Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg som faen til Grim Fandango. Ett av få spill jeg har virkelig likt på pc, så det blir deilig å få det på konsoll endelig.

 

Du har ikke prøvd gamepad på PC da? Får samme opplevelse som på konsoll, men spillet kjører bedre (avhengig av maskinvare selvsagt). Bare stusser på den holdningen din til PC-gaming, som at FarCry 3 var bedre på konsoll (selv om jeg slapp frameratedrops og fikk bedre grafikk, men samme spilleopplevelse ellers).

Lenke til kommentar

 

Gleder meg som faen til Grim Fandango. Ett av få spill jeg har virkelig likt på pc, så det blir deilig å få det på konsoll endelig.

 

Du har ikke prøvd gamepad på PC da? Får samme opplevelse som på konsoll, men spillet kjører bedre (avhengig av maskinvare selvsagt). Bare stusser på den holdningen din til PC-gaming, som at FarCry 3 var bedre på konsoll (selv om jeg slapp frameratedrops og fikk bedre grafikk, men samme spilleopplevelse ellers).

 

Jeg stusser litt på din holdning, kommer alltid inn i konsoll spesifikke tråder og gnåler om F and P's.

Lenke til kommentar

 

Gleder meg som faen til Grim Fandango. Ett av få spill jeg har virkelig likt på pc, så det blir deilig å få det på konsoll endelig.

 

Du har ikke prøvd gamepad på PC da? Får samme opplevelse som på konsoll, men spillet kjører bedre (avhengig av maskinvare selvsagt). Bare stusser på den holdningen din til PC-gaming, som at FarCry 3 var bedre på konsoll (selv om jeg slapp frameratedrops og fikk bedre grafikk, men samme spilleopplevelse ellers).

 

Næh...Jeg har konsoll i blodet. PC er et jobb verktøy for meg og konsoll spilling en deilig hobby og jeg ikke gidder å kaste vekk tida mi på pc da.

Fortsatt glad i deg da. :love:

Endret av JoseCuervo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke spilt det selv, er grim fandango veldig "pixel hunt"-drevet? Altså at man må saumfare hver krik og krok av spillområdene for å finne tingene man trenger for å løse gåtene? I så fall ser jeg for meg at det kan være noe frustrerende å spille på PS4. Touch-paden fungerer greit, men er ikke like presis som en mus.

 

Men Grim Fandango er jo et forholdsvis nytt pek-og-klikk. Forhåpentligvis er ikke dette spillet designet på den måten.

Lenke til kommentar

Blir spennende dette, Grim Fandango altså. Håper Grim Fandango gir meg en like god førstegangsopplevelse som Oddworld ga meg.. :)

 

Syns det ikke er pre-order-opplegg med automatisk nedlastning på release.

 

EDIT: Sjekket PSN, er ikke release før 28. visstnok.

Endret av Arne
Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte Driveclub med den 10% koden , og betalte 188,- kr. Ikke gæli pris det.

Har nesten ikke spillt bilspill siden GT2.

Ohoi, jeg er flink til og kjøre azz . Her går det unna i svingene. :tease:

Er driveclub noe å skryte av? Tenkte å skaffe et par off-line co-op spill når jeg har besøk...

Borderlands remaken har 4 player splitscreen

 

Er vel ett rent arcadespill. Tenkte og ha noe og spille når jeg har korte pauser før noe annet er i emning. Sånn som f.eks nå. ( venter på fotballkamp) Fikk begynt på touren. Så har såvidt fått testa noen runder.

Må først få vent meg til og gire manuelt, da auto er for kvinnfolk. :p

Men det virka veldig artig dette elså. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...