Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

En ting er alt styret med kabler osv, og kostnaden. Men hovedproblemet er jo at PS4 er for svak til å dra det rundt med tilstrekkelig kvalitet og oppløsning.

Ekke ekte gamer med mindre du gamer PC med 4k oppløsning VR.

 

Ok. Siden du sier det så.

 

Bra du er enig.

Lenke til kommentar

 

 

 

En ting er alt styret med kabler osv, og kostnaden. Men hovedproblemet er jo at PS4 er for svak til å dra det rundt med tilstrekkelig kvalitet og oppløsning.

Ekke ekte gamer med mindre du gamer PC med 4k oppløsning VR.

 

Ok. Siden du sier det så.

 

Bra du er enig.

 

Det overrasker meg lite at du ikke er i stand til å forstå ironi.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

En ting er alt styret med kabler osv, og kostnaden. Men hovedproblemet er jo at PS4 er for svak til å dra det rundt med tilstrekkelig kvalitet og oppløsning.

Ekke ekte gamer med mindre du gamer PC med 4k oppløsning VR.

 

Ok. Siden du sier det så.

 

Bra du er enig.

 

Det overrasker meg lite at du ikke er i stand til å forstå ironi.

 

Haha det er du som ikke forstår ironien her ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er veldig spent på om VR blir en greie eller om det er som med 3D TV. Høres bra ut på papiret men i virkeligheten, not so much.

Jeg tror nok VR i denne generasjonen blir som 3DTV. Var hot noen få år, så fases det ut hvorpå noen få entusiaters gidder å styre videre med det.

 

 

Tor da vi er uenig du ang VR. PS TOR da er vi enig om være uenig da

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Selv mener jeg man bør skille på ps-vr og PC-vr. (Siste som benytter et helt rom) forskjellen er utrolig stor og føles som å sammenligne hva switch kan levere mot en fullblodskonsoll. Greit at det er noe enklere, men man går også glipp av mye.

 

Selv håper jeg at vr går ned i pris og slik at det blir tilgjengelig for flere, samt at utviklere satser på det og har VR i bunn når de utvikler spill til det.

Lenke til kommentar

Men skal heller ikke undervurdere PSVR. Har det selv og finner det frem i ny og ne. Kjøpte meg rick and morty vr nylig og har planer om å gjennomføre det og.

 

Runnet jo også farpoint som er den beste vr-opplevelsen jeg har hatt til nå. Hadde oculus rift dk2, men hadde ikke noen spill i nærheten av farpoint. Superhot VR fungerer også svært godt med psvr. Og nylig fikk obduction psvr støtte.

 

Har en spillpc og kommer til å investere i vr der også, men foreløpig er det kun oculus rift cv1 som frister, mye pga pris, men aller mest fordi vive har en altfor stor kabel til sammenlikning. (Og robo-recall ser vanvittig morsomt ut)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Gravde frem den gamle PS3-konsollen fra garasjen for å få et gjensyn med Red Dead Redemption i påvente av RDR2. Må si grafikken holder seg overraskende bra, selv om det har gått mange år siden det spillet kom ut. Men håndkontrollen er ubehagelig, husket ikke at den var sååå håpløst utformet.

Lenke til kommentar

Jeg gikk fra 270 timer med Switch Procontroller direkte til DS3 (Ni No Kuni) - ble veldig overasket over at det faktisk føltes bra. Spørs om ikke slike ting har mye med hva spillene krever av kontrolleren.

 

Hoppet over hele Red Dead greia. Har prøvd ganske mange ganger å like flere av GTA spillene, men det har feilet hver gang. Har derfor bare sett bort fra alt Rockstar lager.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Når jeg kjøpte PS4 for litt over et år siden utelukkende for eksklusive titler, så var jeg mest skeptisk DS-kontrolleren, som jeg alltid har syns har vært dritt i forhold til Xbox sine kontrollere.

I etterkant har jeg ikke tenkt mye over det / det har ikke plaget meg, så det er jo absolutt positivt for DS4.

 

Eneste jeg har å utsette på den er at touchflaten er at veldig "gimmicky", men har ikke kommet over noen spill der den har vært et krav å bruke den til noen annet enn et enkelt trykk for å åpne f.eks. meny / kart etc. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...