Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

For meg har det ikke så mye å si hvem som er en svak eller sterk kopi av hvilket spill, og når..

 

Foruten The Last of Us som jeg synes er et mesterverk uten like, så koser jeg meg veldig både med Uncharted og Tomb Raider -rebooten. At de er "like" gjør meg absolutt ingenting. Jeg liker sånne spill, så jo flere jo bedre, etc.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns Tomb Raider var langt bedre enn Uncharted faktisk, med ett fungerer system for våpen og skyting. Er jo en del av det i begge spillene så det er jo fornøyelig når de greier å få det såpass tilfredstillende :) Nå snakker jeg om Uncharted 1-3 altså, Uncharted 4 er jo i en klasse for seg selv!

Enig. Tomb Raider slår Uncharted temmelig klart. Et klart overlegent våpen og upgrade system. Bedre loot og mere sammensatt bevegelses system.

Lenke til kommentar

Tror dere det noen gang blir en oppfølger til (verdens beste spill) Bloodborne? Jeg er så redd for at spill trenden fremover kommer til å fokusere på "enkle lineære spill" som appellerer til folk flest, og ikke spill som kanskje tar lang tid og tålmodighet for i det hele tatt å mestre.

Lenke til kommentar

FromSoft teasa jo et nytt spill på Game Awards i desember, så jeg regner med vi får noe info om det på E3 i juni. Håper selvsagt det er en oppfølger til Bloodborne, men det kan jo like gjerne være en ny IP.

Den teaseren er ikke Bloodborne 2, da må i så fall settingen være en helt annen. Hvis du ser nøye etter så er det en lunsj i midten av det blodige våpenet, og i bakgrunnen ser man eldgamle skriftruller med gammel skrift som ser veldig kinesisk ut. Så dette er nok en ny IP, ganske sikker på det.

 

Eventuelt, som mange spekulerer i, så kan det være Tenchu, eller noe i den retning. En spirituel oppfølger kanskje?

 

Skulle det allikevel være Bloodborne 2, så får jeg spise (den ikke-eksisterende) hatten min. :p

Lenke til kommentar

Tror dere det noen gang blir en oppfølger til (verdens beste spill) Bloodborne? Jeg er så redd for at spill trenden fremover kommer til å fokusere på "enkle lineære spill" som appellerer til folk flest, og ikke spill som kanskje tar lang tid og tålmodighet for i det hele tatt å mestre.

Spoiler alert:

Med tanke på slutten vil jeg ikke si det egner seg med oppfølger, men ja skal ikke klage om jeg får se Bloodborne 2 på E3 i år :D Men hadde vært kult med ny IP i samme gata fra From software. De kan si hva de vil om Dark souls, men kjøper det ikke for 5 flate øre at 3ern er siste Dark souls spille noen sinne. Dark souls 3 solgte bra, og er et av mine toppm5 favoritt spill, og jeg trenger mer fra det universet her :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva driver From Software med om dagene egentlig? Remaster av Dark Souls 1?

Klarte aldri å like hverken Dark Souls eller Bloodborne, og syns det er synd for musikken og verdenene i de spillene er fantastiske.

Kommer ikke på navne, men er ikke from software som styrer med ds1 remaster

Lenke til kommentar

Liker ikke konseptet med å kjøpe seg eksklusivitet. Helt greit om Sony/Microsoft eier utvikler eller setter av alvorlige ressurser for å gjøre det eksepsjonelt bra på den spesifikke konsollen, men å hoste opp hauger av millioner for kun å forhindre at den andre konsollen får spillet har jeg ingenting til overs for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...