Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med oppdateringer, hvor lang tid tar det fra oppdateringen (for eksempel IOS 6) er lansert til den er klar for installasjon på mobilen?

Når iOS6 er lansert er den klar til nedlastning for alle enheter (som støtter iOS6 riktignok) med en gang, hvis det var det du mente.

Er ikke sånn så noen modeller må vente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt å prøve meg på Android med Huawei Ascend P1 men ble veldig usikker. iPhone 5 er sexy som fy, god HW og alt annet flotte ting. Ankepunktet er prisen, er det verdt 2k ekstra for iP5 kontra Ascend P1 med android ?

Fordelen med iPhone (og mac generelt) er at bruktprisen holder seg ganske bra. Har en iPhone 4 32GB nå, og jeg er sikker på at jeg kunne solgt den for ihvertfall 2500. En ny iPhone 4 på bare 8GB koster jo fortsatt 3000. Fram til iPhone 4 så solgte jeg 3G og 3GS før lansering og endte opp med en oppgraderingskostnad på ca. 1000 kr.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt å prøve meg på Android med Huawei Ascend P1 men ble veldig usikker. iPhone 5 er sexy som fy, god HW og alt annet flotte ting. Ankepunktet er prisen, er det verdt 2k ekstra for iP5 kontra Ascend P1 med android ?

Fordelen med iPhone (og mac generelt) er at bruktprisen holder seg ganske bra. Har en iPhone 4 32GB nå, og jeg er sikker på at jeg kunne solgt den for ihvertfall 2500. En ny iPhone 4 på bare 8GB koster jo fortsatt 3000. Fram til iPhone 4 så solgte jeg 3G og 3GS før lansering og endte opp med en oppgraderingskostnad på ca. 1000 kr.

 

Har selv en iPhone 4s 16 GB og ved å selge den får jeg penger nok til Ascend P1. Vil imidlertidig ikke selge den, i tilfelle jeg vil tilbake til iPhone eller låne den til min mor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...