Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser egentlig ikke noen særlig grunn til å roote den for min del. Ikke trenger jeg overklokking, fjerning av bloatware og heller ikke å legge inn custom rom for å fjerne sense/touch wiz. Er jo alltids greit for å få ad block og noen tweaks, men for ta det som det kommer :)

 

SEAndroid er i bunn og grunn AOSP, men med SELinux mekanismer integrert. Ekstra sikkerhet er alltid kjekt på en telefon synes jeg

Lenke til kommentar

Har lyst på denne telefonen, er det verdt det, og vet noen om beskyttelse jeg kan ha på den, sånn at det dumme glasset bak ikke knuser :p?

 

Selvfølgelig er det verdt det :) Selv om du kjøper den i butikk her i norge er den relativt billig med tanke på hva du får, og det skal litt til for å knuse den, så ved mindre du er særdeles uforsiktig går det nok fint.. alternativt kan du bare kjøpe beskyttelse til den ;)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det verdt det :) Selv om du kjøper den i butikk her i norge er den relativt billig med tanke på hva du får, og det skal litt til for å knuse den, så ved mindre du er særdeles uforsiktig går det nok fint.. alternativt kan du bare kjøpe beskyttelse til den ;)

Ok, anbefaler du mest å shippe den fra USA, jeg har ingen relaterte der, så den må gå gjennom post n shit.. Er android versionen like "slick" som på tabletene?
Lenke til kommentar

Ok, anbefaler du mest å shippe den fra USA, jeg har ingen relaterte der, så den må gå gjennom post n shit.. Er android versionen like "slick" som på tabletene?

 

Du kan bruke jetcarrier eller liknende, men da blir totalprisen på ca 3000,-.. så da får du spørre deg selv om du de 800,- spart er verdt den norske garantien og reklamasjonsretten. Jeg ville anbefale å kjøpe den her hvis du ikke har noen som kan ta den med til deg fra utlandet.

 

Android 4.2 er Android 4.2, uansett om det er tablet eller telefon. Ting bare skaleres annerledes basert på skjermstørrelse. Så svaret er ja, det er minst like "slick" som på hvilken som helst tablet!

Lenke til kommentar

Du kan bruke jetcarrier eller liknende, men da blir totalprisen på ca 3000,-.. så da får du spørre deg selv om du de 800,- spart er verdt den norske garantien og reklamasjonsretten. Jeg ville anbefale å kjøpe den her hvis du ikke har noen som kan ta den med til deg fra utlandet.

 

Android 4.2 er Android 4.2, uansett om det er tablet eller telefon. Ting bare skaleres annerledes basert på skjermstørrelse. Så svaret er ja, det er minst like "slick" som på hvilken som helst tablet!

Alright, skal spørre mamma om jeg kan få den, uansett om skolen har gått i dass xD wish me luck :p
Lenke til kommentar

Ok, anbefaler du mest å shippe den fra USA, jeg har ingen relaterte der, så den må gå gjennom post n shit.. Er android versionen like "slick" som på tabletene?

Sist jeg sjekket, var det mange uker til den er på lager i USA (Google Play), omtrent rundt mnd skifte Januar/februar.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket, var det mange uker til den er på lager i USA (Google Play), omtrent rundt mnd skifte Januar/februar.

 

Dette stemmer, bestilte og avbestilte den fra USA. Fikk melding fra Google om at det kunne ta veldig lang tid. Som sagt Januar/Februar.

 

Så i går bestilte jeg den fra Proshop.no og fikk jsporingsnummer i dag. Når jeg snakket med Proshop.no tidligere i dag; sa de, at de fikk 200stk. på lager, men tror det gjelder for Sverige Danmark og Norge, gjelder å være raskt ute ;)

Endret av Vebb
Lenke til kommentar

Gratulerer :) Kakesen, bestilte du på netonnet og fikk sporingsnummer igår? Min er i Oslo nå. De bør jo klare å dra den over fjellet til Bergen i løpet av natten...

 

Ja stemmer, fikk sporingsnummeret i går morges. Ble litt nervøs da det sto at melding om pakke var kommet men ikke selve pakken helt frem til i dagmorges. Og jaggu fikk de den ikke til Kolbotn 20 min syd for oslo i løpet av ettermiddagen så nå har jeg den i hende! Steike lekker, var litt bekymret for det glitregreiene bakpå men det så faktisk ganske kult ut i virkeligheten, veldig diskré. Ellers er telefonen lynende rask og nydelig å bruke. Bare å glede seg folkens!

Lenke til kommentar

Ja stemmer, fikk sporingsnummeret i går morges. Ble litt nervøs da det sto at melding om pakke var kommet men ikke selve pakken helt frem til i dagmorges. Og jaggu fikk de den ikke til Kolbotn 20 min syd for oslo i løpet av ettermiddagen så nå har jeg den i hende! Steike lekker, var litt bekymret for det glitregreiene bakpå men det så faktisk ganske kult ut i virkeligheten, veldig diskré. Ellers er telefonen lynende rask og nydelig å bruke. Bare å glede seg folkens!

 

Enig at glitregreiene ser overraskende bra ut. Mye bedre enn på Optimus G synes jeg! Byggekvaliteten er ihvertfall i en helt annen liga enn Galaxy Nexus (Og det meste annet Samsung noen gang har produsert av telefoner egentlig).. Som kakesen sier er det bare å glede seg :D

 

Eneste jeg ikke liker med telefonen så langt er at jeg synes power-knappen på siden er litt lite markant, men det er nok tildels en vanesak. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...