Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger sånne:

•  Nintendo Wii/Wii U Nunchuk
  • Wii Remote Plus

Hvor kan man få tak i det til mindre enn 750kr pr par?

Er det en utenlandsk side man kan bestille fra?

edit:  http://www.ebay.com/itm/White-Built-in-Motion-Plus-Remote-and-Nunchuck-Controller-Case-for-Nintendo-Wii-/201222561761?hash=item2ed9cc9fe1

Regner med at det er standard type så går vel for disse, er det noen som vet hva tollgrensen er?

Endret av wampster
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Håpløst, jeg har lyst på 4 stk, så da er det faktisk billigere å bestille 2 x 2stk enn å bestille 1 x 4 stk?

Takker. Bedre enn expert ihvertfall, men fortsatt ca like dyrt som 4 sett fra ebay.

Trenger jo ikke 4 stk sensor bar heller.

Endret av wampster
Skrevet

Har veldig variert erfaring med Wii Remote-kopier fra Kina. De fleste erfaringene er negative. Kan jo selvfølgelig være heldig.

Har hatt 6 stk fra utlandet (kina/usa/whatever) exen tok med alle, samt konsollen og spillene..... men alle fungerte utmerket. Faktisk bedre og lengre enn originalen. Håper det gjentar seg med denne bestillingen.

Skrevet

En jeg kjøpte (wiimote med motionplus innebygd) trykket konstant på + knappen når den var koblet til Wii U. På PC med emulator fungerte den greit.

Skrevet

Ok. Har bestilt så får bare vente og se.

For 500kr for 4 stk så er det ikke det verste som kan skje at en/flere ikke funker helt optimalt.

De kommer ihvertfall fredag 16. oktober, så skal si ifra hvordan kvaliteten er når jeg har prøvd dem.

Skrevet

Følg med på finn.no.

I forrige uke fikk jeg kjøpt to originale Wii Motion Plus-kontrollere med originale nunchuks for 200 kroner samlet. De er så godt som nye.

Det er mange som bare selger ting uten å vite verdien :-)

Skrevet

Meh. Spilte akkurat wii versjonen i 2 uker. Syns grafikken har holdt seg i massevis. Nå vil jeg ha et nytt zelda ikke ENDA en remake fra 2000 tallet

• Liker 1
Skrevet (endret)

De kan godt droppe skyward sword remake ja.

Edit : Er HD utgave av Galaxy 1 eller 2 vært et tema? Mener å lest noe slikt, men husker ikke hvor.Det hadde uansett vært veldig kjekt det også. Evt Galaxy 3 da så klart.

Endret av Bendorama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...