Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Tja det får heller noen andre svare på, men det blir noe annet igjen føler jeg. En telefon og pc-hardware kan ikke akkurat sammenlignest sånn sett, men klart det kommer nytt støtt og stadig i begge leirer. Så suget etter noe nytt er jo sånn sett gjeldende uansett hva det måtte være.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De vet sikkert at microUSB kom lenge før Android telefoner.

Så joda man har mye erfaring med den i mange telefoner og andre enheter (dokumentasjon godt nok for meg) så det kan oppsummeries med ett enkelt ord: Ræl! ;) Ser ikke helt hvorfor android fanboys skal føle noe ownage ift. microUSB Kanskje de ikke vet bedre?

 

MicroUSB fungerer best i enheter som er stasjonære og ikke kobles ut og inn stadig vekk.

Har selv en Android mobil, og et av problemene mine med denne telefonen er at microUSB tilkoblingen har begynt å bli nokså "slarkete". Vurderer å kjøpe iPhone 5, men venter nok til etter nyttår (da iPhone 5 forhåpentligvis har sunket litt i pris). :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er kun Apple som selger uten abb "tilbehør" med mindre det har skjedd endringer denne gang,

 

 

Ellers må jeg ærlig innrømme å bli litt oppgitt av markedsføringsfrasene til Apple ift. iPhone5.

"iPhone 5. The biggest thing to happen to iPhone since iPhone"

 

*sigh*, way too much, trying way to hard. Jeg kan til nød si at det gjaldt for iP4+iOS4 men definitivt ikke iP5+iOS6.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Netshop, komplett osv selger uten abb, til gjengjeld skal de da ha en høyere pris. 5 495,-

 

Netshop har forøvrig plutselig satt opp prisen med 500kr for 16gb versjonen, så den kommer nå på 5995.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tenkt til å kjøpe iPhone 5 uten abonnement, men med Telenor abonnementet Telenor Komplett M. Er det noen som vet noe om prisen på det? :)

 

Prisen kommer mest sannsynlig til å bli det samme som 4S for et år siden. Så prisen på iPhone 4S med Komplett M vil da være et sted mellom 2000 og 2500. Prisen var 2390,- ved lansering i fjor.

 

 

Ref: http://www.mobilen.no/artikler/telenor_slipper_prisene_for_iphone_4s/103176

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det var snakk om iPhone med bla komplett M fra Telenor... Så stakk innom Telenors nettbutikk for å se hva andre tlf ligger på i pris. Merket dog fort at måndesprisen lå på over 400 kr, jeg har jo komplett m nå, og betaler ikke mer enn 199 i mnd, så hvorfor skal de brått ha over 400 kr i mnd på nettbutikken?

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til iphone 5 kommer. Har nå en nokia n9 som begynner og oppføre seg rart. Jeg tror de aller fleste hadde litt peiling på hvordan iphone 5 kom til å bli. Personlig er jeg godt fornøyd meg specs på iphone5. Sist jeg hadde iphone(3gs) syntes jeg den var helt strålende, men så gikk jeg til android. Savnet ios siden da. Prøvde meg på meego, som jeg syntes var bedre en android. Men nå skal jeg tilbake til iphone, og jeg gleder meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare liten info til dere som skal ha iphone

 

På elkjøp i stavanger får vi de inn til 28 september, og den blir solgt den dagen.

 

Hvis noen skulle lure (:

Selger dere uten abonnement også? Så ikke at spørsmålet var stillt tidligere så bare ignorer denne.

Endret av asle12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...