Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen er helt super.. Kommer fra en s3, men det er bare noe som gjør hele opplevelsen med å bruke Nexus 4 til en drøm.. Alt fra fantastisk bra flyt i menyer til hvordan det oser av kvalitet når du holder den i hånden:)

 

Høres bra ut, kommer selv fra en S3. Alltid ergret meg over ikke å få nyeste software med én gang det kom til nexus produktene! Gleder meg som en unge! :D

Lenke til kommentar

Telefonen er helt super.. Kommer fra en s3, men det er bare noe som gjør hele opplevelsen med å bruke Nexus 4 til en drøm.. Alt fra fantastisk bra flyt i menyer til hvordan det oser av kvalitet når du holder den i hånden:)

 

Har du fått dannet deg noe inntrykk om hvordan kameraet er sammenlignet med S3en? I de testene jeg har lest kommer ikke kameraet helt opp mot de beste, spent på hvor dårlig/bra det egentlig er.

Lenke til kommentar

 

 

Har du fått dannet deg noe inntrykk om hvordan kameraet er sammenlignet med S3en? I de testene jeg har lest kommer ikke kameraet helt opp mot de beste, spent på hvor dårlig/bra det egentlig er.

 

Tja si det.. Har bare bilder liggende på mobilen og på så liten skjerm ser jo alt bra ut:) men det kan virke som den tar gode bilder bare den for lys nok..

 

Her er en link til en del bilder:

 

http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=86990&page=9

  • Liker 1
Lenke til kommentar

da ser jeg at nexus 4 fra netonnet er i Norge (sporingsnummer), problemet mitt er at reservasjonen jeg hadde hos lefdal som jeg kansellerte har også blitt sendt og banken sier at ingenting har blitt trukket fra lefdal, kun netonnet. Noen som har erfaring med dette? :hm:

Så lenge pakken er sendt, må den nok returneres ved å bruke angreretten. Om pengene er reservert eller belastet din konto har ikke så stort betydning, tror jeg. Det vanlige er vel at de reserverer et beløp når du bestiller den, og trekker det når den sendes?

Hvis de har sendt den til tross for at du hadde kansellert ordren, kan du kanskje ha grunnlag for å kreve at Lefdal dekker returporto slik at du ikke får noen utgifter.

Min var også i Oslo i dag tidlig, så basert på min erfaring med tilsvarende sendinger kan jeg ha den i morgen ettermiddag (Bergen) hvis jeg er heldig.

Endret av oro2
Lenke til kommentar

da ser jeg at nexus 4 fra netonnet er i Norge (sporingsnummer), problemet mitt er at reservasjonen jeg hadde hos lefdal som jeg kansellerte har også blitt sendt og banken sier at ingenting har blitt trukket fra lefdal, kun netonnet. Noen som har erfaring med dette? :hm:

 

er vel det som kalles jackpot? :green: Min er også i oslo i dag så da er det gode muligheter for at denne dukker opp på postkontoret i morgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, da har jeg TO nexus 4 på vei haha, en fra chess og ene fra netonnet, chess klarte aldri å si om jeg var en av de som ville få den så jeg bestilte spontant fra netonnet bare for å være sikker på igår, herregud.

 

Så da får jeg nekte å ta imot den som ankommer sist, men den ifra chess tror jeg kanskje har kommet, venter på sporingsnr akkurat nå. Om noen ikke har fått nexus før neste år og befinner seg i Grenland Telemark kan med andre ord skrike ut her. :)

l

Edit: Chess som vanlig er ubruklige, sporingsnr var ikke aktivert men den ble sendt ut fra Oslo igår, egentlig ganske så utrolig når jeg har snakket med chess totalt 10 ganger og alle gangene har jeg fått ulike svar, feil med sending, "delvis levert" (kun simkort?) kunne aldri si om jeg var en av de som hadde forhåndsbestilt som gjorde at jeg aldri viste om jeg ville få før den ble sendt ut, og de ansatte gav meg forskjellige svar som f.eks ene sa "utsolgt 9 januar er neste gang" før jeg påpekte at jeg fikk andre svar dagen føre så sjekket dem på nytt så fikk jeg vite at "ser ut til at du er en av dem som vil få den" og lignende.

 

Uansett! Netonnet er som alle andre i oslo så er vi heldige får vi den imorgen 21 Desember som også er min bursdag, og skal le om begge to dukker opp samtidig.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Jeg tipper at komplett har fått en leveranse som er utsolgt (og muligens sendt), og den neste leveransen kommer i januar.

