Jump to content

Arne

Medlemmer
  • Content Count

    6581
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

420 :)

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

15655 profile views
  1. Fikk omsider svar fra Nintendo EU-kundeservice (etter 1 mnd venting) med svar om at de har stengt kontoen grunnet unauthorized/fraudulent activity og at de ikke kommer til å verken fjerne bannet eller gi ytterligere informasjon. Dette er utrolig surt, siden jeg absolutt ikke har svindlet noen. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan håndtere dette?
  2. Ja, godt å høre, får satse på at Bergsala er raske med å behandle dette. Kanskje det er best å kjøpe rett i eShopen fremover, selv om prisene ikke akkurat er topp.
  3. Nei, jeg spiller ikke online. Ser nå at jeg kjøpte en spillkode via. gamivo.com for noen uker siden, så mulig det har noe med saken å gjøre, altså at det er en stjålet kode som er solgt eller lignende..
  4. Noen som har fått denne feilmeldingen og vet hva det kan skyldes eller hvor lang tid det tar å fikse? Se vedlagt. Har sendt mail til Bergsala, men det var rimelig dårlig timing mtp. helg...
  5. Hei! Noen her som har prøvd å kjøpe eShop keys som er låst til «europa-regionen»? Har funnet Animal Crossing til 440kr på Gamivo. Antar denne kan løses inn på min switch som har Norge som region? edit-tok sjansen, funket fint. ? klar for release om 2 uker.
×
×
  • Create New...