Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GiaMahan skrev (6 timer siden):

Å vaske seg ut av leilighet er alltid irriterende og slitsomt. Vanligvis har jeg kun hatt kun et soverom å vaske ut, men som nå, hele leiligheten siden jeg er den siste igjen her. 

Så utrolig lei av å vaske nå, og masse som gjenstår før jeg flytter i morgen 😩 

Ta rom for rom, begynn innerst og vask deg mot inngangpartiet. Støvsug først, dra over oveflater med en klut, og avslutt med å vaske gulv. Kan greie seg med moppvask om det ikke er veldig mye inngrodd møkk. Er ikke så stress egentlig. Sett på litt musikk, jobb systematisk, så går det raskere enn du tror.

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (9 timer siden):

Ta rom for rom, begynn innerst og vask deg mot inngangpartiet. Støvsug først, dra over oveflater med en klut, og avslutt med å vaske gulv. Kan greie seg med moppvask om det ikke er veldig mye inngrodd møkk. Er ikke så stress egentlig. Sett på litt musikk, jobb systematisk, så går det raskere enn du tror.

Hehe, begynner å bli rutinert jeg på utvask. Men er nok mer stress å vaske ned en hel leilighet enn bare ett rom og så tar jeg heller ikke så lett på utvasken. Brukt flere uker på å vaske ned og vasket hele dagen i går 😅skrubba ned hele leiligheten nå..sliten..blir litt vasking idag også før nøkkelavleveringen 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

ALLE har "feisbukk", og ALLE har "tiktok"?   Langtifra.

Etter noen håndsopprekninger på møter viser det seg at bare halvparten bruker FB (blir stadig færre)  og nesten ingen hadde de andre "må ha". Ellers var det: unga brukte FB før.... vet ikke hva de bruker nå.... sosiale medier? Ja jeg leser VG.... Sosiale vafforno?  

----------------------------------------------
NRK: Har du sett videoer for unge om psykisk manipulering av venner og uvenner - på TikTok?

Andel som svarer:
Ja, det kommer ofte opp i feeden min 👍5%
Nei, jeg har aldri sett det før17%
Har ikke TikTok 🤔72%
Det har dukket opp noen få ganger, men jeg blar videre😎5%
12481 stemmer totalt.

Hvis bare halvparten eller færre har FB, da går halvparten eller flere glipp av info som oppgis å ligge på FB. 

Jeg hadde en konto på FB i tre uker. Da slettet jeg den. Har ikke bruk for sånt i det hele tatt. Konseptet er en stor stakk av bortkastet tid. 

En sa til meg: Har/bruker du ikke FB, da har du noe å skjule !! Ja - men graden av andres nysgjerrighet skal ikke bestemme hvor mye av mitt privatliv jeg skal utlevere.

Endret av Slettet+6132
lagt til siste avsnitt
Lenke til kommentar

Fremdeles 4,99 øre her. Det betyr at elektrisiteten er gratis og at man kun betaler påslaget på 4,99 øre.
image.png.75ef248a9193761891b31f17a2a2e5aa.png
Det kan godt hende at andre betaler 2,8 kroner, men for meg er det i alle fall gratis før avgifter. Jeg går uansett i pluss helt til det blir 15 kr per kWh inkludert avgifter og nettleie.

image.thumb.png.ea25901a5b7a4ddd2043301cdc343e0e.png

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...