Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har omsider lokale pizzasjappa aktivert online bestilling, men hvilken melding får jeg denne gangen? "Din adresse er dessverre utenfor vårt leveringsområde når du bestiller online. Ta gjerne kontakt på telefon så ser vi om vi kan hjelpe deg allikevel."

 

%/&¤"% DERE! Er bare snakk om 5 km / knapt 10 min.

Lenke til kommentar

Nå har omsider lokale pizzasjappa aktivert online bestilling, men hvilken melding får jeg denne gangen? "Din adresse er dessverre utenfor vårt leveringsområde når du bestiller online. Ta gjerne kontakt på telefon så ser vi om vi kan hjelpe deg allikevel."

 

%/&¤"% DERE! Er bare snakk om 5 km / knapt 10 min.

Pizzabakeren? Har samme problem. Fikk beskjed om at det var en parameter som begrenset nettsida eln. Men de kjørte ut.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Må gi deg litt slakt her Myst.. PB har ikke helt grei pizza. Pizzakjeder havner i samme bås som f.eks burgerkjeder. En kan ikke si at Mcdonalds har grei mat, da blir du skutt av meg. "Fast food" forøvrig er noe herk og ulogisk opplegg i Norge må jeg tilføye. I USA f.eks så er det billig, raskt og lettvint, noe som appellerer til mange fattige, der fattigdom er et stort problem. I Norge, hvor folk både har vett og ressurser nok til å lage mat selv, tid, kunnskap, ja alle forutsetninger, så er det meningsløst. Det er lettvint og trendy, men dyrt og usunt. Når jeg i tillegg ser folk stå i kø på drive-in på Mcdonalds i kanskje opptil en halvtime i bilen sin, i rush-trafikken, ja da blir jeg oppgitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Må gi deg litt slakt her Myst.. PB har ikke helt grei pizza. Pizzakjeder havner i samme bås som f.eks burgerkjeder. En kan ikke si at Mcdonalds har grei mat, da blir du skutt av meg. "Fast food" forøvrig er noe herk og ulogisk opplegg i Norge må jeg tilføye. I USA f.eks så er det billig, raskt og lettvint, noe som appellerer til mange fattige, der fattigdom er et stort problem. I Norge, hvor folk både har vett og ressurser nok til å lage mat selv, tid, kunnskap, ja alle forutsetninger, så er det meningsløst. Det er lettvint og trendy, men dyrt og usunt. Når jeg i tillegg ser folk stå i kø på drive-in på Mcdonalds i kanskje opptil en halvtime i bilen sin, i rush-trafikken, ja da blir jeg oppgitt.

 

Ok, dude, deg om det. :thumbup:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må gi deg litt slakt her Myst.. PB har ikke helt grei pizza. Pizzakjeder havner i samme bås som f.eks burgerkjeder. En kan ikke si at Mcdonalds har grei mat, da blir du skutt av meg. "Fast food" forøvrig er noe herk og ulogisk opplegg i Norge må jeg tilføye. I USA f.eks så er det billig, raskt og lettvint, noe som appellerer til mange fattige, der fattigdom er et stort problem. I Norge, hvor folk både har vett og ressurser nok til å lage mat selv, tid, kunnskap, ja alle forutsetninger, så er det meningsløst. Det er lettvint og trendy, men dyrt og usunt. Når jeg i tillegg ser folk stå i kø på drive-in på Mcdonalds i kanskje opptil en halvtime i bilen sin, i rush-trafikken, ja da blir jeg oppgitt.

PB har ok+ pizza. Lett best av de som er lett og bredt tilgjengelig av take away.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mmmhm! Og de på motorveien som kjører helt til enden av avkjøringsfeltet, for så å presse seg inn der slik at de slipper å stå i køen som har bygget seg opp(i rushen er det ganske mange som skal av motorveien akkurat der)....

Ja, det er helt forferdelig! Nesten kjørt i ræva på en som skulle presse seg inn på enden av avkjøringsfeltet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er helt forferdelig! Nesten kjørt i ræva på en som skulle presse seg inn på enden av avkjøringsfeltet

Her om dagen var det en buss(!!) som gjorde dette...! Når personbilen gjør dette, så blir det bare en liten forskyvning(bortsett fra eventuell ulykkesfare) også går køen som normalt. Når busser gjør det, blir det jo et helvete...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...