Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg sitter på en liten formue av miniatyrer jeg vil selge(ca. 9000kr)

Men ingen i Norge driver med dette,  og frakta til utlandet er så dyr at jeg må selge de i store samlinger,  og da snakker vi 4000 for en og 5000 for en annen. Og er ikke lett å finne folk med slike penger å slenge rundt seg.  Så sliter med å selge.

Skal også selge antikke revolvern min, jeg håper å få 15-20k for den. Men akurrat nå husker jeg ikke hvor jeg har gjemt den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Røykvarslere som nesten uten unntak velger midt på natta som tidspunkt til å si fra at batteriet må byttes..

Først må man finne ut hvilken jævel som piper annethvert minutt. Deretter må man finne en vaklevoren stol, for man gidder ikke å rote frem gardintrappa som står innerst i boden. Deretter må man røske ut batteriet uten å dette ned fra stolen. Til slutt må man forfatte og fremføre en bønn til Ildguden om at det ikke må begynne å brenne akkurat den natta. For man har jo ikke de forbaskede 9V batteriene liggende i skuffen, til gjengjeld har man 600 av AA eller AAA batterier man aldri bruker :( 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Røykvarslere som er seriekoblet og røykvarslere som ikke er det irriterer meg. Seriekobling er fornuftig for tidlig varsling, samtidig som det jo også betyr at brannalarmen kan ringe i tide og utide, som regel av falske alarmer

Bodde også et sted hvor det var helt sykt sløve folk som ikke gadd å møte ved branntavla når brannalarmen peip for å fortelle at "woops, det er hos oss,  men vi har kontroll, bare å avstille" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (3 timer siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-ser-hun-ikke-ut-lenger/73584920

 

"Slik ser kjendisen ikke ut lengre". Tatt bort panneluggen og viser panna. Hvorfor bruker jeg fremdeles Dagbladet  no?

Jeg så litt på en Corona nyhet Dagbladet, fra Chrome nyheter, en dame i tollen... Jurist, deretter startet et sladrestudio med et fjollete par som faktisk måtte melde at noen på paradice beacht faktisk hadde hatt trekant....

Dag og Hør kunne de kanskje byttet navn til

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (27 minutter siden):

Er det de som brøler "WOOP WOOP HEY" og nesten sprenger ørene på deg når de starter en video? Faen så irriterende de er. Går det ikke an å rapportere ting på en vanlig måte, tabloidsladder eller ei.

Skulle hatt juling.

Jeg klarte heldigvis å rømme fra videoen før de switchet til det viktige nyhetsinnslaget sikkert iført ulltøy, Botox, Doping og silikon lepper i fri bruk.

Hurra for desperate kjendiser.... Og IDIOTISKE NYHETER.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Dragen skrev (6 timer siden):

Kommuner som utsetter vaksineringsprogrammet sitt fordi noen innbyggere vil heller på hytta enn å vaksineres.

Disse kommunene burde fratas dosene sine, og settes bakerst i køen.

Hvis du sikter til Bærum, var årsaken til utsettelsen at de ansatte ønsket fri, ikke de som skulle vaksineres. 

Det som irriterer meg er at folk kaster seg på slike ting uten at man har sjekket litt hva som ligger bak. 
Slutt å ukritisk del ting som er tatt ut av sin sammenheng eller med vilje misforstått i verste mening!!

(Det var kun 25 av 1075 som på 4 ukers varsel ønsket å utsette vaksineringen til etter påske: https://www.aftenposten.no/norge/i/jB2rrA/sterke-reaksjoner-paa-baerums-paaskepause-i-vaksineringen-vaksinekoordin )

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Aner ikke hva "Schibsted" er og hvorfor den brukes til å logge på alle slags nettsider, men det irriterer vettet av meg. Omtrent alle plussartikler i landet som krever betaling skjer via schibsted. Alle kommentarfelt skal bli med fullt navn pga schibsted. På nye steder må jeg logge inn med schibsted plutselig. Og finn.no?

For et rart fenomen. Det er som "logg inn med google" bare at ingen vet hva det er. Tar de seg virkelig betalt for en enkel føderert pålogging?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, djgudleif said:

Aner ikke hva "Schibsted" er og hvorfor den brukes til å logge på alle slags nettsider, men det irriterer vettet av meg. Omtrent alle plussartikler i landet som krever betaling skjer via schibsted. Alle kommentarfelt skal bli med fullt navn pga schibsted. På nye steder må jeg logge inn med schibsted plutselig. Og finn.no?

For et rart fenomen. Det er som "logg inn med google" bare at ingen vet hva det er. Tar de seg virkelig betalt for en enkel føderert pålogging?

Trur nok de aller fleste vet hva Schibsted er. Et av de mest kjente firmaene i Norge, vil jeg påstå.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...