Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes serien er awesome enda. Kan dere ikke bare holde kjeft om dette maset om hvor dårlig det har blitt eller ta det i annen tråd.

Takk!!??

 

Kjenner jeg allerede nå gleder meg til å gå inn på denne siden på mandag for å lese om hvor jævelig dårlig alle syntes sesongfinalen var.

Det er jo så urealistisk og så Hollywood. Og tidslinjen og kartet går ikke opp. Og ex deux machina !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo så urealistisk og så Hollywood. Og tidslinjen og kartet går ikke opp. Og ex deux machina !

Og det er helt legitime klager. Det er ukarakteristisk av GoT å ta seg så mange friheter på kort tid.

 

Akkurat som at Arya overlevde etter at hun ble knivstukket i magen og falt i den skitne elva. Utrolig usannsynlig i henhold til GoTs interne regler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men asså. Nei, Arya døde ikke i den scenen, og nei Jon døde ikke nå når han falt igjennom isen.

 

Men han døde heller ikke når Ygritte skjøt han med 3-4 piler i s 4 (ellet var det i s 3? Evt 5?)

Bran døde ikke når han ble dytta ned fra tårnet, og the Hound døde heller ikke, etter å ha fått tidenes rundjuling av Brienne.

 

Sånn sett har jo serien brutt sine egne "troverdige" regler før. Karakterene HAR overlevd utrolige ting hele tida.

 

Men nå er det ikke så mange igjen så de verner om de de har. Er vel det som gjør at folk reagerer.

 

Jon, Dany, Jamie, Cersei og Tyrion (asså skuespillerne jeg ikke husker navnet på) er for øyeblikket verdens best betalte skuespillere på TV. 1.2 mill dollar pr episode. De er vel kun overgått av FRIENDS kasten i sin tid.

I og med at de har så heftige kontrakter regner jeg med at de blir med ut serien.

Endret av SaintSpatzz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har lest alle bøkene, sett alle sesongene. Dette er min favorittserie både hva gjelder bøker og tv. Digget det da serien passerte bøkene, og jeg ikke lenger visste hva som skulle skje. Etter hver episode gleder jeg meg til å lese innlegg her i denne tråden. Men etter siste episode er jeg skuffet, ikke av serien, men av denne tråden. Jeg ELSKET siste episode, satt klistret. Men da jeg kom inn her og forventet jubel og glede, ble det bare trist. Synes synd på dere som ikke greier å glede dere, men bare pirke på småting.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Synes synd på dere som ikke greier å glede dere, men bare pirke på småting.

Tror ikke det er så mange. De fleste av oss gleder oss når vi ser episoden (kanskje legger merke til noe), men det er først når man er ferdig og reflekterer over hva man har sett at man forstår hvor "lettbeint underholdning" det egentlig var. Koste jeg meg under episoden? Klart det. Burde den vært bedre? Jepp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...