Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe?har thrustmaster t300rs med t3pa pedaler (m/clutch),på gran turismo 5 får jeg kun akselerasjon på clutch og gasspedalen har ikke funksjon,er det noen som har anelse om hvordan jeg får svitchet om så akselerasjon er på gasspedal?ellers fungerer alt som det skal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er strengt tatt et PS3-spørsmål, men GT5 gir deg mulighet til å velge hvilke akser som gjør hva, så vidt jeg kan huske. Hvis det ikke blir noe kluss fordi spillet ikke forventer tre akser på pedalbrettet.

det er ingen valgmuligheter til pedaler,med mindre det er noe jeg klarer å overse??er litt redd det stemmer som du sier at spillet ikke forventer 3 akser,men igjen så har det full støtte for t500 som kommer med 3 pedaler
Lenke til kommentar

Orker ikke å grave frem plata, men er det ikke under options/settings mulighet for å tildele akser og knapper til alle funksjoner?

det er I orden nå,det var bare å holde inne "mode" knappen så skiftet den over :D takker for respons :) har nettopp gått fra logitech Driving Force pro til thrustmaster t300rs,forbedringen er ENORM!force feedback er utrolig smooth og følsom,man føler bilen så sinnsykt mye bedre nå :) Endret av olliver
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Noen som har hatt problemer med sin PS4? Jeg opplever nå at konsollen er ufattelig treg. Alt tar lengre tid og menyen er hakkete. Jeg spiller en del Call of Duty og her skjer det at loading-skjermen tar lang tid å laste opp, slik at når jeg endelig kommer inn har det gått 1 minutt av matchen eller så blir jeg kastet ut igjen fordi jeg har vært inaktiv...

 

Har flere ganger gått inn i Safe Mode og tatt Valg 5 (Gjenopprett databasen), men dette funker ikke. Konsollen er fortsatt veldig treg. Maskinen lager også sånne klikke-lyder mens konsollen er på. Dette gjelder ikke den klikke-lyden som kommer når du slår av og på konsollen.

 

Dette begynner å gå meg på nervene... :(

Mulig at det er en ledning som er sånn halvveis plugget inn i selve boksen. Tatt kontakt med Sony?

Ikke tatt kontakt med Sony enda. Jeg kan prøve å plugge ut alt og sette det inn igjen, men tviler på at det kommer til å funke...

 

Hvordan funker dette med å sende inn konsollen på reperasjon? Via nettsidene står det etter at jeg har tastet inn serienummeret og svart på spørsmålene at de må undersøke dette videre. Jeg kommer jo ikke lengre...

 

Lenge siden du kjøpte Ps4en og hvor? du kan nemlig også gå via dem så gjør de ganske mye for deg :)

 

 

Kjøpte PS4 oktober 2014 hos Dustin. Sendte mail til Playstation i går. De sa jeg skulle prøve Valg 6 i sikkerhetsmodus. Hvis problemet fortsatt var der skulle jeg ringe inn og oppgi referansenummer, slik at reparasjon blir bestilt.

 

Skal være ihvertfall minst 2 års garanti på den varen, er du heldig så tar Dustin av seg alt kostnadsfritt. 

 

 

I følge Playstation sine sider er garantien gått ut, ifølge informasjonen fra serienummeret.

 

Update: Har nå prøvd valg 6 på sikkerhetmodusen og konsollen har blitt verre! Nå vil nesten ikke spillene mine lastes inn når jeg starter de opp. Blir en telefonsamtale til Sony Playstation nå...

Lenke til kommentar

Jeg har lyst gi sønnen min den gleden av å spille igjennom Uncharted serien. Han er bare 10 år så jeg er litt usikker på om det kan være litt for tidlig. Ikke nødvendigvis fordi han blir skremt eller noe men mer fordi han kanskje ikke vil forstå alt. Har spilt igjennom serien selv to ganger.

 

Er det noen som har noe formeninger rundt dette? 

