Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Tipper ps4en har lastet ned nødvendige filer for at du skal få starte spillet og spille de første par timene menst resten lastes ned i bakgrunnen :)

I følge settings er alle 41gigene på plass jeg ser ingen tegn på at noe lastes ned noe sted.

Men det må jo bare være som du sier.

I følge nedlastings kalkulator jeg fant på nettet skulle det ta over 6 timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom denne patenten på bakoverkompatibel konsoll faktisk blir reall med PS5, tror jeg plutselig at PS Now kan bli legendarisk bra. Om Sony får løst problemet og man plutselig sitter med alle spillene helt tilbake til PS1..for en drøm :D Altså at man låner spillene, og laster dem ned lokalt på maskinen. Det er vel slik det er med med PS4 spill i dag? Eller skal bli, er ikke inne i PS Now praksises i det hele tatt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dersom denne patenten på bakoverkompatibel konsoll faktisk blir reall med PS5, tror jeg plutselig at PS Now kan bli legendarisk bra. Om Sony får løst problemet og man plutselig sitter med alle spillene helt tilbake til PS1..for en drøm :D Altså at man låner spillene, og laster dem ned lokalt på maskinen. Det er vel slik det er med med PS4 spill i dag? Eller skal bli, er ikke inne i PS Now praksises i det hele tatt.

 

Siden det er snakk om emulering så møter de vel samme problemene som MS gjør med sin BC - en helt hinsides clusterfuck av lisensproblemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Det er da ikke behov for å bruke noen penger i RDR2 hvis man ikke vil... 

Problemet er at utgiverne låser deler av spillet bak en betalingsmur. Og med tiden har denne praksisen blitt akseptert - Boiling frog - til den grad at man forsvarer Take Two, Activision eller EA for eksempel. Det virker som gamere har utviklet usunt forhold til utgiverne, et slags Stocholmsyndromet :D

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Kjøpte TT Ride on the Edge på salget her om dagen. Som motorsyklist er jeg skeptisk til MC-spill, siden de sjelden kommer i nærheten av virkeligheten, men dette er stor moro og relativt troverdig. Grafikken er enorm, kjørefølelsen er god, og det er artig bare å putre rundt i det tempoet jeg trolig ville holdt i virkeligheten og nyte utsikten. Stoltheten da jeg klarte min første Snaefell-runde uten skade var til å ta og føle på. Nå er salget dessverre over, så anbefalingen er litt sen, men det er nok ikke siste gangen det havner på tilbud. Hadde jeg visst hvor bra det var tror jeg imidlertid jeg kunne kjøpt det på release. Hvis man er litt interessert i motorsykkel, vet hvilket klin kokos spetakkel Isle of Man TT er og vil ha den suverent beste spillversjonen av dette til dags dato, er det ikke noe å lure på. Nesten ikke til å tro at dette er de samme folka som står bak det helt lættis elendige Motorcycle Club, men det er vel mulig å lære seg et par ting på fire år.

 

EDIT: Et par screenshots så dere kan se detaljnivået. Disse har jeg tatt selv på PS4 pro, ikke en monster-PC med alt på max. Man kjører forbi i hundre og helvete, men hvis man vil stoppe og finne telefonnummeret til renovatøren kan man det også.

post-69468-0-71647800-1549921075_thumb.jpgpost-69468-0-94141900-1549921064_thumb.jpg

Endret av Isbilen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...