Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, var det Arya?

 

I utgangspunktet var jeg helt sikker og at planen var å fake døden sin, men hun så virkelig ut som hun ble skada, så da går den teorien bort.

 

Hvorfor det? Den andre jenta tror åpenbart Arya er død nå.

 

At Arya ikke døde virker litt anti-GoT for meg... Hvem overlever haugevis av knivstikk i kroppen?

Lenke til kommentar

 

Så, var det Arya?

 

I utgangspunktet var jeg helt sikker og at planen var å fake døden sin, men hun så virkelig ut som hun ble skada, så da går den teorien bort.

 

Hvorfor det? Den andre jenta tror åpenbart Arya er død nå.

 

At Arya ikke døde virker litt anti-GoT for meg... Hvem overlever haugevis av knivstikk i kroppen?

 

 

Kommer jo an på hvor raskt man får stoppet blødningene. Så vi får vel bare se hvordan det går videre!

Lenke til kommentar

GoT har gått så langt ned at serien knapt er verdt å se

 

Kjeder meg igjennom episodene

 

Synes sesong 6 har vært bra jeg, men jeg har aldri vært noen blodfan. Jeg blir uansett stort sett underholdt.

 

Hvorfor det? Den andre jenta tror åpenbart Arya er død nå.

 

At Arya ikke døde virker litt anti-GoT for meg... Hvem overlever haugevis av knivstikk i kroppen?

 

 

Arya-scenen var episodens nedtur for meg. Resten var bra.

 

Arya er uforklarlig uoppmerksom, schwing-lyden når jenta trekker frem kniven er patetisk og Arya blir ganske så alvorlig skadd. Først får hun ett solid kutt og så to dype knivstikk. Så tar serien en TV-klisje ved at denne jenta antar at Arya er død. Det er også irriterende at de lar det være en teit cliffhanger(noen cliffhangere er helt ok, slike som denne er bare billige) hvordan det går videre. 

 

Men jeg håper Arya får magi-hjelp og ikke bare litt bandasje. For det serien viste var utvilsomt dødelige stikk.

Endret av EternalSunshine
Lenke til kommentar

Enda mer "exposition"-prat for å få vite hva som skjedde med The Hound og Arya-scenen ødela en del. Ganske grei og rolig episode dette også uansett.

 

 

Føler dog at de skulle hatt dobbelt så lange episoder. Ja de følger med mange på en gang, men er lite som skjer. Jaime har fra forrige episode til neste episode bare kommet fram til Riverrun og såvidt tatt kontrollen over sieget.

 

 

Bra serie, men når man gleder seg til en episode så er det kjipt når det blir litt antiklimaks. Arya-delen er der de droppet ballen mest i alle fall.

Lenke til kommentar

 

Så, var det Arya?

 

I utgangspunktet var jeg helt sikker og at planen var å fake døden sin, men hun så virkelig ut som hun ble skada, så da går den teorien bort.

 

Hvorfor det? Den andre jenta tror åpenbart Arya er død nå.

 

At Arya ikke døde virker litt anti-GoT for meg... Hvem overlever haugevis av knivstikk i kroppen?

 

 

Fordi det for meg virket som Arya faktisk ble slasha og knivstukket 2 ganger og at hun faktisk ble skadet. Skulle hun fake døden sin hadde hun ikke endt opp med å bli skadet.

 

Og jeg tror ikke Arya dør enda, storyen hennes er ikke over og det gir liten mening at hun skal dø nå etter å ha ikke gjort noe spesielt de siste sesongene. Ja, flere karakterer har blitt drept før storyen deres var over, men de dødsfallene endret hovedstoryen og påvirket de andre karakterene. Hvis Arya dør nå så har de to siste sesongene vært helt bortkasta siden hun ikke har påvirket storyen siden The Hound.

 

Derfor tror jeg at the kan ha vært Jaqen. Det forklarer også hvorfor "Arya" var så oppmerksom og nærmest annonserte til alle i Bravos at hun skulle hjem til Westeros.

Lenke til kommentar

Syntes det har gått kjapt hele tiden, og det tror jeg faktisk at ettertiden vil dømme hardere enn vi gjør. Akkurat nå tenker vi "yay, ting skjer", men når du skal se serien om igjen om fem år tror jeg du tenker "vent, hvem var han der igjen?" fordi mediene og alle vennene dine ikke snakker om GoT hele tiden...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Så, var det Arya?

 

I utgangspunktet var jeg helt sikker og at planen var å fake døden sin, men hun så virkelig ut som hun ble skada, så da går den teorien bort.

 

Hvorfor det? Den andre jenta tror åpenbart Arya er død nå.

 

At Arya ikke døde virker litt anti-GoT for meg... Hvem overlever haugevis av knivstikk i kroppen?

 

 

Kommer jo an på hvor raskt man får stoppet blødningene. Så vi får vel bare se hvordan det går videre!

 

Hun falt jo i noe vann som sannsynligvis ikke akkurat er verdens reneste (les: Fullt av råtten jævelskap). Hvis ikke blodtapet knekker henne ville det i det minste blitt massive infeksjoner.

 

Uansett virker det litt "standard serie" at hun overlever det der.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig dør ikke Arya. Er det noen tvil om noen er døde, kan man anta at de overlever i denne serien. Og hun er nok en av de som vil være igjen til slutt.

Med litt flaks går det fint an å overleve noen knivstikk i magen. Det viktigste er at kniven går klar av indre organer. Kanskje litt lite troverdig at den proffe drapskvinnen ikke stakk høyere oppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...