Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episoden er grei, men det er også problemet

En forventer mer fra GoT

Hadde det vært en hvilkensomhelst annen serie så hadde ingen brydd seg

Ha ha, episoden er ikke grei, den er ENORM! Hallo, det er jo alt jeg har ventet på i timer med lesing og titting. Suveren faktisk! "Grei"... Ha ha, tidenes!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal ikke se bort fra at afterall14 hadde elsket episoden også, like mye som gaute14, med drager og helter og zombier på én gang, lizm! GoT har derimot siktet høyere enn sånn billig b-film underholdning.

 

Jeg føler ikke jeg pirker på småting. For min del var det ikke logikk i valgene folk tok, og plottet var fullt av logiske brister, som gjorde mesteparten av episoden bare frustrerende.

Endret av afterall
Lenke til kommentar

blablabla teleportering blablabla gått bort fra bøkene blablablabla detaljer blablabla plot armor blablablabla spoilers blablabla alle klager blablabla alle klager på at alle klager blablalblablabalabala ingen kan skrive en story for en jævla fantasyserie utenom George RRRR Martin blablabla det er spoilers å seie at Jamie er med i episoden blablabla klaging blabalbla drage

 

Hold no kjeft(Yes! Eg veit at eg klagar på at alle klagar på at alle klagar på at alle klagar)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Noen som har tenkt på at en isdrage ikke nødvendigvis er verdt noe? Hva skjer når noen sier Dracarys til den, egentlig...?

Ikke verdt noe? En gigantisk drage som kan knuse og rive opp sine fiender, og i tillegg er veldig vanskelig å drepe. Og hvem vet hva den spruter ut av kjeften sin? Jo jeg vil tro den er verdt en hel del.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort fra at afterall14 hadde elsket episoden også, like mye som gaute14, med drager og helter og zombier på én gang, lizm! GoT har derimot siktet høyere enn sånn billig b-film underholdning.

 

Jeg føler ikke jeg pirker på småting. For min del var det ikke logikk i valgene folk tok, og plottet var fullt av logiske brister, som gjorde mesteparten av episoden bare frustrerende.

He he, er født i 1975, gaute var ikke ledig når jeg opprettet hotmail konto for 10 år siden, første ledige var gaute14, så da ble det det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...