Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Widgets blir det vel dessverre ikke, og det er apple menigheten evig takknemlig for (helt til Apple faktisk lanserer det, og menigheten mener det var det lille som manglet for at telefonen skulle være uslåelig :)

)

Hvorfor skulle denne menighten være takknemlig for at det mangler ?

Konfabulator (widget-software) kom til OSX 2003, og dashboard (widgets) kom integrert i OS X i 2005. Altså før f.eks windows.

Ganske merkelig at det fortsatt mangler i iOS. Dette har selvfølgelig ingenting med selve telefonen å gjøre, men OS'et. :)

 

Personlig er det ikke et direkte savn, men selvfølgelig hadde jo muligheten vært fin. Egne valg er noe Apple kan bli flinkere på :)

 

Slik er det alltid ?

Lenke til kommentar
såvidt vi kan se ut av den informasjonen Apple har kommet med.

 

Det blir nok litt for tynn informasjon til at jeg konkluderer med at det stemmer. Den støtter jo LTE 1800, og det skal da kjøres ut av hvertfall Netcom i Norge? Blir vell overrasket om Telenor ikke ender opp med endel LTE 1800 steder i Norge også, så hvorfor skulle ikke dette fungere i Norge?

Lenke til kommentar

Den er sexy, det skal den ha. Men innovasjonen, hvor ble det av den?

 

EDIT: Tror ikke jeg bytter bort min iPhone 4 før den faktisk er mekanisk utslitt. Ærlig talt så får jeg den samme opplevelsen med den som med både 4S og 5, bare litt tregere og med et dårligere kamera.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Skjønner ikke folk som er misfornøyd med telefonen, og som ble overrasket i dag. Det var ingenting nytt med iPhone 5 vi ikke visste fra før. Det eneste jeg fortsatt ikke er 100% fornøyd med, er iOS 6. Syns Apple tviholder for lenge på det samme gamle. Det funker, det er behagelig å bruke, men det hadde ikke vært katastrofe om de hadde gjort _litt_ mer på utseende og småfunksjoner i iOS. Men mulig de er redde for å få "Android-kopi" slengt i trynet.

 

Jeg kommer til å bestille mobilen uten abb og er klar til å komme hjem etter et lite forhold med Android.

Lenke til kommentar

Nei altså jeg er ikke misfornøyd, tlf er jo bra HW messig og syns den er relativt fin designmessig, men jeg har vært stuck med ip4 i 2 år nå, og syns designet begynner å bli en smule kjedelig. Videre så er det så å si de samme funksjonene som jeg har allerede, men dog med mye bedre HW speccs... Største ankepunktet atm opp til ip5 for min del må vel være kameraet, da det sux på iphone 4 så sant man ikke har perfekte conditions. Jeg hadde bare håpet på ihvertfall noe mere spennende :p Når jeg uansett får meg ny valgfri tlf fra jobben neste år, og min iphone 4 fortsatt fungerer bra, så vurderer jeg å svi av de 5k på enten ferie, klær eller hw til pc'n.

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...