Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over nye drittfirmaer Som reklamerer med at -Vi byttet bort mellommannen..

Som regel bare sprøyt om at de driver forsøk på nettsalg istedenfor butikken eller distribusjon..

Kan jo gjette at de har kastet en busslast penger på YouTube reklame istedenfor....

 

Endret av Gouldfan
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
_Vegard skrev (19 timer siden):

Jeg vil da ikke gå rundt og annonsere at jeg ser etter drømmedama på Coop klokka 21.00 på kvelden.

Du gjør ikke det? 

Jeg gjør det.   Effektivt og enkelt triks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Omnia vincit amor skrev (23 timer siden):

Spam via SMS.. Får det nå veldig ofte og er veldig irriterende.. Blokkerer og sletter så fort jeg ser det. 

Jeg sjekka nå. 147 blokkerte nummere. Etter hvert er det blitt veldig stille. Nesten FOR stille....

Lenke til kommentar
Dubious skrev (7 timer siden):

Når en søker opp filmer og serier, så er det ikke noen lett måte å finne ut hvor man kan se serien/filmen på en lovlig måte.
Men det er lett å finne de på torrent-sider.

Skal de bli kvitt piratene, så må de gjøre det lett å se de på lovlig tjenester.

Justwatch.com 

Lenke til kommentar

At man importerer utlendinger kun fordi de er billig, samtidig som man  hyler etter norske arbeidere. Det står jo flust av nordmenn som venter på å få arbeid! Hvor blir det av nasjonalismen til folk?? Javel, så er nordmenn  kanskje litt tregere, men det skal da for fa... ikke være det som er grunnen.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Zork skrev (14 minutter siden):

Utlendinger importeres ikke kun fordi de er billige - de importeres fordi vi har en stor andel jobber her i landet som nordmenn ikke vil ta. De 'flust av nordmenn' som venter på å få arbeid, venter ikke på hvilket som helst arbeid. Vi er for bortskjemte til det.

Det har jeg hørt før. Det er er rett og slett feil! Vet om mange som ønsker å komme seg i jobb, uavhengig om det er vasking eller servere burgere på BK, eller sveiser/håndverker. 

 

Men neida, her skal det importeres fra polen eller Vietnam.. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Zork skrev (10 timer siden):

Utlendinger importeres ikke kun fordi de er billige - de importeres fordi vi har en stor andel jobber her i landet som nordmenn ikke vil ta. De 'flust av nordmenn' som venter på å få arbeid, venter ikke på hvilket som helst arbeid. Vi er for bortskjemte til det.

Njei. Det der er en sånn klisjé som blir alt for enkel. Nordmenn har til alle tider tatt alle slags jobber. Det er andre føringer som er blitt lagt, som gjør at det ser sånn ut. Det går heller ikke an å nekte ta en jobb, hvis man er registrert arbeidsledig, uten at man mister dagpenger. Så om der ikke var utlendinger til stede, ville det vært Nordmenn på de jobbene som før.Noen Nordmenn hadde blitt nødt til å ta de jobbene, og noen hadde garantert gjort det.
ikke at jeg er spesielt i mot at utlendinger tar jobber, men rett skal være rett. Det er nok helst at forskjellige arbeidsgivere prioriterer utlendinger, fordi de ser det mest fordelaktig til en del jobber.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
D0vendyret skrev (På 1.12.2021 den 15.41):

Stjerneeksempel er de som blinker inn i rundkjøring når de skal rett over

Liker egentlig ikke dem som blinker til venstre før dem er inne i rundkjøring, og som skal rundt og "til venstre" i rundkjøringen.
Ofte dem ikke blinker "ut" eller blinker "ut" lenge etter dem har forlat rundkjøringa.

Bedre å droppe blinke til venstre og blinke på rett tidspunkt til høyre UT av rundkjøringa

Endret av spetter
Lenke til kommentar
On 11/17/2021 at 10:01 AM, GiaMahan said:

Folk som snakker om hvor ille plastisk kirurgi er og glemmer hvilken viktig rolle det har for folk som for eksempel har vært utsatt for brannskader, syreangrep, fjernet bryst ifbm med brystkreft og skal rekonstruere.. .Så noe greier om Katie Piper og bare positivt overrasket over hvor bra hun ser ut nå, så ødelagt som det ansiktet der var etter syreangrepet hun var utsatt for. 

Blir litt provosert over folk som kan sitte og si hvor feil det er mer kosmetiske operasjoner, når de selv er pene/feilfri. Jeg forstår ofte hvorfor folk velger å operere seg av kosmetiske årsaker, og tenker at om man er gammel nok og har økonomien til det, og man har drøftet det med en lege først så gjør man det som man føler er rett for en selv, MEN det er også viktig at man kanskje har litt fokus på et naturlig pent resultat, tenker jeg da :)

Det er vel ikke denne delen av det man kritiserer. Det er den unødvendige biten hvor man gjør det for å pynte seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det handler vel mer om at man kan se det som problematisk dersom unge, kanskje spesielt jenter, får urealistiske skjønnhetsidealer i fleisen og føler at deres eget utseende ikke er bra nok, og at man da legger seg under kniven.

Hva voksne folk gjør med kroppen sin sånn ellers er jeg likegyldig til. Samtidig ser jeg at f.eks. arbeidsgivere ser litt skeptisk på folk med ansiktet fullt av tatoveringer og piercinger som eksempelvis skal behandle kunder. Men det handler vel mest om forhåndsdømming av folk man ikke kjenner.

Endret av Larzen_91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/fanga-atv_tjuvene-pa-video-_--politiet-la-bort-saken-etter-fa-timar-1.15751564

Derfor er det svært få som stoler på politiet.

Det eneste de er flinke til er å håve inn penger til staten ved å ha daglige fartskontroller, ofte på veier hvor det ikke er behov, men de står der fordi de vet at de vil få mest penger der.
Veier bygges for 100, men settes som 80 soner, sånn at de kan ha fartskontroller.

I USA har de masse Stoppskilt for samme grunn, kun for at om du ikke stopper så kan de gi deg bot.
99% av stoppskiltene kunne vært vikepliktskilt.
 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Larzen_91 skrev (På 4.12.2021 den 16.29):

Det handler vel mer om at man kan se det som problematisk dersom unge, kanskje spesielt jenter, får urealistiske skjønnhetsidealer i fleisen og føler at deres eget utseende ikke er bra nok, og at man da legger seg under kniven.

Hva voksne folk gjør med kroppen sin sånn ellers er jeg likegyldig til. Samtidig ser jeg at f.eks. arbeidsgivere ser litt skeptisk på folk med ansiktet fullt av tatoveringer og piercinger som eksempelvis skal behandle kunder. Men det handler vel mest om forhåndsdømming av folk man ikke kjenner.

Er vel det jeg vil si meg enig i. Hva andre folk ønsker å gjøre med sin kropp får være opp til dem, men samtidig så har man kjendiser som skaper et falsk bilde av hva det er å være pen. Naturlig utseende vil alltid se bedre ut. Nå driver man med botox injisering og det er blitt en så stor industri rundt det hele. Skjønnet er liksom noe man kan skaffe seg ved å gå under kniven og dersom nesen er litt for stor kan man bare endre det med litt tid og penger. 

Men igjen folk får gjøre som dem vil :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...