Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tips, men de sender i posten, så det blir 39 kroner til i porto, pluss det når neppe frem før jeg trenger det. Det er noen tilbud på PS Store som går ut om 2 dager, men man får ekstra rabatt om man har gyldig PSN pluss abonnement. Sony selv tar 485 Kr, eller jeg kan kjøre ut på Sørlandssenteret og kjøpe for 399,- hos Elkjøp. Men da kommer bil og bom i tillegg. Regner jeg 3 kroner kilometeren blir det nesten samme pris som å handle på PS store..

Lenke til kommentar

Det er vel neppe så stor etterspørsel etter norske PSN/PS+ kort akkurat, lite land, god råd, og ingen eksklusive fordeler man ikke kan få fra andre europeiske kontoer, så det er veldig få sider som tilbyr det, i alle fall om du skal ha digitalt, og billigere enn via PS Store. :p

 

Finner et par via google, men de er veldig tett opptil Sonys egen pris, og jeg har aldri brukt dem før, så vet ikke hvor gode de er.

 

Selv har jeg aktivt abonnement ut 2022. :p Kjøpte mange for lang tid tilbake mens de kjørte et godt salg på PS+.

Lenke til kommentar

Det er vel neppe så stor etterspørsel etter norske PSN/PS+ kort akkurat, lite land, god råd, og ingen eksklusive fordeler man ikke kan få fra andre europeiske kontoer, så det er veldig få sider som tilbyr det, i alle fall om du skal ha digitalt, og billigere enn via PS Store. :p

 

Finner et par via google, men de er veldig tett opptil Sonys egen pris, og jeg har aldri brukt dem før, så vet ikke hvor gode de er.

 

Selv har jeg aktivt abonnement ut 2022. :p Kjøpte mange for lang tid tilbake mens de kjørte et godt salg på PS+.

Da er du lei ps4, :tease: å er som en bikkje som sikler etter ps5 :tease:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...