Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig et skikkelig svar av Elkjøp på mail. 27/12 datoen er igjen utsatt (i tråd med det vi vet fra LGs pressemelding). Ny og bekreftet dato er 2/1-2013. Så det er kjipt, men da vet dere der! Jeg bestilte min 18 nov, men nå viser det seg jo at dette egentlig har fint lite å si.

 

Hvem hos Elkjøp er det som bekrefter dato 2/1-2013?

Har vært i korrespondanse med dem på epost de siste dagene for å prøve å få en bekreftelse når telefonen blir levert. Hver gang skal de sjekke med "vår internett avdeling" som de sier og komme tilbake med mer informasjon. Først endret de dato til 27.12 i webshopen uten å gi meg tilbakemelding. Prøvde så igjen for å høre om dette var en bekreftet dato, og klagde litt over manglende tilbakemelding. Fikk beklagelse over dette, og de bekreftet 27.12.

Sendte nå en forespørsel igjen etter å ha sett datoen 2/1-2013 her, fikk svar at de igjen måtte sjekke med internett avdeling..

Lenke til kommentar

Her er det følgende svaret jeg til slutt fikk av Elkjøp:

 

Hei og takk for din henvendelse.

Elkjøp har hovedlager i Sverige, så vi kan ikke forholde oss til datoer som blir gitt for Norge.

Når det kommer til at eventuelt dato leverandør gir og datoer vi oppgir våres kunder kan disse avvike da leverandør ofte trenger fraktitid fra sitt lager til våres lager.

Når min kollega sjekker opp hvilken dato leverandør har gitt oss beksjed om at varen skal ankomme var det den 27/12. Når jeg sjekker nå har vi fått en bekreftet dato 2/1-13, så våres kunder vil ikke motta denne før etter nyttår.

 

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

Med vennlig hilsen

Jonny

 

Kundesenteret

 

Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva de roter med. LG gikk ut forrige uke og bekreftet i en pressemelding at først lass kommer til uken. Elkjøp mener at de ikke kan forholde seg til dette, da de har lager i sverige?

 

LG har da ikke kommet med noen forsinkelser de siste dagene?

 

Sjekk dessuten elkjøp i sverige www.elgiganten.se

De forventer telefonen på lager 19. desember.

Endret av stue
Lenke til kommentar

Proshop påstår de har denne på lager:

http://www.proshop.n...paign=pricesite

 

Sist de påsto det så stemte det ikke, men er vel bedre odds nå :)

 

Sendte dem mail og fikk nettopp svar..

 

Hei!

 

Nei, den er forventet inn i morgen den 18.

 

 

Vennlig hilsen | Best regards

 

Dag Olav Dahle

 

Må si jeg synes ProShop fremstår som ganske klønete med tanke på misvisende lagerstatus.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Det begynner å bli så mange datoer som svirrer rundt nåat jeg tror ingenting før sendingsbekreftelse er fått..

 

Siste melding fra Elkjøp mottatt nå:

Vi har nå fått en tilbakemelding fra vår internett avdeling og de bekrefter at din ordre vil bli sendt ut fra oss den 19.12, da du har forhåndsbestilt mobilen...

 

Så får vi vente og se om det blir sendt noe på onsdag. Bestilte telefonen 18. november.

Lenke til kommentar

Ja nå har de gjort om hos komplett igjen! Nå star det 26-12. Men det blir vel ikke sendt så mye 2.juledag!!! Ser ikke ut som at det blir noen Nexus 4 før jul på meg.

 

Tok jammen ikke mange timene fra jeg la inn bestilling til dato ble endret til 26. desember gitt.

 

De har endret dato på den ordren jeg la inn også, så det var ikke bare snakk om et parti som ble kjøpt opp virker det som. "Bekreftet" ja

Lenke til kommentar

Jeg har også utrolig hardt for å tro komplett på datoen i romjula. For det første er det jo en rød dag, og for det andre så er det uke 52 som LG selv sier at det ikke vil komme leveranser.

 

EDIT: Snakket akkurat med komplett, og meldingen var at "ettersom det er bekreftet dato så skal det stemme. Unntaket kan være at det blir forskjøvet noe ved vær eller tilsvarende."

 

Med andre ord har jeg nå enda mindre tro på den datoen. Når jeg sa at det tidligere idag sto 19. så var det bare før den hadde blitt forskjøvet. Jeg begynner å mistenke LG for å være den store syndebukken her egentlig. Det henger mer på greip at det er de som driver å flytter datoer tilbake enn at alle norske forhandlere skulle drive å lure oss litt og litt.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Jeg har også utrolig hardt for å tro komplett på datoen i romjula. For det første er det jo en rød dag, og for det andre så er det uke 52 som LG selv sier at det ikke vil komme leveranser.

 

EDIT: Snakket akkurat med komplett, og meldingen var at "ettersom det er bekreftet dato så skal det stemme. Unntaket kan være at det blir forskjøvet noe ved vær eller tilsvarende."

 

Med andre ord har jeg nå enda mindre tro på den datoen. Når jeg sa at det tidligere idag sto 19. så var det bare før den hadde blitt forskjøvet. Jeg begynner å mistenke LG for å være den store syndebukken her egentlig. Det henger mer på greip at det er de som driver å flytter datoer tilbake enn at alle norske forhandlere skulle drive å lure oss litt og litt.

 

På min bestilling står det forventet sending 19.12, så da lurer jeg på om Komplett får inn telefoner til den dagen, eller om min bestilling blir forskjøvet til 26.12.

Vel, har enda en knust SG Nexus som virker, så ingen brå hast for meg enda :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...