Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

IKKE kjøp av CD-on!!! Fy faen til elendig kundeservice - er vel derfor de ofte er hakket billigere på Hardware. Hvis du synes det er greit at de bruker en uke på å svare på henvendelser, bruker tre måneder på reklamasjon osv så for all del. Men jeg synes den lille prisdiffen rettferdiggjør et kjøp hos en seriøs aktør. Aldri mer CD-on her i gården!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IKKE kjøp av CD-on!!! Fy faen til elendig kundeservice - er vel derfor de ofte er hakket billigere på Hardware. Hvis du synes det er greit at de bruker en uke på å svare på henvendelser, bruker tre måneder på reklamasjon osv så for all del. Men jeg synes den lille prisdiffen rettferdiggjør et kjøp hos en seriøs aktør. Aldri mer CD-on her i gården!

CDON støtter også pyramidespillet lyoness/ cashbackworld som lurer nordmenn for millioner: https://www.cashbackworld.com/no/cashback/nb-no/459000302-cdoncom

Lenke til kommentar

Hvis flere er nysgjerrige på Nier:Automata, men syns Big in Japan prisen på kr. 309,- var for stiv så er det "tripple whammy" på thegamecollection. Hvor Nier:Automata går til det jeg vil anse som gi-bort-pris.

 

The Game Collection har jeg handlet hos mange ganger og de er raske på å sende så hvis du tåler litt venting (siden de sender med vanlig post fra utland) så kan du gjøre noen gode deals. Som for eksempel Nier: Automata. De skreller også av VAT-skatten når du velger Norge som mottaker-land. Så med frakt så ender du på ca. GBP 16,13 som tilsvarer ca. kr. 176,-.

 

 

https://www.thegamecollection.net/nier-automata-ps4/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis flere er nysgjerrige på Nier:Automata, men syns Big in Japan prisen på kr. 309,- var for stiv så er det "tripple whammy" på thegamecollection. Hvor Nier:Automata går til det jeg vil anse som gi-bort-pris.

 

The Game Collection har jeg handlet hos mange ganger og de er raske på å sende så hvis du tåler litt venting (siden de sender med vanlig post fra utland) så kan du gjøre noen gode deals. Som for eksempel Nier: Automata. De skreller også av VAT-skatten når du velger Norge som mottaker-land. Så med frakt så ender du på ca. GBP 16,13 som tilsvarer ca. kr. 176,-.

 

 

https://www.thegamecollection.net/nier-automata-ps4/

Takk for tips!

Lenke til kommentar

Følgende ble handlet til PS Vita under Big in Japan salget (foreløpig) :p

 

PS1:

Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII

Final Fantasy IX
Silen Hill (måtte ha det digitalt også)
Vagrant Story
Castlevania: Symphoni of The Night


PSP:

Metal Gear Solid Portable Ops
Metal Gear Sold - Digital Graphic Novel


PS Vita:
Steins Gate (får heller se om jeg finner det vettugt priset i fysisk utgave senere..)
SENRAN KAGURA ESTIVAL VERSUS
SENRAN KAGURA SHINOVI VERSUS
VALKYRIE DRIVE -BHIKKHUNI-
Muramasa Rebirth The Complete Collection (på vei i fysisk også, men var såpass bra pris her med DLC)

Sonic & All-Stars Racing Transformed
Zero Escape: Zero Time Dilemma
Cel Damage HD


Så nå har jeg jo laget ett en helvetes håndholdt backlog bare på Vita, og da har man også skrapet sammen en 30 + titler til konsollen som står i hylla eller som er på vei :fun:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Mye bra Vita salg i form av Big in Japan også, om noen få skulle ha interesse av det :p Svidde av nesten 650 ,- på litt PS1 og Vita titler i går.

 

Nie: Automata er helt kanon ja! Hadde handlet det nå på PS4 om jeg ikke hadde slått til sist det var på salg på PC sist.

