Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 hours ago, Dubious said:

English (United Kingdom)   Endre visningsspråk

Språk er satt til Engelsk, men nesten alt er på norsk..

Går nok på IP-adressen. Typisk at man får norsk tekst når man ikke vil ha det og etter språk som er satt når man ikke vil betale i $.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (7 timer siden):

Går nok på IP-adressen. Typisk at man får norsk tekst når man ikke vil ha det og etter språk som er satt når man ikke vil betale i $.

Jeg hadde VPN exit i Amsterdam. Jævlig irriterende når nettsider helt random endrer språk fra engelsk til nederlandsk. Sånn som PS Store som gikk fra no-en til nl-nl på måfå.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (På 23.3.2021 den 22.28):

Håper politiet har bra kapasitet for det kommer til å bli drøssevis med hjemmefester til helga, i hele landet.

Vært store folke fester rundt der jeg bor siden januar 2020, er først i 2021 hvor ting har roet seg gradvis ned..

Skulle ikke overraske meg om det tar seg opp igjen nå som alle skjenkesteder stenges ned 😐

Lenke til kommentar

At ADSL bitfeil raten øker slik at HomeNet struper hastigheten samtidig som de øker prisene siden antall kunder faller. Videre så vil/kan ikke de eller andre levere fiber i Oslo siden jeg ikke bor i borettslag. På toppen av det hele krever de 149kr pr. måned når man ikke har fasttelefon! Som man ikke kan få eller noen vil ha i dag.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragen skrev (17 timer siden):

Fikk mail fra Skattemafiaen at skatteoppgjøret mitt var klart. Logger inn, og der er det intet skatteoppgjør.

Prøv igjen i dag og sjekk banken. Fikk samme mail som deg igår og da jeg sjekket banken idag var skattepengene mine til gode kommet på min bankkonto. 

Lenke til kommentar
7 hours ago, asicman said:

At ADSL bitfeil raten øker slik at HomeNet struper hastigheten samtidig som de øker prisene siden antall kunder faller. Videre så vil/kan ikke de eller andre levere fiber i Oslo siden jeg ikke bor i borettslag. På toppen av det hele krever de 149kr pr. måned når man ikke har fasttelefon! Som man ikke kan få eller noen vil ha i dag.

 

Jeg føler din smerte. På det siste tok de like mye som ei fiberlinje litt opp i stigen for ei stadig dårligere ADSL-linje fra HomeNet. Kom meg heldigvis over på fiber etter en 13 år lang kamp for bedre nett. Det verste var da de begynte med månedlig leie for modem så var så dårlig at de bad meg skrote det da jeg sa opp. Måtte ha en ekstra måned oppsigelse også til tross for et langt og sammenhengende kundeforhold. Dårligere opplegg får man vel kun hos Telenor.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Dubious skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde 20/1 linje, men fikk kun 10/0,5, deretter ble det så mye feil at det ble 8/0,2, 8 på en god dag, ofte bare 5

Nå har jeg 75/75
Kjørte speedtest med 78/78

Samme ting her snart :D 8/0,4 så fikk vi oppgradert til faktisk 24/2. Snart kommer det fiber etter flere år med tigging om det med kommunen og ISP

Lenke til kommentar

Folk som ikke følger fartsgrensen. Javeø, så kjører du 5km over. Jeg velger å kjøre 80 i 80, og hvis du forbi kjører meg pga det, så forbikjører jeg deg igjen og kjører i 80. 

Og vipps, så sutrer tullingen og prøver å forårsake ulykke ved å gjøre det samme. Bryr jeg meg? Nope. 

Akkurat det samme som når folk ike bruker blinklys. Får jrg dårlig samvittighet om vedkommede dør? Nope.. tenker bare at vedkommede burde følge regler og lover. Ikke min feil hvis en eller flere omkommer. 

Er som 18åringer som får lappen sin for første gang, og som blir fratatt lappen fordi dem kjørte for fort. 

 

Eeeh, dette er noe man lærte når man tok teoriprøven. 

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...