Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenner et lys for moderatorene, som må slette innleggene som spoiler og dermed må ta "granaten" for de andre.

Kan i og for seg se den selv nå som jeg er spoilet men skal holde meg. Burde vel vært stek og holdt meg unna tråden etter som det var "lekket" en episode. Det er alltid en eller annen dust der ute som må ødelegge.

 

 

Er det innafor å avspore episode-leak diskusjonen med litt GOT snakk? ;)

Det er velkommen og bifalles ;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg biter meg i tungen for tiden fordi jeg føler jeg ikke kan spekulere i noe som helst, siden jeg vet det jeg vet, og er redd for å gi bort noe. Skjønner de som vil vente, men det er vel også lite smart å følge denne tråden i mellomtiden, hvis man da er så redd for spoilere. HBO har jo nærmest fått for vane nå å lekke episoder.

Lenke til kommentar

Angående at Drogon ikke så særlig skadd ut etter at Bronn skjøt han, jeg så opp igjen scenen nå.

Det virker egentlig ikke som den gjorde stor skade på dragen i slagscenen heller, det ser mer ut som den blir stunna ett øyeblikk og mister konsentrasjonen. Den faller men redder seg inn og flyr rett før den griller Scorpionen.

Synes kanskje det ser ut som at han lander nettopp for at Daenerys skal dra ut spydet?

 

Han ble skutt i skuldra og spydet ble som en tannpirker ift dragen.

Den gjorde jo store skader på skallen til Balerion når de testskjøt den, men den skallen var jo uten skjell og flere hundre år gammel.

Jeg vet ikke, men Drogon er kanskje blitt større enn det Balerion var nå?

 

Omg jeg elsker disse dragene! Designet, animasjonen ALT ! Nå vil jeg bare se Jon Snow ri dem eller Bran warge inn i en av dem.

Lenke til kommentar

Husk også at muren ikke bare er en mur.  Den inneholder sterk magi som forhindrer WW i å komme seg forbi.

Jaha, det har jeg ikke fått med meg.

 

Men, altså, det som "avgjør" at de kommer gjennom muren for min del er de "døde" kjempene. De kan vel enkelt knuse dørene under muren?

 

Det blir isåfall en hard og langt kamp inne i tunnellen om de skal komme seg gjennom der. Man kunne satt spartanere der og forsvart evig ;)

 

Men, det blir nok også en del klatring over muren vil jeg tro. Får håpe John Snow har fått med seg nok drageglass ellers er de jo forsvarsløse.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Vi har sett 13 white walkers på det meste.

Forrige episode eller den før det var det en hel hær. I tidligere episoder har vi også sett en hær av white walkers mot folket nord for veggen (som jeg ikke husker hva heter). Har også sett relativt mange WW på flere tidspunkt i tidligere sesonger.

Lenke til kommentar

 

Vi har sett 13 white walkers på det meste.

Forrige episode eller den før det var det en hel hær. I tidligere episoder har vi også sett en hær av white walkers mot folket nord for veggen (som jeg ikke husker hva heter). Har også sett relativt mange WW på flere tidspunkt i tidligere sesonger.

 

Wights (dead men, the dead osv.), ikke White Walkers.

 

White Walker                                                                                                                          Wights

White_Walker-Game_of_Thrones-S02-E10.jpg h29vGpkl.png

Lenke til kommentar

 

Vi har sett 13 white walkers på det meste.

Forrige episode eller den før det var det en hel hær. I tidligere episoder har vi også sett en hær av white walkers mot folket nord for veggen (som jeg ikke husker hva heter). Har også sett relativt mange WW på flere tidspunkt i tidligere sesonger.
Det er tilsynelatande wights, altså døde som Night King har brakt tilbake. Til forskjell frå WW, som leier opplegget og styrer hæren. Dei er hjernen bak det heile.
Lenke til kommentar

Wights (dead men, the dead osv.), ikke White Walkers.

 

White Walker                                                                                                                          Wights

Men begge krever drageglass for å drepe de?

Lenke til kommentar

Kan vi ikke lage en egen tråd for vi som har sett episode 6, så kan vi diskutere der?

Episode 6 er det ikke lov til å diskutere her(enn så lenge), og med unntak av et troll som spoilet tidligere i dag(men som ble raskt håndtert av mod), så har det heller ikke blitt sagt noe om eller diskutert noe som finner sted i episode 6.

Du kan gjerne lage en spoiler tråd for episode 6 hvis du ikke klarer å vente til mandag.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...