Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Widgets blir det vel dessverre ikke, og det er apple menigheten evig takknemlig for (helt til Apple faktisk lanserer det, og menigheten mener det var det lille som manglet for at telefonen skulle være uslåelig :)

)

Hvorfor skulle denne menighten være takknemlig for at det mangler ?

Konfabulator (widget-software) kom til OSX 2003, og dashboard (widgets) kom integrert i OS X i 2005. Altså før f.eks windows.

Ganske merkelig at det fortsatt mangler i iOS. Dette har selvfølgelig ingenting med selve telefonen å gjøre, men OS'et. :)

 

Personlig er det ikke et direkte savn, men selvfølgelig hadde jo muligheten vært fin. Egne valg er noe Apple kan bli flinkere på:)

Lenke til kommentar

Widgets blir det vel dessverre ikke, og det er apple menigheten evig takknemlig for (helt til Apple faktisk lanserer det, og menigheten mener det var det lille som manglet for at telefonen skulle være uslåelig :)

)

Hvorfor skulle denne menighten være takknemlig for at det mangler ?

Konfabulator (widget-software) kom til OSX 2003, og dashboard (widgets) kom integrert i OS X i 2005. Altså før f.eks windows.

Ganske merkelig at det fortsatt mangler i iOS. Dette har selvfølgelig ingenting med selve telefonen å gjøre, men OS'et. :)

 

Personlig er det ikke et direkte savn, men selvfølgelig hadde jo muligheten vært fin. Egne valg er noe Apple kan bli flinkere på :)

Har som sagt en Android mobil nå med widgets, men for min del så har det vært helt meningsløst. Har heller gått rett til appen istedenfor å bla mellom hjem-skjermene for å få noe informasjon. Derfor syns jeg det er bedre at man kommer rett til appene! Hvordan er det med oppdateringer, hvor lang tid tar det fra oppdateringen (for eksempel IOS 6) er lansert til den er klar for installasjon på mobilen? Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Dette er en kafétråd for prat rundt iPhone 5, ikke en «min Android er bedre»-tråd. Slike diskusjoner tas, hvis de absolutt må tas, helst i egne tråder hvor de som vil kan delta. En håndfull innlegg har blitt fjernet og nye innlegg med samme budskap vil resultere i advarsler.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"We're gonna double-down on security"

 

 

...og så annonserer de en telefon som er kliss lik noe vi har sett i lekkasjer i månedsvis? Å si at jeg er skuffa er en underdrivelse.

 

 

Designet i seg selv syntes jeg er bra, de har tatt det største problemet med iPhone 4 / 4S og eliminert det ved å bytte baksiden fra glass til aluminium så kvalitetsfølsen bevares samtidig som telefonen burde være mye mer solid, den blir samtidig tynnere og lettere.

 

Men er enig at det er skuffende at vi har sett den for over 2mnd siden.. Dette er ikke likt Apple og noe Tim Cook burde se å få gjort noe med da det dreper mye X-faktoren ved lanseringen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...