bakside. Er klar over at det ikke ville være et problem hvis jeg skrudde opp lyden, men har man samboer som sover i naborommet så er ikke det den beste løsningen alltid. (Jeg spiller for det meste på kvelden/natten)

 

Å støvsuge inntaket burde ikke være nødvendig i mitt tilfelle, har jo bare hatt maskinen i én uke.

Jeg spilte gjennom hele TLOU:RM, man hører at det er en vifte i maskinen men plagsomt er det ikke. Jeg hører noen stillegående vifter i PCen også som har en jevn lav sus men heller ikke plagsomt.

 

PS3 (siste phat) bråkte vesentlig mer på tunge titler. Fullstendig stillegående konsoll tror jeg er umulig å få til i dagens marked.

 

Wii U er utrolig stillegående, men trist nok så er det en niche konsoll.

Lenke til kommentar

PS4 er nok den konsollen jeg har som høres best. Sony har vel etterhvert oppdatert softwaren som gjør at viftene jobber noen hakk mer enn de gjorde i utgangspunktet? Mener det ble nevnt her inne også etter en viss opptatering.

Det stemmer att viftehastigheten ble oppjustert noen hakk etter en av oppdateringene, men jeg merker selv lite til støy fra ps4 da jeg alltid spiller enten med headsett eller lyd fra forsterkeren

Lenke til kommentar

De som har en PS4 som bråker må enten ha det ganske varmt hos seg selv eller er veldig uheldige med maskinen. Jeg har hatt min siden release og under TV benken. Og den har aldri bråket. Ikke som jeg husker ihvertfall. :)

Som sagt, det er såvidt jeg hører en lav suselyd på de tyngste titlene innimellom.

 

Min PS4 står oppå pulten kun 30cm unna meg dermed hører jeg såvidt denne lave suselyden.

Borte i en TV benk hadde jeg ikke hørt den.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...