Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Jeg fikk svar etter to og en halv time, og som jeg nevnte har jeg fulgt med på hvor mange som har vært innom (men ikke loggført det akkurat). Så at dette er i sommerferien er helt irrelevant. Dette virket som noe som mange har kjennskap til, men jeg kan ta feil der.

 

Har ikke sagt et ord om hvor mye dette hastet eller noe om hvorvidt jeg selv kunne søkt opp dette selv. Jeg var på jobb disse timene.

 

Vi kan gjerne legge dette dødt, men jeg må kunne svare på de kommentarene som tikker inn. Flere kommentarer har vært skivebom, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har hatt problemer med sin PS4? Jeg opplever nå at konsollen er ufattelig treg. Alt tar lengre tid og menyen er hakkete. Jeg spiller en del Call of Duty og her skjer det at loading-skjermen tar lang tid å laste opp, slik at når jeg endelig kommer inn har det gått 1 minutt av matchen eller så blir jeg kastet ut igjen fordi jeg har vært inaktiv...

 

Har flere ganger gått inn i Safe Mode og tatt Valg 5 (Gjenopprett databasen), men dette funker ikke. Konsollen er fortsatt veldig treg. Maskinen lager også sånne klikke-lyder mens konsollen er på. Dette gjelder ikke den klikke-lyden som kommer når du slår av og på konsollen.

 

Dette begynner å gå meg på nervene... :(

Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med sin PS4? Jeg opplever nå at konsollen er ufattelig treg. Alt tar lengre tid og menyen er hakkete. Jeg spiller en del Call of Duty og her skjer det at loading-skjermen tar lang tid å laste opp, slik at når jeg endelig kommer inn har det gått 1 minutt av matchen eller så blir jeg kastet ut igjen fordi jeg har vært inaktiv...

 

Har flere ganger gått inn i Safe Mode og tatt Valg 5 (Gjenopprett databasen), men dette funker ikke. Konsollen er fortsatt veldig treg. Maskinen lager også sånne klikke-lyder mens konsollen er på. Dette gjelder ikke den klikke-lyden som kommer når du slår av og på konsollen.

 

Dette begynner å gå meg på nervene... :(

 

Har du fortsatt nevnte problem?

Høres ikke normalt ut utifra det du beskriver.

Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med sin PS4? Jeg opplever nå at konsollen er ufattelig treg. Alt tar lengre tid og menyen er hakkete. Jeg spiller en del Call of Duty og her skjer det at loading-skjermen tar lang tid å laste opp, slik at når jeg endelig kommer inn har det gått 1 minutt av matchen eller så blir jeg kastet ut igjen fordi jeg har vært inaktiv...

 

Har flere ganger gått inn i Safe Mode og tatt Valg 5 (Gjenopprett databasen), men dette funker ikke. Konsollen er fortsatt veldig treg. Maskinen lager også sånne klikke-lyder mens konsollen er på. Dette gjelder ikke den klikke-lyden som kommer når du slår av og på konsollen.

 

Dette begynner å gå meg på nervene... :(

Mulig at det er en ledning som er sånn halvveis plugget inn i selve boksen. Tatt kontakt med Sony?

Lenke til kommentar

 

Noen som har hatt problemer med sin PS4? Jeg opplever nå at konsollen er ufattelig treg. Alt tar lengre tid og menyen er hakkete. Jeg spiller en del Call of Duty og her skjer det at loading-skjermen tar lang tid å laste opp, slik at når jeg endelig kommer inn har det gått 1 minutt av matchen eller så blir jeg kastet ut igjen fordi jeg har vært inaktiv...

 

Har flere ganger gått inn i Safe Mode og tatt Valg 5 (Gjenopprett databasen), men dette funker ikke. Konsollen er fortsatt veldig treg. Maskinen lager også sånne klikke-lyder mens konsollen er på. Dette gjelder ikke den klikke-lyden som kommer når du slår av og på konsollen.

 

Dette begynner å gå meg på nervene... :(

 

Har du fortsatt nevnte problem?

Høres ikke normalt ut utifra det du beskriver.

