Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Days Gone hadde vært "must buy" hvis de hadde droppet zombie hords greien (begrenset zombies kraftig eller helt) og fokusert mer på post-apocalyptic survival og enklaver av mennesker samt ikke begrenset det til en 30 timer linær historie men gitt det en touch av open-world i tillegg.

 

Det kunne blitt storspillet innen sjangeren på konsol, men forstår at det ikke var planen.

 

Datt litt av på slutten der. Er det noe det er nok av for tiden er det open world-elementer, som ofte bare er noe copy/pastede samle 100/100-greier som skal hale ut spilletiden. Hvis Days Gone ikke har open world-elementer i det hele tatt er det et enormt pluss i min bok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mindre open-world, og mer av litt mer konsentrert driv i spill ja takk!

 

Jeg har trodd dette spillet bær preget av å være en mer type open-world spill jeg, nå ble jeg jo litt mer interessert :p For noe særlig hypet for dette har jeg ærlig talt ikke vært.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I tilfelle det ikke var åpenbart så er Take Two kjøpet ekstremt urealistisk for både Take Two og Sony av flere grunner og dette ryktet var litt for crazy til å ta seriøst . Skulle det vært aktuelt så hadde nok MS, Amazon og Google stått i kø for å by langt mer enn hva Sony kan og er villige til å betale.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Spilte igjennom og storkoste meg med RDR2, var det mikrotransaksjoner der?

Online delen er visstnok ganske horribel, akkurat som GTA:V var med shark cards.

 

Men RDR2 singleplayeren står stødig som et veldig godt spill uten å regne med multiplayeren, som heller bør ses på som en "bonus" etter min mening. 

Lenke til kommentar

Online delen er visstnok ganske horribel, akkurat som GTA:V var med shark cards.

 

Men RDR2 singleplayeren står stødig som et veldig godt spill uten å regne med multiplayeren, som heller bør ses på som en "bonus" etter min mening.

Har ikke rørt online i noen av spillene. Gameplayet er er for tregt og sirup til at jeg noensinne hadde orket å begi meg ut på noen online action i RDR :p

Lenke til kommentar

slik som Xbox driver å shoppe utviklere

så kan sikkert ikke sony bare sitte å se på.Men tviler at Rockstar biter på

Det ville vært en sorgens dag om Rockstar ble låst inne på én plattform.

 

Det betyr ikke at jeg liker Online strategien til Rockstar men boikotter det ved å ikke spille det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skal ikke være lett å registrere betalingsmetoder. Får error når jeg prøver å legge inn visa-kortet. Vet at det jeg taster inn er korrekt, og det skal ikke være noe galt med kortet.

 

Har opprettet ganske mange nye brukere for å få free trial på Playstation Plus, bare fordi det er et styr å få lagt inn betalingsmetode. Tidligere har jeg blitt bedt om å taste inn kortinformasjonen for et kort jeg ikke lenger har og som ikke har vært i bruk på flere år. Glimrende.

 

Får bare opprette enda en bruker og få to nye gratis uker, og så får vi se om dette blir løst i løpet av disse to ukene.

 

Og så error på den nye brukeren også. Gøy.

Endret av BVB09
Lenke til kommentar

Hadde mesteparten av folk spilt ferdig backlogen sin før de kjøpte nye spill hadde vel spillbransjen opplevdt et nytt 1983.

 

Ikke det at jeg har vært spesielt god til å unngå akkurat samme sporet selv før med å kjøpe nytt før det gamle er spilt.

 

Men, til info spiller jeg nå Wolfenstein som kom ut i 2009  :) *klappe meg selv på skulderen* #fornuftig

 

Tenkte å teste og kjøre det i 4K på PC med Sweet FX 2.0 og ReShade med alt på maks (både inni og utenfor spillet),  siden det er en smule foreldret i forhold til dagens standard.

 

Koste meg godt med GTA IV for ikke så lenge siden, men tror GTA III skippes.

Lenke til kommentar

Skal ha Sekiro, men usikker på om jeg skal vente med å kjøpe det til det har blitt billigere da jeg uansett har en stabel med andre spill jeg skal gjennom. Synes ofte det kan være en lur strategi å spille gjennom backlog mens man venter på at nye spill blir redusert med noen hundrelapper. Bakdelen er at man går glipp av launch-hypen og den første perioden der alle driver og finner ut av ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Skal ha Sekiro, men usikker på om jeg skal vente med å kjøpe det til det har blitt billigere da jeg uansett har en stabel med andre spill jeg skal gjennom. Synes ofte det kan være en lur strategi å spille gjennom backlog mens man venter på at nye spill blir redusert med noen hundrelapper. Bakdelen er at man går glipp av launch-hypen og den første perioden der alle driver og finner ut av ting.

Du kan kjøpe nytt og etterhvert selge det brukt :)

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...