Det har du helt rett i. Vita er fremdeles høyst levende på det japanske markeded. Masse spill derfra, må se om jeg finner noe der jeg også.

 

Er noen gode titler til PS3 på salg også. For eksempel for dem som vurderer å spille Ni no Kuni 2, og ikke har spilt det første spillet, så er Ni no Kuni (1) på salg til nesten gi bort pris. :)

 

Usj, nesten litt synd du hadde kjøpt den allerede, da PS4 versjonen flyter mye bedre, men historien og opplevelsen er det viktigste med spillet, og den er den samme. :grin:

 

Vurderer å oppgradere til PS4 pro nå. Men dette med viftestøy, er det helt bingo? Får man levert den inn til reperasjon hvis den høres ut som en 747? Har et ganske elendig TV-bord med tanke på plass så vurderer å gå for en mer åpen løsning.

Er nok litt bingo, men har hørt veldig lite klaging i det siste, så tror det har blitt litt mer stabilt. Kjøpte PS4 på launch, den lager fremdeles ganske lite lyd. Proen min lager bittelitt mer lyd i veldig tunge spill, men ikke noe som er merkbart uten at rommet er stille.

 

Trodde her for et par dager siden at min også hadde blitt en 747 mens jeg spilte God of War, men så viste det seg at støyen kom fra en PS3 (release utgave jeg kjøpte brukt) jeg hadde gående med Uncharted 2.

 

Endte opp med Persona 5 Ultimate på big in Japan salget. Støtter også andre her med Nier: Automata.

 

Nioh er jeg nødt til å kjøpe senere. Blitt litt for mye penger på spill denne måneden (også...).

Hehehe, ser den. Velkommen i klubben. 2018 har ikke vært i nærheten like "ille" som 2017, men man finner alltid noen spill å bruke penger på, merkelig nok. :p

 

Veldig bra valg med Persona 5, mange timer underholdning der.

 

Min vanlige PS4 var musestille, speedet bare litt opp etter mange timer GTA 5. Pro-en min støyer mer.

Samme her. Og begge bråker mindre enn mine ps3er.

 

Ja, takk for tips, ble bestilling, passe på at backloggen ikke blir mindre  :tease:

Hehehe, nei gud forby at noe sånt skulle skje. :p Har egentlig bare akseptert at backloggen alltid kommer til å ligge ca 100 spill foran meg.  :innocent: 

 

SENRAN KAGURA ESTIVAL VERSUS

SENRAN KAGURA SHINOVI VERSUS

VALKYRIE DRIVE -BHIKKHUNI-

Heheey, man må like litt fanservice-spill innimellom.  :thumbup: 

 

 

Zero Escape: Zero Time Dilemma

Bra valg. Regner med du har spilt 999 og Virtue's Last Reward også?

Lenke til kommentar

 

Mye bra Vita salg i form av Big in Japan også, om noen få skulle ha interesse av det :p Svidde av nesten 650 ,- på litt PS1 og Vita titler i går.

 

Nie: Automata er helt kanon ja! Hadde handlet det nå på PS4 om jeg ikke hadde slått til sist det var på salg på PC sist.

Det har du helt rett i. Vita er fremdeles høyst levende på det japanske markeded. Masse spill derfra, må se om jeg finner noe der jeg også.

 

Er noen gode titler til PS3 på salg også. For eksempel for dem som vurderer å spille Ni no Kuni 2, og ikke har spilt det første spillet, så er Ni no Kuni (1) på salg til nesten gi bort pris. :)

 

Usj, nesten litt synd du hadde kjøpt den allerede, da PS4 versjonen flyter mye bedre, men historien og opplevelsen er det viktigste med spillet, og den er den samme. :grin:

 

 

 

SENRAN KAGURA ESTIVAL VERSUS

SENRAN KAGURA SHINOVI VERSUS

VALKYRIE DRIVE -BHIKKHUNI-

Heheey, man må like litt fanservice-spill innimellom.  :thumbup:

 

 

Zero Escape: Zero Time Dilemma

Bra valg. Regner med du har spilt 999 og Virtue's Last Reward også?

