Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kris85 skrev (1 minutt siden):

Håper du ikke er på Facebook. Skulle tro de fleste samles der - helst under grupper som. "Vi som xxxx".

Hehe.. møter på slike folk uavhengig om det er på Facebook, blandt venner eller div nettforumer.  Det jeg ikke forstår er at dem ikke klarer å se at dem motsier seg selv 

Lenke til kommentar
Laffe skrev (37 minutter siden):

Hehe.. møter på slike folk uavhengig om det er på Facebook, blandt venner eller div nettforumer.  Det jeg ikke forstår er at dem ikke klarer å se at dem motsier seg selv 

Selvinnsikt er mangelvare i dagens samfunn. I tillegg skiller dem ikke fra mening og fakta. Bare fordi du mener noe, betyr ikke det automatisk at du har rett - som om din mening er det eneste riktige her i verden. Ja ja. Personlig konkluderer jeg det at de fleste apekatter her i verden (mennesker altså) er svært enkle levende organismer. 

Endret av Kris85
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Kris85 skrev (12 timer siden):

Håper du ikke er på Facebook. Skulle tro de fleste samles der - helst under grupper som. "Vi som xxxx".

Vi som... MDG, Miljø, Storpolitikk, Bro, Tunnel, Fellessjukehus, Fergefritt, Bomring, Vindmøller, Import, Eksport, Vedum, Støre, Stoltenberg, Solberg, Trump, Biden, Solskjær, Solbakken, Ulv, Pels, Innvandring, Avgifter. Bitre menn over 40😑

Lenke til kommentar

Hvis man bestiller ett eller annet fra en nettbutikk, men butikken sender leveringen fordelt over to eller tre pakker som ankommer "post i butikk" spredt utover flere dager. 

Og samtlige pakker kunne enkelt fått plass i selve postkassen (selv om alle pakkene hadde blitt levert på samme dag) men likevel må jeg stikke innom post i butikk som ligger ett godt stykke unna.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

Elsparkesykler, på tide at det kreves ansvarsforsikring for bruk og/eller kaster de bort fra fortau og gangfelt

https://www.nrk.no/osloogviken/nikolai-ble-pakjort-av-elsparkesykkel-1.15354198

Det er tonnevis med saker som omhandler elsparkesykler, med alvorlige ulykker

https://www.nrk.no/sok/?q=sparkesykkel

De fleste har vel faktisk ansvarsforsikring i både innbo- og reiseforsikringen

Lenke til kommentar

Stasjonære PC-en har plutselig gått amok. Driver og jobber med et eller annet hele tiden og skaper flaskehals for andre prosesser. Finner ikke ut av det heller men mistenker HDDen jeg brukte sist til clean install knapt 2 måneder siden. Var ikke så bra som jeg trodde. Nå blir det masse styr med å skaffe ordentlig SSD og ta full install igjen midt i all skolearbeidet. FML

Lenke til kommentar
5 hours ago, Myst said:

Stasjonære PC-en har plutselig gått amok. Driver og jobber med et eller annet hele tiden og skaper flaskehals for andre prosesser. Finner ikke ut av det heller men mistenker HDDen jeg brukte sist til clean install knapt 2 måneder siden. Var ikke så bra som jeg trodde. Nå blir det masse styr med å skaffe ordentlig SSD og ta full install igjen midt i all skolearbeidet. FML

Nesten alle SSD-produsenter leverer gratis software som kan brukes til å klone over. Sett på over natta og bytt om disk når du våkner. 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (14 timer siden):

Som en seriøs statsminister burde ikke Erna engang visst hvem Ferrell var. Men det hele er visst en greie for å få amerikanerne til å satse på elbiler, slik som Norge har gjort. 

https://www.dagsavisen.no/kultur/will-ferrell-ypper-seg-med-norge-1.1829471

Så fordi hun er statsminister så skal hun ikke få lov til å ha et liv? Kun sitte på et kontor, avskjermet fra alt og alle?

Og Ferrell har vært en kjent komiker langt lenger enn det Solberg har vært statsminister.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...