Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte TT Ride on the Edge på salget her om dagen. Som motorsyklist er jeg skeptisk til MC-spill, siden de sjelden kommer i nærheten av virkeligheten, men dette er stor moro og relativt troverdig. Grafikken er enorm, kjørefølelsen er god, og det er artig bare å putre rundt i det tempoet jeg trolig ville holdt i virkeligheten og nyte utsikten. Stoltheten da jeg klarte min første Snaefell-runde uten skade var til å ta og føle på. Nå er salget dessverre over, så anbefalingen er litt sen, men det er nok ikke siste gangen det havner på tilbud. Hadde jeg visst hvor bra det var tror jeg imidlertid jeg kunne kjøpt det på release. Hvis man er litt interessert i motorsykkel, vet hvilket klin kokos spetakkel Isle of Man TT er og vil ha den suverent beste spillversjonen av dette til dags dato, er det ikke noe å lure på. Nesten ikke til å tro at dette er de samme folka som står bak det helt lættis elendige Motorcycle Club, men det er vel mulig å lære seg et par ting på fire år.

 

EDIT: Et par screenshots så dere kan se detaljnivået. Disse har jeg tatt selv på PS4 pro, ikke en monster-PC med alt på max. Man kjører forbi i hundre og helvete, men hvis man vil stoppe og finne telefonnummeret til renovatøren kan man det også.

attachicon.gife939e490-2e44-11e9-af20-028c71ee0462.jpgattachicon.gif22ee7ee0-2e44-11e9-8c68-0aad320c1ca2.jpg

Bare siterer meg selv her. TT- Ride on the Edge er på salg nå. Kanskje det beste MC-spillet på PS4.

Lenke til kommentar

Meget fornøyd med å endelig ha fått tak i en 500 Million Limited Edition PS4 Pro :dribble:  Elkjøp Megastore på Ullevål, tror jeg det var, hadde utrolig nok fått fatt på 5 stk. Hjalp jo lite for meg som bor på Vestlandet, men kom i kontakt med en meget hyggelig kar inne i en spillgruppe på facebook som kunne legge av en til meg, og sende! Så den kom i posten i går :wee:  

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Meget fornøyd med å endelig ha fått tak i en 500 Million Limited Edition PS4 Pro :dribble: Elkjøp Megastore på Ullevål, tror jeg det var, hadde utrolig nok fått fatt på 5 stk. Hjalp jo lite for meg som bor på Vestlandet, men kom i kontakt med en meget hyggelig kar inne i en spillgruppe på facebook som kunne legge av en til meg, og sende! Så den kom i posten i går :wee:

Hva er nytt? Forskjell fra den gamle?

Aner ikke siden eg har falt litt av konsoll lasset.

Lenke til kommentar

Spennende:
Sony might also use the launch of the PS5 to push its VR efforts, according to subscription news outlet SemiAccurate. The article was summarized in a forum and states that the console will come with a VR-focused chipset making it a powerhouse for immersive gaming.

 

Besides form a couple under-the-hood changes, the PS5 could come launch with a secret weapon: a wireless VR headset. One of its defining features is expected to be an optimized virtual-reality experience thanks to the aforementioned chipset. Sony could leverage that to update its PSVR line for the first time since 2016.

A patent published by the Japan Patent Office on March 14 depicts a headset that users can use without having to attach it to their console. It makes use of an attachment that will transfer data from the console and TV-mounted PS Camera using high-frequency waves.

The current PSVR was released in October 2016, only a month before the PS4 Pro. That means the PS5’s eventual showcase could very well feature the wireless headset shown in that Japanese patent.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Faren med innebygd VR-hardware er jo at prisen på konsollen sansynligvis vil bli høyere. Høres ut som om Sony er i ferd med å gå i forced Kinect-fella MS gjorde i starten av denne generasjonen

 

 

Meget fornøyd med å endelig ha fått tak i en 500 Million Limited Edition PS4 Pro :dribble:  Elkjøp Megastore på Ullevål, tror jeg det var, hadde utrolig nok fått fatt på 5 stk. Hjalp jo lite for meg som bor på Vestlandet, men kom i kontakt med en meget hyggelig kar inne i en spillgruppe på facebook som kunne legge av en til meg, og sende! Så den kom i posten i går :wee:  

 

Forventer en unboxing-video fra deg ASAP :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Forventer en unboxing-video fra deg ASAP :p

Haha..følg med på min spill Instagram. Så kommer det muligens noen bilder i hvert fall. Postet ett lite innlegg av esken der i går..oppdaget jo at jeg lastet opp feil edit av bilde..men da hadde allerede likes og kommentarer haglet inn, og det gjør det enda :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Crash Team Racing Remake :D Men det er microtransactions(micro) i spillet og jeg lurer på om det ødelegger for at spillet er competetive(konkurransedyktig høres ikke som den riktige oversettelsen..).

 

Tror dere CTR blir et competetive spill på lik linje med Mario Kart? Eller vil micro ødelegge, game mechanics som styrer oss i retning til å bruke ekte penger på "booster packs" o.l

 

I tillegg lurer jeg på om dere tror spillet vil bli like god kvalitet som Mario Kart? Jeg tenker hvordan kan et lite studio skape et like bra spill som Mario Kart, som Nintendo har perfeksjonert i årrekker og som sikkert har hundrevis av folk som jobber med det.

 

Eksempler på hvordan vi styres i retning mot micro.

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/799a9y/a_paper_written_by_ea_employees_on_dynamic/

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Sony skal endelig tilby digital refunds - og det er så elendig gjennomført at man får lyst til å grine :hm:

 

Hvis man laster ned eller streamer spillet ett eneste sekund så mister man retten til refunds og selv når man får en refund så får man bare credit i PS-walleten så man får faktisk ikke pengene tilbake på bankkonto.

 

Hvis dere har gjort overgangen til å kjøpe spill digitalt å vil ha muligheten for refunds så er det bare å disable automatic downloads som heretter vil gjøre alle digitale refunds automatisk ugyldige.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...