Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GiaMahan skrev (På 2.4.2021 den 17.58):

Evt/og eller persienner. Har persienner i stue + gardiner (de er ikke lystette da, men tar en del av lyset allikevel). På soverommet har jeg persienner + lystette gardiner :)

Har svarte (ja...:P) Gardiner i stuen, så der er det jo greit tett.
Men soverommet bør jeg skaffe meg noen nye lystette!

 

Lenke til kommentar
Skogslik skrev (24 minutter siden):

Hikke igjen..... Faen.

Min feil, gir seg nok. 
Men uansett irriterende!!!! 

Noe som hopper opp og ned i kroppen, mening? He

GiaMahan: Du er sykepleier? Vell, liker deg,  ''there it is''
Du har tipset meg før, takker :)

 

Nei, er ikke sykepleier! 

Prøvd ut noen av tipsene fra Legevakthåndboka angående hikke? 

Hvis du titter ned i halsen er det kanskje frosk nedi der🤭

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (Akkurat nå):

Nei, er ikke sykepleier! 

Prøvd ut noen av tipsene fra Legevakthåndboka angående hikke? 

Hvis du titter ned i halsen er det kanskje frosk nedi der🤭

 

Oi 😮

Nå er jeg trist lenge, beklager, jeg sa feil :(
Frosk i halsen, haha!

Det ga seg, ser for meg at jeg er halvt ukrainsk! 
Er jo ikke det, men drømme kan man! 

 

Lenke til kommentar
Skogslik skrev (7 minutter siden):

 

Oi 😮

Nå er jeg trist lenge, beklager, jeg sa feil :(
Frosk i halsen, haha!

Det ga seg, ser for meg at jeg er halvt ukrainsk! 
Er jo ikke det, men drømme kan man! 

 

Haha, gjør ingenting. Du må ikke være trist da! 

Ja, frosk i halsen er hyppig årsak til hikking og kan på et seinere og mer alvorlig stadie føre til at man blir en halvt ukrainsk frosk

Lenke til kommentar
6 hours ago, knutinh said:

en musikalsk snutt av samme kunstneriske verdi som is-bilen

😂😂

Når det gjelder komfyrer, vil jeg legge til den forbanna komfyrvakten som er installert over kokeplatene her. Stekte hamburgere i dag, og da måtte jeg f... meg trykke på komfyrvakta FIRE ganger i løpet av steketiden. Iflg det O Store Internett er det slik at komfyrvakter skal "lære" seg første gang man trykker at den aktuelle varmen er greit. Men ikke f... om den lærer seg noe som helst.

Lenke til kommentar

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GawB6Q/ringte-113-da-vennen-tok-overdose-fikk-bot

Sitat

«Thomas» forteller at de ba om å få snakke med helsepersonell om det som hadde skjedd.

– Vi satt jo der og hadde nettopp funnet en nær venninne død.

VG har stilt det lokale politikontoret spørsmål om dette. De viser til politiadvokaten.

– Jeg vet ikke hva han mener med å prate med noen.

Hvor jævlig tilbakestående må man være for å få jobb som politiadvokat? Er det sånn at man er for smart hvis man kan puste?

Sitat

Sp-politiker Kjersti Toppe viser til et svar fra helseminister Bent Høie, der han bekrefter at helsepersonell har taushetsplikt.

Igjen viser Høie hvor forbanna idiot han er. Dette handler om politiet, ikke helsepersonell.

Lenke til kommentar

Våkner opp til villeste snøstorm jeg har sett. Og her som det nesten aldri snør, skal visst ikke bli mye bedre i morgen heller.
Det passet ikke nå.
Jeg tror det er pandemien som gjør det. Nå er det stoppet så mye opp i flytrafikk og alt sånt, at den globale oppvarmingen sikkert har falt pladask sammen.

Lenke til kommentar
Sitat

Mangel på utenlandske arbeidere kan gi langt færre norske agurker i butikkhyllene.

Samtidig sitter mange hjemme uten jobb å gå til, men har ikke råd til å jobbe, for da vil de få mindre betalt enn hva de får fra staten, for å ikke gjøre noe..

Noe er veldig galt ved vårt system når det lønner seg å sitte hjemme. 

Lenke til kommentar
Dubious skrev (På 4.4.2021 den 22.29):

Penger er en god grunn til å ikke bruke maske

Det finnes svært få gode grunner til å bruke maske

Åja, du er en av de idiotene som mener at masker er bortkastet.

Da har du allerede tapt enhver diskusjon.

Dragen skrev (På 4.4.2021 den 23.28):

Bare fordi du suger lommeboka til fardin, betyr ikke at alle andre gjør det.

Om du synes masker er for dyrt så burde du virkelig fikse livet ditt kiddo

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bergens Tidende sier her i en leder at det bør ordnes trygge og åpne fjelloverganger mellom øst og vest.

https://www.bt.no/btmeninger/leder/i/gWl9La/noreg-treng-trygge-og-opne-vegar-mellom-aust-og-vest

Er dette et litt dustete utspill, eller er det faktisk mulig å bygge vintersikre veier på høyfjellet.. Er det tunneler de mener da, eller hva mener de egentlig med vintersikre veier. 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (15 minutter siden):

Bergens Tidende sier her i en leder at det bør ordnes trygge og åpne fjelloverganger mellom øst og vest.

https://www.bt.no/btmeninger/leder/i/gWl9La/noreg-treng-trygge-og-opne-vegar-mellom-aust-og-vest

Er dette et litt dustete utspill, eller er det faktisk mulig å bygge vintersikre veier på høyfjellet.. Er det tunneler de mener da, eller hva mener de egentlig med vintersikre veier. 

Tuneller er et viktig virkemiddel ja. Planlegging av traseen i ly av vind er også viktig. Og til sist eventuelt mer ressurser på mannskap og driftsmateriell. 

Det er en grunn til at Filefjell er sikrest. Der er det ny tunell på toppen. Hardangervidda er oftest stengt. Der er det tunellfritt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...