Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Karltorbj skrev (3 minutter siden):

Kjenner meg igjen der.

Tidligere bodde jeg i et kollektiv, hvor det var en kultur, at toemte vi kanna, saa satte vi paa en ny.

Huff saa mye kaffe jeg drakk.

Ligger paa en 4 krus til dagen naa. Maa ha et krus aa sove paa om kvelden ogsaa.

Liker den best, med litt mokka i. Ogsaa god gammeldags kokekaffe da.

Faar du vond i hodet og blir slapp, naar du sluttet en stund? 

Pleier å få ganske vondt i hodet første dagen uten kaffen, så går det over. 

Dubious skrev (Akkurat nå):

Jeg drikker aldri kaffe på tom mage, og kun sammen med brød eller kaker, og kun en kopp om dagen. 

I går drakk jeg kaffe omtrent som tørstedrikk. Det var ikke helt bra. Det er dog ikke noe jeg pleier å gjøre. Kanskje det bare er derfor magen min protesterer i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drikker 7-8 dl kaffe både før og etter jobb, i tillegg til 4-8 kopper kaffe på jobb. Får utrolig nok aldri vondt i magen eller noe sånt av det. Og ja, jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er optimalt å drikke såpass mye kaffe, men det er nå det jeg gjør, og har gjort de siste 10 åra.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
""" skrev (10 minutter siden):

8 dl før, og 8 dl etter. Har generelt vært av typen som liker å se en film før jobb, så står opp noe tidlig.

Hvor tidlig står du opp og når begynner du på jobb? Nesten litt imponert over hvor mye kaffe du får i deg. 

Jeg har selv kuttet ned til én kopp

Lenke til kommentar

Er så jævlig fitte lei algoritmer og søkemotorer som er mer opptatt av at jeg klikker inn og kjøper et alternativ til det jeg søker etter. «Ser at du søker etter tapas i Barcelona, her er en indisk restaurant». Kom heller opp med blankt for min del enn å spy ut desperate alternativer som ikke bidrar en dritt til hva jeg faktisk er ute etter.

Samme med YouTube. Kan jeg heller få forfriskende og nye forslag enn å puke ut videoer basert på ting jeg allerede har sett? Jævla ekkokammerfaenskap.

Endret av Retroman
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Larzen_91 skrev (13 timer siden):

Hvordan i all verden får du i deg nesten en liter kaffe før jobb? Eller er disse 8 dl fordelt på både før og etter jobb, slik at det blir et par kopper på morran og et par på ettermiddag/kveld?

Og ikke minst må du ikke på fryktelig på do? 

Lenke til kommentar
Sitat

Dersom du har hatt et epilepsianfall eller epilepsilignende anfall, kan du ikke kjøre bil, selv om du ikke har fått diagnosen epilepsi. Ved et første enkeltstående, uprovosert anfall mister du førerkortet i 12 måneder. Etter ett års anfallsfrihet får man midlertidig førerkort og er under vurdering i fem år etter siste anfall. Etter fem års anfallsfrihet får du permanent førerkort.

https://www.helsenorge.no/sykdom/epilepsi/a-leve-med-epilepsi/#forerkort-og-epilepsi

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Sydvest said:

Nei men avhengig av bil i arbeidet.

Hvis han en gang hadde fått epilepsianfall mens han kjørte noe som førte til at han kjørte over noen eller ble involvert i et stygt kræsj med død/funksjonshemning som følge, er kunnskapen om at du kunne hindret det noe du kunne leve med?

Hvis det er det, så no stress. Hvis ikke, tja da har du jo svaret der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Sydvest skrev (6 minutter siden):

Nei men avhengig av bil i arbeidet.

Vanskelig det der.

Hadde to arbeidskammerater, i et tungtransportfirma, som var alkoholikere.

Tror ikke de hadde bestaatt testen, mangen morgener, spesielt mandagen.

Men de klarte det selv. Han ene, ble tatt for fyllekjoering paa moped og han andre, ble for ustabil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...