Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dét ekke kult! Samsung er bedre der, men med min gamle nexus så tok det jo 2-3 måned å få 4.1 om man ikke flashet enhetet da samsung mente at dem måtte "kvalitetsikre" 4.1 i norden uten noen dypere begrunnelse, men jeg håper ikke LG "tar en" samsung og delayer fremtidige oppdateringer til Nexus 4!

 

Edit: Enig med skuffende kamera på den testen der, men jeg så et annet review som leverte helt sinnssykt strålende bilder, skal se om jeg finner den.

 

Edit2 : Finnern er vinnern : http://www.theverge....samples#3892325 , jeg syntes disse var helt fair, men andre vil kanskje synes dette er ikke bra nok.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Hehe... Prøv og si det til de uheldige eierne av lg optimus 2x.. De fikk vel ics først i dag og den mobilen er vel 2 år gammel:)

 

Og det var sikkert litt jobb for samsung og få project butter til å funke ordentlig på sin hardware.. Tror jeg byttet lekkede samsung rom 20 ganger før den offisielle ble sluppet.. Nå er vel 4,2,1 også på vei til s3

 

 

Har vel kunne kjørt ics på 2x nesten siden ics kom. Custom rom ftw!

Nexus 4 har LTE, den har samme hovedkort som optimus G, som har LTE. Det må bare aktiveres.

 

Wtf forumet funker dårlig i dolphin tab

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Derimot 4G, ble vel nettopp lansert av Telenor, og Netcom har planer om å lansere i løpet av første halvår i følge nylig skrevet artikkel på amobil.no . Nå husker jeg ikke helt forskjellen på 4G og LTE, men afaik så er vel LTE det samme som 3.5G/3.75G i CDMA-teknologien. På min One X så har jeg en hel del valg i den skjulte menyen. For de som har lyst til å sjekke ut menyen (ikke endre noen instillinger uten at du vet hva du gjør) så er den *#*#4636#*#* som du taster inn i dialer'n på mobilen. Går på Android 4+, men vet ikke noe om de eldre versjonene.

Ref.: http://no.wikipedia.org/wiki/Mal:Tr%C3%A5dl%C3%B8se_systemer

Lenke til kommentar

Fare for det ja.

 

Jeg vil likevel tro at vi (i Norge, altså litt forskjellige forhandlere) får en liten leveranse rett før jul ettersom LG har selv sagt dette til forskjellige medier som har fått inn test-enheter.

 

Hvor mange det blir, når de kommer eller hvilke forhandlere som får det, er derimot uvisst.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte på MPX, da datoen var 16.desember. Ser at de har endret der til 15.januar.

 

I ordren min ser jeg:

 

1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2012-12-16

 

Var heldig her :)

 

Bestile min på Komplett som har samme lager som MPX, også min står det bekreftet og forventet sending den 16.

Så regner at vi som bestilte tidlig får telefonen før jul, og at de sikkert ikke fikk inn mange telefoner. Jeg bestilte min rundt midten av November, og faktisk så vurderte jeg å avbestille for å bestille på nytt i desember slik at jeg skulle få gratis frakt, men glad jeg ikke gjorde det :)

Lenke til kommentar

Jeg får i alle fall mindre og mindre tro på alle datoer som ligger rundt på norske nettbutikker. At ikke MPX og Komplett har like datoer, eller at Lefdal og Elkjøp har forskjellige tyder jo på at de styres altfor manuelt istedenfor å hente datoene fra leverandør etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...