Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er en ting jeg virkelig vil pirke på så er det den utrolig dårlige fasaden de prøver å servere meg, jeg ser klart og tydelig at dette er et Battlefield med ørsmå forandringer, oppgavene er omtrentlig de samme bare endret navn og utseende, man merker at det er utrolig A-synkront, for mye spillerom slik at det ikke kan være taktisk i en kontrollert forstand.

 

Ville bare Visceral tatt seg de frihetene ved å rive seg løs fra navnet Battlefield og bare kjørt på med noe eget i kontekst med Politi - Banditt kunne dette blitt noe stort og noe annet.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Nei det blir ikke ett kjøp her. Det fant jeg vel ut av allerede ette første beta, da jeg i utgangspunktet ikke var så giret på det heller.

 

Battlefront blir vel det neste online spillet for min del tenker jeg :)

Jeg har alt for høye forventninger til Battlefront 3, og jeg regner med at det blir Gameplay på E3, utrolig alt for spent.

Lenke til kommentar

Hvorfor funker det ikke å bruke PS Appen til å styre aper også? I går skulle jeg se på TV2 Sumo og tenkte at jeg bare kunne bruke appen på telefonen isteden for å hente DS4. Jeg fikk skrudd på PS4, bladd frem til TV2 Sumo, men mer fikk jeg ikke gjort med appen. Er dette noe Sony har satt som begrensninger eller er det TV2?

Lenke til kommentar

 

Nei det blir ikke ett kjøp her. Det fant jeg vel ut av allerede ette første beta, da jeg i utgangspunktet ikke var så giret på det heller.

 

Battlefront blir vel det neste online spillet for min del tenker jeg :)

Jeg har alt for høye forventninger til Battlefront 3, og jeg regner med at det blir Gameplay på E3, utrolig alt for spent.

 

 

Ja jeg er litt redd for å bli for giret. Men de har holdt kortene tett til brystet hittel, så jeg håper å bli blåst av stolen når de først viser det frem. DICE kan i hvertfall ikke gjenta BF4 fadesen nok en gang.

Lenke til kommentar

 

PvPen i Destiny er så bra at jeg ikke kommer til og kjøpe noe BF eller CoD igjen.

 

Destiny døde kjapt her.Én gjennomspilling av story holdt for meg, ble aldri til at jeg plukket det opp igjen heller. Jeg som kjøpte med det ekle season pass og faenskap i tillegg :ph34r:

 

 

Spilt noe PvP da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...