Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du gadd faktisk å lese gjennom alle innleggene siden forrige søndag? Fikk ikke sett episoden før på fredag kveld, men orket ikke å lese igjennom alle innleggene. Leste de første, så at mange var av samme oppfatning som meg, før jeg hoppet til slutten. Folk skal i hvert ha for at de er ivrige og flinke til å poste i denne tråden!

 

Gleder meg uansett til sesongfinalen. Vet bare ikke helt når jeg får tid til å se den...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

 

Tror dere Littlefinger player Arya og Sansa eller tror dere Arya og Sansa player Littlefinger?

Jeg liker å tro at Arya og Sansa har noe på gang, for ellers har jeg ingen god forklaring på hvorfor Arya var så "ute-av-karakter" sist episode. 

 

:)

Lenke til kommentar

Jaime blir endelig med på Team Good Guys. Og nå er ikke han og Cersei lenger de eneste søsknene som har incest-sex :p

 

Also... hva i all verden var det den døde dragen skjøt ut av kjeften? Jeg mener... det er jo zombier, drager osv. så det står og faller ikke på det, men synes det er litt rart at den skyter en blå flamme? I og med at den smeltet eller ødela The Wall... så badass ut men også litt Star Trek'ish :p

Lenke til kommentar

 

 Og nå er ikke han og Cersei lenger de eneste søsknene som har incest-sex :p

 

 

 

 

Aegon (Jon) og Dany er nevø og tante, ikke søsken. Rhaegar var broren til Dany. 

 

Men grunnet innavl har de så mye dna til felles at de like gjerne kunne kommet fra samme livmor.

https://www.pedestrian.tv/film-tv/game-of-thrones-jon-snow-daenerys-targareyen-related-reddit-incest/

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Æh, det er så ille ja.

 

Ellers så er det vel ikke noe bombe at Cersei er den rake motsetningen til Jon. Der hvor Jon ikke kan lyve og si at han skal holde seg i nord så lyver Cersei så det renner om at hun skal hjelpe til. Bra at Jaime drar, men trodde faktisk at han skulle ta med seg hæren. Hadde han klart det selv om de hadde trengt ett par dager på å gjøre seg klare? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...