Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Neste episoder blir det kampen mot white walkers vil jeg tro og cliffhanger ved sesongslutt.

 

Synes denne sesongen har vært en av de beste så langt. Siste boken er dog ikke ferdig. Nest siste bok er vel såvit jeg bekjent i ferd med å bli gitt ut nå.

 

Blir spennende å se om det vil gå utover siste sesong.

 

De to siste episodene av denne sesongen er begge på 2 timer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og rir virkelig folk på drager på denne måten, uten en sal eller noe som helst som spenner dem fast? Hvor fort flyr egentlig en drage, mtp at hun klarer å holde seg fast? :p.

 

Lol. Ser for meg at de saler på de dragene der ja..

alle som har salt på en tverr hest som blåser opp magen og bare er grinete kan vel bare forestille seg å sale på en ustabil sur drage ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pacingen rundt White Walkers har jo vært helt forferdelig. Nå som folk teleporterer fra A til B innad i en og samme episode så må vi jo ta utgangspunkt i at det tar veldig langt tid mellom hver scene. At White Walkers ikke har kommet seg til Eastwatch innen nå virker jo helt usannsynlig spør du meg.

 

Kan jo argumentere for at de har vært fraværende i en årrekke så de har tilsynelatende ingen hastverk. Men vi må tilbake til Seasong 5, Episode 8 for å være tilbake til Hardhome og da var jo White Walkers virkelig på fremmars. De gjorde jo også store offensive fremskritt i forrige sesong rundt historien til Bran og Three-Eyed Raven osv..

 

At de har mer eller mindre stoppet helt opp siden da virker jo helt ulogisk, og når tidslinjen tydeligvis strekkes over temmelig enorme tidsrom så langt denne sesongen så virker det jo helt sprøtt at ikke har hatt større progresjon så langt. Det er ting som dette som gjør meg veldig spent på hvordan bøkene blir sammenlignet med serien, for her virker det helt åpenbart at det hele er diktet opp av Weiss og Benioff.

Lenke til kommentar

White Walkers har vel så langt hatt null og niks når det kommer til bueskyttere og beleiringsvåpen? Sånn sett så burde de ikke kunne utgjøre noen videre trussel for dragene om ikke Night King har noe hokuspokus i ermet.

 

EDIT:

 

Dette forutsetter at drageild faktisk kan ta livet av White Walkers da. Har vel ikke fått noen konkrete bekreftelser på at det faktisk er tilfellet?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Er en forskjell på å ikke klare å fly med et spyd i vingen, kontra å stå på bakken og grille to menn tenker da eg. Men rart at de ikke engang har fokus på at han ble såret....

 

Syns forøvrig ikke den såg direkte hardt skadet ut. Men at den bare ikke klarte å fly med spydet.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Er en forskjell på å ikke klare å fly med et spyd i vingen, kontra å stå på bakken og grille to menn tenker da eg. Men rart at de ikke engang har fokus på at han ble såret....

 

Syns forøvrig ikke den såg direkte hardt skadet ut. Men at den bare ikke klarte å fly med spydet.

 

Tror han sikter til scenen hvor Danny flyr tilbake til Dragonstone og Drogon sniffer litt på John Snow. Så ikke mye skadet ut da.

Lenke til kommentar

White Walkers har vel så langt hatt null og niks når det kommer til bueskyttere og beleiringsvåpen? Sånn sett så burde de ikke kunne utgjøre noen videre trussel for dragene om ikke Night King har noe hokuspokus i ermet.

 

EDIT:

 

Dette forutsetter at drageild faktisk kan ta livet av White Walkers da. Har vel ikke fått noen konkrete bekreftelser på at det faktisk er tilfellet?

Tja, Jon drepte jo en wight med fakkel. Drageild burde jo fungere enda mye bedre.

Lenke til kommentar

Godt poeng. Dragene burde kunne gjøre kort prosess med dem, men det er mulig at lederne til White Walkers har noen triks vi ikke har sett ennå.

 

White Walkers virker heller ikke som de er spesielt gode til å slåss, bare vanskelige å drepe. En hær utstyrt med dragonglass-våpen burde kunne takle dem greit, litt avhengig av hvor mange de er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...