Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får i alle fall mindre og mindre tro på alle datoer som ligger rundt på norske nettbutikker. At ikke MPX og Komplett har like datoer, eller at Lefdal og Elkjøp har forskjellige tyder jo på at de styres altfor manuelt istedenfor å hente datoene fra leverandør etc.

 

MPX og Komplett har samme dato, og vi som bestilte i "tide" hos MPX og Komplett har fått "forventet" levering 16.12.12, så gjenstår det å se om det stemmer.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Den datoen tviler jeg på at stemmer. Jeg har tidligere sagt at vi sannsynligvis ser en begrenset levering i Norge før nyttår, og at det kun blir en.

 

Det ser ut til å stemme med det som kommer frem av LGs pressemelding (tek.no / itavisen.no). Kun en leveranse, og den kommer neste uke.

Lenke til kommentar

Haha der sa du det! Jeg snakket med chess istad (dem ringte meg) og fortalte at de fikk bare halvparten av LG (50 mot 100) og de kunne ikke svare om jeg var en av dem som ville bli sendt ut til mandag selv om jeg forhåndsbestilte tidlig derifra.

 

Skulle ringe tirsdag for å se om de hadde en sporingspakke til meg, så tirsdag finner jeg ut av det, utålmodig!

Lenke til kommentar

Haha der sa du det! Jeg snakket med chess istad (dem ringte meg) og fortalte at de fikk bare halvparten av LG (50 mot 100) og de kunne ikke svare om jeg var en av dem som ville bli sendt ut til mandag selv om jeg forhåndsbestilte tidlig derifra.

 

Skulle ringe tirsdag for å se om de hadde en sporingspakke til meg, så tirsdag finner jeg ut av det, utålmodig!

Når bestilte du din?? Har også bestilt hos chess den 24nov..

Lenke til kommentar

Fikk endelig et skikkelig svar av Elkjøp på mail. 27/12 datoen er igjen utsatt (i tråd med det vi vet fra LGs pressemelding). Ny og bekreftet dato er 2/1-2013. Så det er kjipt, men da vet dere der! Jeg bestilte min 18 nov, men nå viser det seg jo at dette egentlig har fint lite å si.

 

Har derfor bestilt hos NetOnNet i håp om å være en av dem som kan få telefonen i løp av romjulen. Men har ikke fått noe som helst svar enda på et par hendvendelser som jeg har sendt dem.

Lenke til kommentar

Når bestilte du din?? Har også bestilt hos chess den 24nov..

Bestilte min den 23. November, og da hadde ikke nexusen vært oppe i chess sine nettsider så altfor lenge, når jeg snakket med dem på face så forventet dem inn 100 stykker og det dekket "så og si alle" som hadde forhåndsbestilt, dem fikk inn 50 nå på fredag og blir sendt ut mandag da LG ikke gav dem lov å sende ut før mandag, jeg bestilte da 24 timer før deg og jeg vet ikke om jeg får, men du bestilte jo rimelig tidlig når de hadde ca. totalt 100 forhåndsbestilte.
Lenke til kommentar

Høres rart ut. LG sa jo for noen dager siden at først lass kom mellom 17 og 21. desember. Har det kommet en ny forsinkelse etter dette?

 

Forhandlerne bruker ulike leverandører. Snakket med en selger i en netcom butikk forleden. Han sa at telefonen ble forsinket fra hovedleverandør (som de fleste norske butikker/forhandlere bruker) som het 2020/tjue-tjue eller noe sånt. (har ikke peiling på hvordan det skrives) ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...