Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/Jxn6LP/komiker-yousef-hadaoui-jeg-tuller-med-alle

Quote

Komiker Yousef Hadaoui: − Jeg tuller med alle
Problemet er ikke at Nicolay Ramm kler seg ut som en asiatisk talkshow-vert. Problemet er at alle talkshow-verter til alle tider har vært hvite.

Vent, nei. Det er heller ikke problemet. Problemer er folks sykelige fetisj for hudfarge og at det liksom betyr noe som helst.

Endret av djgudleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En jeg kjenner sutret og klaget over hvor ufattelig synd på "stakkarslige" lille henne, fordi hun ikke hadde tid eller ork til å for eksempel fikse forskjellige ting på eiendommen hennes. Så jeg, og ett par andre, tilbyr oss å hjelpe til. Men det eneste hun gjorde hele forbanna tiden var å sutre og klage over oss. Var jeg opptatt med en ting, klagde hun over en annen ting som absolutt måtte fikses. Men så snart jeg var ferdig med noe, og begynte med det hun maste så mye om. så begynte hun umiddelbart å klage over neste ting som "måtte" gjøres akkurat da. Ikke fikset hun noe som helst selv. Men å sto hengende over skulderen til alle andre for å klage over alt de gjør feil, det var hun utrolig flink til.  

Ett par måneder senere ba hun om enda mer hjelp. Men da var det ingen av oss som orket å gå gjennom den samme dritten der en gang til. Vi brukte jo mange timer der, med temmelig slitsomt arbeid. Bare for å bli kjeftet huden full over hvor "ubrukelig" vi var, og i tiden etterpå klagde hun til folk hun kjente over hvor dårlig arbeid hun mente at vi hadde gjort. Men når vi nå ikke orker mer av det tullet der, så kommer hun med enda mer drittslenging / baksnakking. Denne gangen fordi vi viss nok er "verdens største latsekker" og så videre, og så videre fordi vi orker å hjelpe til mer. Var vi virkelig så "udugelige" forrige gang vi forsøkte å hjelpe henne, så burde hun vel egentlig vært ganske fornøyd med at vi ikke orker å hjelpe henne noe mer nå lenger :roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Budeia skrev (På 8/6/2021 den 2.14):

En ekstra ting med elsparkesykler er at foten noen ganger settes ned og faktisk kan bli vridd mens sykkelen går videre. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/el-sparkesykkel-ulykke---smertene-er-groteske/73765791

Hun sier at det skyldtes trikkeskinnene i Oslo i regnvær, og at Oslo egentlig ikke er tilpasset alle elsparkesyklene. 

Et annet offer for trikkeskinnene: https://www.vg.no/rampelys/i/zrA6j5/yasmine-san-miguel-fikk-albuebrudd-i-elsparkesykkel-ulykke-aldri-vaert-saa-redd

Sikkert greit å bruke disse i et Oslo der miljøforkjemperne vil fjerne stadig flere biler og parkeringsplasser. Men også kjempefarlig. 

Det at folk suger på å kjøre de er da virkelig ikke noe som bør påvirke andre enn dem selv. Herregud.

Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (På 2021-8-12 den 19.03):

En jeg kjenner sutret og klaget over hvor ufattelig synd på "stakkarslige" lille henne, fordi hun ikke hadde tid eller ork til å for eksempel fikse forskjellige ting på eiendommen hennes. Så jeg, og ett par andre, tilbyr oss å hjelpe til. Men det eneste hun gjorde hele forbanna tiden var å sutre og klage over oss. Var jeg opptatt med en ting, klagde hun over en annen ting som absolutt måtte fikses. Men så snart jeg var ferdig med noe, og begynte med det hun maste så mye om. så begynte hun umiddelbart å klage over neste ting som "måtte" gjøres akkurat da. Ikke fikset hun noe som helst selv. Men å sto hengende over skulderen til alle andre for å klage over alt de gjør feil, det var hun utrolig flink til.  

Ett par måneder senere ba hun om enda mer hjelp. Men da var det ingen av oss som orket å gå gjennom den samme dritten der en gang til. Vi brukte jo mange timer der, med temmelig slitsomt arbeid. Bare for å bli kjeftet huden full over hvor "ubrukelig" vi var, og i tiden etterpå klagde hun til folk hun kjente over hvor dårlig arbeid hun mente at vi hadde gjort. Men når vi nå ikke orker mer av det tullet der, så kommer hun med enda mer drittslenging / baksnakking. Denne gangen fordi vi viss nok er "verdens største latsekker" og så videre, og så videre fordi vi orker å hjelpe til mer. Var vi virkelig så "udugelige" forrige gang vi forsøkte å hjelpe henne, så burde hun vel egentlig vært ganske fornøyd med at vi ikke orker å hjelpe henne noe mer nå lenger :roll:

Føler med den irritasjonen der! Høres ut som en kollega jeg hadde. Alltid stresset, og gjorde omgivelsene sine klar over dette, konstant.  Tiden brukte hun på å sutre om at hun ikke hadde tid til å gjøre jobben sin. Noen ganger tittet jeg innom for å spørre: er det noe jeg kan hjelpe med, nå har jeg tid. "neida klarer selv". Fikk i etterkant høre at hun hadde til sjefen vår: *Gia* hjelper meg ikke, jeg må gjøre alt selv. Sjefen vår var klar over at dette ikke hadde rot i virkeligheten, hun visste at jeg tilbød meg å hjelpe og hun visste hvordan denne kollegaen var, men fortsatt kjipt når man prøver å tilby hjelp, hun avviser hjelp og man så blir baksnakket til sjefen når hun heller kunne rettet denne anklagen direkte til meg. 

Endret av GiaMahan
Lenke til kommentar
mr.wolf skrev (4 minutter siden):

Det som irriterer meg nå er at jeg skal spørre her på forumet om hvor jeg kan finne en film men finner ingen kategori som passer til spørsmålet her😡

Noe sånn som dette du tenker på?

Edit: så det nå at du lurte på hvor å finne film, ikke hva en film heter. 😛

 

Endret av Larzen_91
  • Liker 2
Lenke til kommentar
mr.wolf skrev (2 timer siden):

Det som irriterer meg nå er at jeg skal spørre her på forumet om hvor jeg kan finne en film men finner ingen kategori som passer til spørsmålet her😡

Neste gang du irriterer deg over at du ikke finner eller er usikker på hvilken kategori, send oss (moderatorer) en PM så hjelper vi gjerne til med å finne riktig kategori :)

 

Lenke til kommentar

Norge, Sverige, og andre land som kun bryr seg om utslipp i deres land.

Ja, det er snakk om gruvedrift.
Slutter Sverige å ta ut, og Norge ikke får startet, så må andre land øke produksjonen, med større forurensninger, og kanskje barnearbeid.

Blir ihvertfall ikke noe fossilforbud i 2035, fordi vi ikke vil ha nok ressurser til å lage elbiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...