Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket med chess og selvsagt var dems leverendør stengt for dagen til tross for at dem ba meg om å ringe etter klokken fem som var når dem stengte?

 

Chess sier dem skjønner INGENTING, mobilen er "delvis levert" og det var første gang dem hadde sett det på chess, og her sitter jeg klar for å dra hjem til mor og far som student og kan ikke dra før jeg vet hvor mobilen er og om jeg må endre adresse til den etc.

 

FRUSTRERENDE Hva er det LG driver på med?

Lenke til kommentar

Snakket med chess og selvsagt var dems leverendør stengt for dagen til tross for at dem ba meg om å ringe etter klokken fem som var når dem stengte?

 

Chess sier dem skjønner INGENTING, mobilen er "delvis levert" og det var første gang dem hadde sett det på chess, og her sitter jeg klar for å dra hjem til mor og far som student og kan ikke dra før jeg vet hvor mobilen er og om jeg må endre adresse til den etc.

 

FRUSTRERENDE Hva er det LG driver på med?

Rakk å snakke med leverandøren til Chess og partially delivered var visstnok at simkort osv. var sendt..

De forventet å få inn telefonen i morgen.. ringer igjen på dagen i morgen og ser om det har skjedd noe..

Lenke til kommentar

Rakk å snakke med leverandøren til Chess og partially delivered var visstnok at simkort osv. var sendt..

De forventet å få inn telefonen i morgen.. ringer igjen på dagen i morgen og ser om det har skjedd noe..

Nei noe så jævlig, siden når sende dem simkort seperat og forvirre seg selv og kundene? Når jeg snakket med dem på fredag så sa dem at tlf indeed var ankommet den dagen, men blir pakket inn mandag og tir kveld så sier dem å få den inn til onsdag? Når jeg ringte igår så sa dem igjen at de hadde 50 stykker inne.

 

Vi får holde hverandre oppdatert fordi dette her er noe helt vannvittig tøys og jeg presterte å få TRE forskjellige svar hvor det ene var at dem ikke fikk inn noe før 9 januar, den andre at den var inne på fredag og det tredje at den ble sendt ut idag. (Chess facebook, chess kundeservice og mobili.no var de tre som gav forsjellige svar.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Hva tenker folk her om at Google har trukket vekk imagene til denne fra sine offisielle sider?

 

Nexus 4 er ikke lenger et synlig valg på sidene en gang..

 

https://developers.google.com/android/nexus/images

 

De dukker nok opp igjen. Den er ihvertfall fortsatt i AOSP og jeg kompilerte nettopp, så det er ingen grunn til at de ikke skulle ha noe image til den ute. :)

Lenke til kommentar

Hva tenker folk her om at Google har trukket vekk imagene til denne fra sine offisielle sider?

Nexus 4 er ikke lenger et synlig valg på sidene en gang..

https://developers.g...id/nexus/images

Nå har jeg ikke satt meg helt inni denne saken, men mener

det at de har blitt trukket kan ha noe med LTE chippen som er i nexus 4, som FCC ikke har godkjent, og dermed er det stor sannsynlighet at det vil patche software slik at LTE chippen blir ubrukelig, slik den opprinnelig skulle. Dermed slipper google unna et evt lovbrudd.

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

Jeg ringte nettopp Siba, og de sa at telefonene skal komme inn i dag, og vil være å finne i butikken på Alnabru i løpet av dagen. De øvrige butikkene i Oslo får dem mest sannsynlig i løpet av uken.

 

Så da gjelder det å følge med på lagerstatus i butikkene på Siba.no og kaste seg til Alnabru hvis de kommer inn på lager i dag. Enten sto de klare til utpakking nå, eller så er neste levering kl 12:00, og siste levering i dag kl 14:00.

Lenke til kommentar

Har du fått sporingsnummer på pakken da?

Ja, fikk den faktisk akkurat nå.

Foreløpig ingen hendelser på sporingsnummeret, men kundeservice sa de sendte den i dag tidlig.

 

Men i følge en setning i ordrebekreftelsen (den jeg fikk rett etter bestilling), står det at sporingsnummer kan bli sendt ut på ettermiddagen den dagen den er sendt, så det er ikke sikkert de alltid sender det med en gang.

Endret av oro2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...