Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var bra nok kvalitet på episoden. Er ikkje bekymra for å måte vente til neste mandag for å sjå episode 7. Føler folk som klager på å måtte vente lengre har glemt at me snakker om HBO, og at dei har ganske spontant release skjema, plutselig har me episode 7 før episode 6 offisielt er ute. HBO har jo vore heilt ute på viddene dinna sesongen :)

 

Eg kunne fint ventet, men i mitt miljø er det umuligt, så eg ser den rett og slett for å unngå spoilers.

Lenke til kommentar

Ja nei vi måtte gi tapt her i heimen, fikk sett den siste utgaven av den lekkede versjonen og den var greit bilde på. Dårligere sortnivå enn vanlig, men med litt triksing i innstillingene ble det severdig.

 

Her var det mye man ikke vil bli spoilet for altså. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det beste for HBO hadde egentlig vært å lansere episoden tidligere, siden den allerede er ute, men de har vel allerede fått pengene for episoden så de bryr seg nok ikke om andre taper penger, for hvem gidder å se episoden på TV på Søndag/Mandag? (i USA når de har lastet ned episoden)

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Fikk og nettopp spoilet det mest major (tipper jeg) som skjer i den episoden av noen edgy kids på en twitch chat som spammet det i konstant i 3-4 minutter før noen mods presterte å gripe inn :(:(:( . Vet ikke om jeg tørr vente til mandag lenger grunnet disse drittungene...

Hva er grunnen til å vente, om kvaliteten på lekkede episoden er god? Det finnes ingen god grunn, om man ikke har problemer med å laste ned episoder "ulovlig"

 

Det å da vente med å se i dagesvis er det samme som å vente til dagesvis etter offisiell release. Man løper omtrent samme risiko for å bli spoilet.

 

Det er ingenting i veien for å se en episode to ganger heller, noe jeg ofte velger å gjøre.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Det har kommet ut en bedre versjon. Den første var h264, nå har det kommet ut 720p og 1080p som er ganske gode som er mer fargerike og langt mindre blasse/lyse.

H264 er en encoder, samtlige er encodet med H264 og AVC codec. Den første som ble lekket i 720P hadde forferdelig recordet lydspor. Så kom det en i 1080P som er en 720P capture oppskalert til 1080P med bedre lyd så kom 720P med taggen «AC3-Manning» som er samme 720P videoen bare ikke oppskalert og med korrekt Dolby Digital lydspor.

Lenke til kommentar

Det er ingenting i veien for å se en episode to ganger heller, noe jeg ofte velger å gjøre.

Dette er definitivt en episode jeg skal se en eller to ganger til før siste episode... Må være topp 5 (eller topp 3) episode hittil i GoT! Var også bra nok kvalitet, faktisk bedre enn om man ser på HBO Nordic rundt når det slippes og alle skal se.

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til å vente, om kvaliteten på lekkede episoden er god? Det finnes ingen god grunn, om man ikke har problemer med å laste ned episoder "ulovlig"

 

Det å da vente med å se i dagesvis er det samme som å vente til dagesvis etter offisiell release. Man løper omtrent samme risiko for å bli spoilet.

 

Det er ingenting i veien for å se en episode to ganger heller, noe jeg ofte velger å gjøre.

Min grunn er veldig enkel, jeg vil ha noe å se frem til på en mandag så lenge det er mulig, noe som gjør en dag som ellers er dritt til noe en faktisk kan glede seg litt til. Rett og slett for å gjøre hverdagen litt mindre monoton :)

 

At folk på død og liv føler denne umettelige trangen for å ødelegge dette for andre kommer jeg aldri til å forstå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De av oss som velger å se den gjør det vel ikke med noen ambisjon om å ødelegge for andre, er vel heller det at vi vet med så alt for god erfaring av at nettet er fylt av idioter så sjansen for å ikke få episoden spolert innen mandag er temmelig stor.

 

Nå skal nå hvertfall jeg nyte den på nytt i full Amazonkvalitet på mandag igjen uansett. Absolutt en episode det er verdt å se flere ganger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...