Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Dubious skrev (4 timer siden):

Heldigvis bor jeg så langt unna at de heller drar til Sverige for å handle enn hit

Nå får de vel ikke slippe inn i Sverige, så ikke umulig at de kommer til et sted nær deg...

Ergerlig med nordmenn i utlandet som synes at folk i Norge er komiske. Får nesten lyst til å kutte forbindelsen deres til dette norske forumet. Men må prøve å beherske meg litt, kan ikke gå over i full utskjelling. Ellers blir det min egen forbindelse til dette forumet som blir kuttet ;) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (4 timer siden):

De diskuterer om at de en gang i framtiden vil stenge

Stenger natt til mandag

 

Irriterende feil: [vg]

– Jeg skjønner at det er gøy å drifte og mange bør bli bedre kjent med hvordan bilen reagerer på vinterføre, men å miste veigrepet på offentlig vei er et brudd på trafikkreglene, sier Marianne Mittet Solbraa i Trygg Trafikk.

Hun understreker at man til enhver tid skal ha kontroll over kjøretøyet man kjører og at en som sladder ikke har det.

 

Endret av D0vendyret
Lenke til kommentar
Dragen skrev (58 minutter siden):

Jeg har trukket flere tenner (visdomstenner, idioti, og medisineffekt) og har ikke hatt noe problemer med å spise vanlig mat. Alt fra brødskiver til kjøttmiddag. Skyll godt med vann etterpå.

Har jeg også, men har alltid tatt det med ro det først døgnet og aldri hatt noen problemer med den måten

Tok 1 Ibux idet bedøvelsen fra legen gikk ut, og siden har jeg ikke tatt flere
Smerter i munnen gjør meg ikke noe, men hodepine er grusomt

Lenke til kommentar
17 minutes ago, Delvis said:

Feiere som skal hit støtt og stadig. De sier hver gang at der er ingenting, likevel må komme og sjekke pånytt og nytt.
Nå må jeg ut i kulda og gjøre klar for dem i morra tidlig, kunne de ikke finne bedre tidspunkt enn midt på tjukke vinteren?

Hm - her har det vært feier én gang de siste 5-7 årene etter hva jeg kan erindre. Hva er det for et slags sted "alle" feierne tilsynelatende valfarter til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
19 minutes ago, Delvis said:

Feiere som skal hit støtt og stadig. De sier hver gang at der er ingenting, likevel må komme og sjekke pånytt og nytt.
Nå må jeg ut i kulda og gjøre klar for dem i morra tidlig, kunne de ikke finne bedre tidspunkt enn midt på tjukke vinteren?

Hm - her har det vært feier én gang de siste 5-7 årene etter hva jeg kan erindre. Hva er det for et slags sted "alle" feierne tilsynelatende valfarter til?

Endret av geir__hk
copypaste feil..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...