Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Kris85 skrev (1 time siden):

Fire ganger "nei" bare for å få betalt. 

Kanskje en kjær samtale for dem som ikke har noen andre å snakke med... Denne er fin, selv om det er en sketsj, er det sikkert bygd på virkelige opplevelser i butikker. Han sier han har det travelt, men blir likevel stilt ca. 15 ekstra spørsmål før han får forlate butikken:

https://www.youtube.com/watch?v=ZjdKPDsYA7o

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tan28 skrev (1 time siden):

Slapp av og bit det i deg eller si din ærlige mening. 

De gjør uansett bare jobben sin.

Ja, jeg vet de er instruert til å si det. Og de blir kontrollert gjennom "mystery shopper".

Det er vel alle disse nye kundeklubbene jeg er irritert over. Med egne "klubbtilbud", medlemskap som skal aktiveres. Reklame du får. Blablabla.

Budeia skrev (1 time siden):

Kanskje en kjær samtale for dem som ikke har noen andre å snakke med... Denne er fin, selv om det er en sketsj, er det sikkert bygd på virkelige opplevelser i butikker. Han sier han har det travelt, men blir likevel stilt ca. 15 ekstra spørsmål før han får forlate butikken:

https://www.youtube.com/watch?v=ZjdKPDsYA7o

 

Hehe. Morsom video. Nå har de til og med begynt med et ekstra spørsmål på Jula observerte jeg i dag.

Ny:
Jula: Vil du bli medlem?
Kunde: Nei takk.
Jula: Hvis du blir medlem, får du 200 kr,- i avslag hvis du handler for 1000 kr,- eller mer.

Medlem her og medlem der. Medlem over alt. Jeg er medlem i den norske folketrygden. Det bør holde. 🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Kris85 said:

Hver gang jeg handler:

Butikkperson: Pose? 
Meg: Nei takk.

Butikkperson: Er du medlem?
Meg: Nei.

Butikkperson: Har du lyst å bli? 
Meg: NEEEEI

Butikkperson: Kvittering?
Meg: Nei takk

Fire ganger "nei" bare for å få betalt. 

Trenger en "Nei til alt" -knapp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kris85 skrev (14 timer siden):

Ny:

Jula: Vil du bli medlem?
Kunde: Nei takk.
Jula: Hvis du blir medlem, får du 200 kr,- i avslag hvis du handler for 1000 kr,- eller mer.

Medlem her og medlem der. Medlem over alt. Jeg er medlem i den norske folketrygden. Det bør holde. 🙃

 

Er også drittlei det maset til jula. Kan ikke snart noen forklare dem hvor plagsomt og teit det der er?

Lenke til kommentar

Blitt oppringt noe 11 ganger i det siste 24 timer av et land som starter på +383 45966889 og +383 49923734.

Ringer, blokkerer.

Ringer, repeter.

Ringer, blokkerer ikke..

Ringer ikke i hele dagen dermed..

MEN.. om jeg blokkerer skal de faen meg ringe opp med en gang når de ser jeg har blokkert.

De få gangene jeg ikke har sett de ringe eller sett hvem som ringte å plukket den opp hørte jeg bare "ohh" på andre enden..

De la heller ikke på så lot den bare være på, var først etter 19-20 minutter at de la på.

Usikker om det er en bot eller faktisk folk fra uganda som prøver å svindle oss i norge med å "ring tilbake svindel" metode..

Lenke til kommentar

Telia internett som faller ut i timesvis, ingen driftmelding, og ingen å henvende seg til. To dager siden nettet var nede hele dagen (med driftmelding). 😠

Edit: Og ikke har jeg hatt Tv3 og diverse andre tv-kanaler den siste måneden heller....

Endret av magb
Lenke til kommentar
magb skrev (3 minutter siden):

Telia internett som faller ut i timesvis, ingen driftmelding, og ingen å henvende seg til. To dager siden nettet var nede hele dagen (med driftmelding). 😠

Edit: Og ikke har jeg hatt Tv3 og diverse andre tv-kanaler den siste måneden heller....

Og de får du heller ikke tilbake.

https://www.nettavisen.no/okonomi/sjokkmelding-til-500-000-tv-abonnenter-samarbeidet-med-telia-er-avsluttet/s/12-95-3424105364

 

Har Telia selv. Vært masse problemer med det siden de tok over fra GET. Hadde det ikke vært for den kraftige rabatten jeg har via borettslaget hadde jeg byttet for lengst...

Endret av Stimann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...