Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-405938

Noen som har erfaring med å kjøpe iphone 5c på ebay?

 

Får jo manufacturer refurbished til en veldig billig penge.

 

Her er en til 250kr inkl. frakt. Svindel? : Link

Slettet? Mulig svindel. 250kr er veldig billig

Lenke til kommentar

 

Hvor lenge varer deres SE?

Backupen jeg lastet inn på SEn fucker batteriet. 5 og halv time brukt før det er tomt?

Hvor kommer backupen din fra? Push heller ut iOS på nytt fra iTunes, og sett den opp på nytt, så slipper du å få med gammelt grafs.

Jeg vet ... Men er så kjedelig å miste SMSene.

 

Når det gjelder bildene, vet du om en måte å få de fra PCen til tlf igjen?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei.

Kjøpte i dag en iPhone til min datter, men å sette opp denne var verre enn jeg trodde.

Jeg har selv hatt flere iPhone før, og på den tiden var det mulig å opprette en iCloud konto, der adressen sluttet på iCloud.com. Dette valget finner jeg ikke noe sted lengre.

Vel, i alle fall skal man kunne bruke andre kontoer som Gmail osv.

Jeg får gjennom oppsettet og går gjennom det meste men når jeg kommer til iCloud i innstillinger, blir det tull.

Det står at jeg må logge på med min Apple id, noe som i dette tilfellet en Gmail konto som ble brukt under oppsett, jeg logger på med den og får så opp en melding om at antall gratis kontoer er brukt for denne enheten?!

Jeg har til og med prøvd å lage en helt ny Gmail konto og Apple id og prøvd med den, til ingen nytte.

Jeg får altså ikke åpnet iCloud på telefonen og benyttet meg av din iPhone osv, og aner ikke hva jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar

iCloud fylles visst fort opp, da må man gå over til betalt-versjon. Jeg vil ikke bruke den. Bruker iTunes på min stasjonære PC i stedet, og lager sikkerhetskopi av alle enhetene på egen PC og har også en kopi på ekstern harddisk. Det har fungert fint i mange år.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen måneder gammel SE (clean install): 20% brukt batteri, i sparemodus, på under én time. I batterioversikten er det ingenting som stikker seg ut som batterisluker.

 

Blir bare mer og mer GLAD i iPhonen! (NOT).

Har fortsatt min SE, er fortsatt ganske snill på forbruket, og virkelig imponerende rask lading, er ikke lange tiden før den er langt opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...