 

 

Har hatt dette ganske lenge nå. Blir bare verre og verre...

 

 

 

Noen som har hatt problemer med sin PS4? Jeg opplever nå at konsollen er ufattelig treg. Alt tar lengre tid og menyen er hakkete. Jeg spiller en del Call of Duty og her skjer det at loading-skjermen tar lang tid å laste opp, slik at når jeg endelig kommer inn har det gått 1 minutt av matchen eller så blir jeg kastet ut igjen fordi jeg har vært inaktiv...

 

Har flere ganger gått inn i Safe Mode og tatt Valg 5 (Gjenopprett databasen), men dette funker ikke. Konsollen er fortsatt veldig treg. Maskinen lager også sånne klikke-lyder mens konsollen er på. Dette gjelder ikke den klikke-lyden som kommer når du slår av og på konsollen.

 

Dette begynner å gå meg på nervene... :(

Mulig at det er en ledning som er sånn halvveis plugget inn i selve boksen. Tatt kontakt med Sony?

 

 

Ikke tatt kontakt med Sony enda. Jeg kan prøve å plugge ut alt og sette det inn igjen, men tviler på at det kommer til å funke...

 

Hvordan funker dette med å sende inn konsollen på reperasjon? Via nettsidene står det etter at jeg har tastet inn serienummeret og svart på spørsmålene at de må undersøke dette videre. Jeg kommer jo ikke lengre...

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Du snakker om noen klikkelyder..kommer disse fra HDD? Kan det være den som er i ferd med å ta kveld? Jeg har faktisk opplevd lignende det du beskriver, elendig ytelse og hakking i menyer og manglende lasting av innhold. Men det hele var tilfeldig eller i sammenheng med PSN-trøbbel utrolig nok. Hva sier nettverkstestene deg? Wifi eller kablet nettverk?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Du snakker om noen klikkelyder..kommer disse fra HDD? Kan det være den som er i ferd med å ta kveld? Jeg har faktisk opplevd lignende det du beskriver, elendig ytelse og hakking i menyer og manglende lasting av innhold. Men det hele var tilfeldig eller i sammenheng med PSN-trøbbel utrolig nok. Hva sier nettverkstestene deg? Wifi eller kablet nettverk?

 

Klikkelydene kommer bare når konsollen er på, så mulig det er det som er grunnen. Men skal innrømme at jeg ikke er noe ekspert på slike ting, slik at jeg muligens må sende den på reparasjon. Skal prøve å sende dem en mail nå. Linkene ved å sende den på rep kommer meg ingen steder...

 

Jeg spiller på Wifi. Nettverkstestene mine sier at alt skal være greit med tanke på nettverk. Vet at det ikke er nettet mitt som er problemet her.

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Andre som har bestilt denne også? :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=GOFbigGtyh4

Forhåndsbestiller ikke spill da det uansett alltid går å få tak i på dagen og de kommer til 399 på psn en måned eller to etter. Men hovedgrunnen er at jeg vil se hvordan et spill faktisk er når det er ute og deretter kjøpe da jeg har brent meg på alt for mange middelmådige spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bortsett fra SimCity 5 så kan jeg ikke huske å ha "brent" meg på en forhåndsbestilling, så føler ikke det er så stor "risk" med det. Hvis og når jeg forhåndsbestiller så er det gjerne bare noen uker før release. Da er det stort sett mer en nok med "previews" til at jeg vet om spillet er noe for meg eller ikke. Jeg er heller ikke avhengig av at ett spill må ha 80+ på metacritic for at jeg skal like det, så det skal en del til før jeg betrakter det som et bomkjøp og angrer på det :-)

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Forhåndsbestiller spill jeg vet jeg vil ha uansett anmeldelser. Får ofte med litt ekstra DLC. Når det kommer til Horizon Zero Dawn så er det for å være garantert en CE :)

 

Guerrilla Games har alltid levert varene i mine øyne, men forhåndsbestiller sjeldent annet enn om jeg får fin pris på gråmarkedet xD Dog det har vært dårlig med keys der til PS4 i det siste... Bare PSN accounts og den skiten rører jeg ikke med ildtang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...