Lenke til kommentar

Update: Etter en hyggelig telefonsamtale på 6-7 min ble det arrangert reparasjon på konsollen. Hadde tydeligvis fortsatt garanti på konsollen, selv om Playstation sine sider sier noe annet (kjempepluss selvsagt :D ). Alt gikk feilfritt og jeg skulle få en mail med info om hvordan jeg sender den inn. Ifølge kundeservice skulle ikke dette ta mer enn 2-3 uker.

Mitt første møte med Sony Playstation kundeservice var en kjempesuksess. :)

 

Eneste problemet nå blir vel å finne på noe annet, haha :p

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Update: Etter en hyggelig telefonsamtale på 6-7 min ble det arrangert reparasjon på konsollen. Hadde tydeligvis fortsatt garanti på konsollen, selv om Playstation sine sider sier noe annet (kjempepluss selvsagt :D ).

 Spiller ingen rolle om garantien har gått ut da vi i Norge har 5 års reklamasjon på konsoller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har lyst gi sønnen min den gleden av å spille igjennom Uncharted serien. Han er bare 10 år så jeg er litt usikker på om det kan være litt for tidlig. Ikke nødvendigvis fordi han blir skremt eller noe men mer fordi han kanskje ikke vil forstå alt. Har spilt igjennom serien selv to ganger.

 

Er det noen som har noe formeninger rundt dette? 

Høres ut som han kommer til å hate Uncharted med innstillingen din. La ham finne ut selv hva han liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har lyst gi sønnen min den gleden av å spille igjennom Uncharted serien. Han er bare 10 år så jeg er litt usikker på om det kan være litt for tidlig. Ikke nødvendigvis fordi han blir skremt eller noe men mer fordi han kanskje ikke vil forstå alt. Har spilt igjennom serien selv to ganger.

 

Er det noen som har noe formeninger rundt dette? 

Høres ut som han kommer til å hate Uncharted med innstillingen din. La ham finne ut selv hva han liker.

 

 

Snakker om Croc? Må være det mest forhåndsdømmende innlegget eg har lest på lenge. Er da ingenting i veien med "innstillingen" her? Wow.

Til TS, er jo bare å la han prøve og se hvordan det går, evt sitte sammen med han og kanskje forklare ting dersom han ikke skjønner alt men alikevel VIL spille.

Lenke til kommentar

 

Jeg har lyst gi sønnen min den gleden av å spille igjennom Uncharted serien. Han er bare 10 år så jeg er litt usikker på om det kan være litt for tidlig. Ikke nødvendigvis fordi han blir skremt eller noe men mer fordi han kanskje ikke vil forstå alt. Har spilt igjennom serien selv to ganger.

 

Er det noen som har noe formeninger rundt dette?

 

Høres ut som han kommer til å hate Uncharted med innstillingen din. La ham finne ut selv hva han liker.

Det er vel ofte slik at om en har funnet noe man liker så vil man dele det med andre. Slik er det vel med mat, reiser og de fleste andre positive opplevelser. Ingen grunn til å finne opp hjulet engang til.

Lenke til kommentar

 

Jeg har lyst gi sønnen min den gleden av å spille igjennom Uncharted serien. Han er bare 10 år så jeg er litt usikker på om det kan være litt for tidlig. Ikke nødvendigvis fordi han blir skremt eller noe men mer fordi han kanskje ikke vil forstå alt. Har spilt igjennom serien selv to ganger.

 

Er det noen som har noe formeninger rundt dette?

Høres ut som han kommer til å hate Uncharted med innstillingen din. La ham finne ut selv hva han liker.

Jeez, du høres virkelig ut som en som bør belære andre om innstillinger. Av alle idiotsvar jeg noen gang har fått tar ditt kaka by far. Jeg var bare ute etter tanker rundt om dette er en serie som passer for 10 åringer eller ikke. Jeg har da vel ingen intensjoner om å tvinge guttungen til å spille noe som helst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...