Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte Journey for etpar dager siden. Fantastisk spill egentlig.

 

Ellers merker jeg at det klør litt i kjøpelysten med den nye Xbox One S. 4k video og HDR-støtte. Ikke lest noe om ps4k og eventuell HDR-støtte..

Playstation 4 - Generell diskusjon

 

Sony måtte vel tilbake til planleggingsstadiet etter MS luftet sin Scorpio idé  sammen med One S slippet :p

Playstation 4 - Generell diskusjon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har lyst gi sønnen min den gleden av å spille igjennom Uncharted serien. Han er bare 10 år så jeg er litt usikker på om det kan være litt for tidlig. Ikke nødvendigvis fordi han blir skremt eller noe men mer fordi han kanskje ikke vil forstå alt. Har spilt igjennom serien selv to ganger.

 

Er det noen som har noe formeninger rundt dette? 

Høres ut som han kommer til å hate Uncharted med innstillingen din. La ham finne ut selv hva han liker.

 

 

Snakker om Croc? Må være det mest forhåndsdømmende innlegget eg har lest på lenge. Er da ingenting i veien med "innstillingen" her? Wow.

Til TS, er jo bare å la han prøve og se hvordan det går, evt sitte sammen med han og kanskje forklare ting dersom han ikke skjønner alt men alikevel VIL spille.

 

 

 

 

 

Jeg har lyst gi sønnen min den gleden av å spille igjennom Uncharted serien. Han er bare 10 år så jeg er litt usikker på om det kan være litt for tidlig. Ikke nødvendigvis fordi han blir skremt eller noe men mer fordi han kanskje ikke vil forstå alt. Har spilt igjennom serien selv to ganger.

 

Er det noen som har noe formeninger rundt dette?

Høres ut som han kommer til å hate Uncharted med innstillingen din. La ham finne ut selv hva han liker.

Det er vel ofte slik at om en har funnet noe man liker så vil man dele det med andre. Slik er det vel med mat, reiser og de fleste andre positive opplevelser. Ingen grunn til å finne opp hjulet engang til.

 

 

 

 

 

Jeg har lyst gi sønnen min den gleden av å spille igjennom Uncharted serien. Han er bare 10 år så jeg er litt usikker på om det kan være litt for tidlig. Ikke nødvendigvis fordi han blir skremt eller noe men mer fordi han kanskje ikke vil forstå alt. Har spilt igjennom serien selv to ganger.

 

Er det noen som har noe formeninger rundt dette?

Høres ut som han kommer til å hate Uncharted med innstillingen din. La ham finne ut selv hva han liker.

Jeez, du høres virkelig ut som en som bør belære andre om innstillinger. Av alle idiotsvar jeg noen gang har fått tar ditt kaka by far. Jeg var bare ute etter tanker rundt om dette er en serie som passer for 10 åringer eller ikke. Jeg har da vel ingen intensjoner om å tvinge guttungen til å spille noe som helst.

 

Det var da veldig til aggresjon jeg fremprovoserte. Det var absolutt ikke min intensjon.

 

Jeg står fortsatt på mitt. Det skal utrolig lite til for at han ender opp med å hate Uncharted.

Lenke til kommentar

Sony måtte vel tilbake til planleggingsstadiet etter MS luftet sin Scorpio idé  sammen med One S slippet :p

Ingen ting som tyder på det. I en artikkel postet av Eurogamer i går sier de rett ut at "We're months away from the release of PlayStation Neo", noe som tyder på en lansering før jul. Artikkelforfatter Richard Leadbetter er hovedskribent for Digital Foundry og utvilsomt en "insider" i industrien.

 

Hvorfor har ikke Sony sagt noe om lanseringsdato? For å ikke kvele salget av standard PS4 siden alle ville da ha ventet på Neo. Husk også hvordan Playstation-boss Andrew House fortalte at han beundret Apple's stil med avsløring og lansering svært tett på hverandre. Den lekkede presentasjonen sier at spill som lanseres i Oktober skal støtte PS Neo. Så Neo er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Så i tillegg til å mangle ufattelig mye kontra konkurransen så lanserer dem det som en prologue? Fatter ikke hva utviklerne hos Gran Turismo tenker med. Forza serien er jo milevis, eller generasjoner over Gran Turismo nå og nå kommer de på PC i tillegg.

men Forza bryr jeg meg fint lite om da jeg har hverken xbone eller pc :p med skikkelig ratt så funker gran turismo helt topp,og la oss nå vente å se hvordan gt sport er først :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...