 

 

Flyter Nier i 90fps + på PS4 ? :p

 

Har ikke spillt 999 og Virtue's Last Reward nei, er dette en serie? :p Kjøpte spillet basert på trailer og magefølelsen på at det var noe artige greier hehe. 

 

 

Lenke til kommentar

 

Flyter Nier i 90fps + på PS4 ? :p

 

Har ikke spillt 999 og Virtue's Last Reward nei, er dette en serie? :p Kjøpte spillet basert på trailer og magefølelsen på at det var noe artige greier hehe. 

 

 

Nei, men stabil 60fps i alle fall. Mulig de endelig har patchet den, men PC versjonen hadde masse framrate issues og bugs i lang tid. :p

 

Zero Escape er en serie på 3 spill ja. 999 og Virtue's Last Reward er enda bedre enn Zero Time Dilemma, så anbefaler absolutt å spille dem også. Du får Virtue's Last Reward og en remastered utgave av 999 i en samleutgave kalt The Nonary Games. Finnes til både PS4 og PS Vita. :)

Lenke til kommentar

men PC versjonen hadde masse framrate issues og bugs i lang tid. :p

 

Let me correct you. PC Versionen har masse framrate og bugs issues. De har ikke lansert en eneste fuckings patch til den katastrofale PC utgaven enda. For å få en akseptabel spill opplevelsen er du helt og holdent avhengig av at du installerer community patcher, her er det FAR patchen som er den viktigste for å i det heletatt gjøre spillet funksjonelt. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Følgende ble handlet til PS Vita under Big in Japan salget (foreløpig) :p

 

PS1:

Final Fantasy VII

Final Fantasy VIII

Final Fantasy IX

Silen Hill (måtte ha det digitalt også)

Vagrant Story

Castlevania: Symphoni of The Night

 

PSP:

Metal Gear Solid Portable Ops

Metal Gear Sold - Digital Graphic Novel

 

PS Vita:

Steins Gate (får heller se om jeg finner det vettugt priset i fysisk utgave senere..)

SENRAN KAGURA ESTIVAL VERSUS

SENRAN KAGURA SHINOVI VERSUS

VALKYRIE DRIVE -BHIKKHUNI-

Muramasa Rebirth The Complete Collection (på vei i fysisk også, men var såpass bra pris her med DLC)

Sonic & All-Stars Racing Transformed

Zero Escape: Zero Time Dilemma

Cel Damage HD

 

Så nå har jeg jo laget ett en helvetes håndholdt backlog bare på Vita, og da har man også skrapet sammen en 30 + titler til konsollen som står i hylla eller som er på vei :fun:

Er Rolling line vr på PSN du :) 

Lenke til kommentar

Edit:

 tbt.gif

 

 

Har spilt en god 20 timer av God of War nå... Eneste jeg kan si er fytti katta for et sinnsykt godt spill, dette er noe som komme til å sitte lenge i meg, grur meg neste til rulleteksten kommer over skjermen. Jeg er bare helt blåst bort av hvor fantastisk dette spillet er og hvor utrolig godt designet og massivt alt føles. Kommer helt utvilsomt til å bli Årets om ikke tiårets spill, rett og slett ett mesterverk uten sidestykke  :omg:

Endret av Evil-Duck
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Eller "Vi som kjøpte riktig konsoll"-tråden. Neida.

 

Men at The Last of Us skal være oppskrytt har jeg vanskelig for å forstå. Allerede etter prologen visste jeg at det var ett av de beste spillene jeg noen sinne kom til å spille. Kjekt at det var det første spillet jeg kjøpte på PS4 (utenom Uncharted 1-3 som fulgte med i bundelen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...