 

Kan se ut som om jeg får min senere idag (sendt fra netonnet igår, skal bare til oslo-området), eventuelt er den i alle fall klar imorgen. Micro-SIM har jeg derimot ikke så kommer vel ikke så langt :p

Lenke til kommentar

Jeg tipper at komplett har fått en leveranse som er utsolgt (og muligens sendt), og den neste leveransen kommer i januar.

 

Kan se ut som om jeg får min senere idag (sendt fra netonnet igår, skal bare til oslo-området), eventuelt er den i alle fall klar imorgen. Micro-SIM har jeg derimot ikke så kommer vel ikke så langt :p

 

Står fremdeles 19.12 forventet send-dato på min ordre, så skulle tro jeg var med på første batch, men får se seinere i dag. Mulig de ikke oppdaterer før den er kommet fram på pick up point (kan jo håpe ;))

 

Tror jeg til sammen har lagt inn ordre på 4-5 nettbutikker som har drevet med villedende info om når varen kommer inn før jeg har kansellert av frustrasjon :p

Lenke til kommentar

Som sagt så er det for mange butikker som har drevet med villedende informasjon til at det ikke er en felles årsak. Det må være LG som har rotet noe utrolig med sine datoer og slengt om seg med "bekreftelser" i hytt og pine.

 

Har aldri opplevd så mye sprikende informasjon som det vi har vitnet til her i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt så er det for mange butikker som har drevet med villedende informasjon til at det ikke er en felles årsak. Det må være LG som har rotet noe utrolig med sine datoer og slengt om seg med "bekreftelser" i hytt og pine.

 

Har aldri opplevd så mye sprikende informasjon som det vi har vitnet til her i tråden.

Ser sånn ut, men nettbutikkene kunne jeg nesten mistenkt for å "sikre" seg slik at potensielle kunder ikke skiftet leverandør og som et resultat " Kan dem kan vi" Som nevnt her så har jeg også bestilt avbestilt fra 4-5 forskjellige hvor alle LØY meg midt i tlf (elkjøp hele 2 ganger avbestilt) (proshop) chess og nå netonnet, og vi har vel fått totalt 4 utsettelser? Har sittet på lånetlf i 2 måned så dette skal bli digg å endelig få den. Men at chess gav meg 3 forskjellige svar på 3 forskjellige medier viser hvor ELENDIG intern samarbeid dem har.

 

Men ja, LG har ikke imponert meg med noe som tilsynelatende har vært å kaste ut bekreftelser både her og der, så la oss håpe mobilen imponerer mer, angrer fortsatt ikke at jeg solgte GS3 som kvalitmessig føltes som et leketøy.

 

[Edit] For noen desperate sjeler som skulle befinne seg i telemark så har jeg 2 nexus 4 på vei og planen er bare å nekte å ta imot den som kommer sist slik at den blir sendt tilbake, men om noen tilfeldigvis vil ha denne så kan jeg plukke den opp eller no.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Noen her som har bestilt hos Chess og vet hvordan man får tak i sporingsnummer? Får man det på mail når den er sendt eller må man ta kontakt med de selv?

Snakket med Chess akkurat istad, sporingsnr var ikke aktivert enda selv om mobilen ble sendt ut igår, er helt sinnssykt hva mobii som leverer mobilen får til, når jeg bestilte spontant fra netonnet så fikk jeg sporingsnr etter noen timer, mobii sa at mobilen ble sendt ut igår, men sporingsnr var enda ikke aktivert og jeg måtte ringe dem manuelt for å be om sporingsnr.
Lenke til kommentar

Snakket med Chess akkurat istad, sporingsnr var ikke aktivert enda selv om mobilen ble sendt ut igår, er helt sinnssykt hva mobii som leverer mobilen får til, når jeg bestilte spontant fra netonnet så fikk jeg sporingsnr etter noen timer, mobii sa at mobilen ble sendt ut igår, men sporingsnr var enda ikke aktivert og jeg måtte ringe dem manuelt for å be om sporingsnr.

 

Ah, så da er det en sjanse for at den er på vei da, godt å høre. Informasjon fra de har vært elendig, men så lenge den er her før nyttår skal jeg ikke klage for mye :)

Lenke til kommentar
Micro-SIM har jeg derimot ikke så kommer vel ikke så langt :p

Så lenge selve chipen (dvs metallet) på SIM-kortet ditt er lite nok til å få plass på en microsim, er det bare å klippe bort plasten. Ligger mange maler (pdf du kipper etter) og videoer på nettet. Har gjort dette flere ganger, og har fungert hver gang. Men du må være veldig nøyaktig.

Jeg har nå skaffet meg en Micro-SIM cutter så det blir litt lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...