Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

PÅ slutten av siste slag måtte dragen lande da den var (tilsynelatende) hardt skadet men i begynnelsen av neste episode, som plukker opp tråden tidsmessig, så virker den helt uskadet og er like sterk som før. Det synes jeg var litt ulogisk. 

Dette er en fantasy-serie.  Man kan ikke logisk forklare seg fram til alt.

I det aller meste av fantasy er drager magiske vesner.  For alt vi vet har de har en magisk helbredelsesfaktor?

 

 

Dragene har kanskje raskere helbredningstid på skader?

Lenke til kommentar

Jeg tror spådommen er ekte. Og at hun mister barnet eller dør før det blir født.

I følge spådamen kommer det en yngre og vakrere dronning som tar Cerseis plass. Daenerys eller Sansa er det opplagte

Tja strengt tatt så kom det vel en yngre og vakrere dronning og tok plassen hennes. Cersei var Roberts dronning i 19 år så kom Maergary og ble dronning.

 

Deretter ble det Cersei igjen slik sett kan jo profesien gått i oppfyllelse, bare at Cersei ble dronning for andre gang.

Endret av SaintSpatzz
Lenke til kommentar

Episode 6 er ute folkens. Husk å betale HBO Nordic først nå da.

Husker jeg var så dum å se de 4 lekkede episodene av sesong 4 (?) den gang de havnet på nett.

Ble en nedtur å vente 3 uker på neste episode den gang, og kommer ikke til å gjøre det samme igjen, selv om det bare er en uke ekstra det er snakk om :p

Lenke til kommentar

Denne gangen er den vel lekt ut i full HD så kvaliteten skal det vel ikke være mye å si på med mindre det er noen andre mangler med leaken. Kommer uansett ikke til å se den før mandag, men det er nok godt mulig jeg laster den ned denne gangen da jeg gikk veldig lei HBO nordic på mandag da det er utrolige 3. gang på 5 episoder tjenesten har vært helt ubrukelig når jeg har prøvd å få sett episoden. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Hva mener dere med å ha kun sett "13 white walkers på det meste"!? Det var jo store horder i forrige sesong under kampen, og nå senest når vi fikk se 100-talls.. !?

 

EDIT: Aha .. Så det er forskjell på White Walker og Wights.. !? Trodde det var de samme jeg.. Så, hva skal Jon Snow hente? White Walker, eller Wight?

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...