Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Når du sitter og jobber med CSS, og du driver å jobber i et arbeidsmiljø og du ser på live siden, og bruker 15 minutter på å finne ut at det er grunnen til at du ikke ser endringer..  :wallbash:

 

Så innser du at det er to diver som er AKKURAT lik, så når du endrer på den ene så endrer du på begge.. Og må bruke ørten timer på å finne den ene linjen som er skrevet feil...

 

Så innser du at det er chrome som har failet deg og du begynner å lure på hvorfor i helvete det ikke funket med chrome, men firefox fant det ut med en gang.. -.-

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja kun media som hauser det opp, for snille muslimer kan jo aldri gjøre noe galt. https://www.dagbladet.no/nyheter/trussel-mot-telia-etter-hijab-reklame/70939890

 

Jeg er faktisk mer møkk lei islamapologetikere.

Jeg unskyldig ingenting. Jeg bare påpeker hvor latterlig det er å være drittlei muslimer på generell basis for noe som bare noen få muslimer gjør. Det er din egen feil at du ikke klarer å skille mellom handlingene til enkeltindivider og en halv milliard mennesker.

 

Er du også møkk lei hvite menn, fordi vi alle sammen går inn i kirker og moskéer med våpen og skyter rundt oss?

Endret av Skurupu
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som ikke vil dra på ferie til helt normale land fordi det er "farlig". Visse folk burde ikke få lov til å lese nettaviser.

 

Har nevnt dette før, men det er verdt å gjengi: Verden blir tryggere og tryggere for vært år som går! Men det er blitt helt vanlig å snakke om "nå som ting blir verre og verre", "med bakgrunn i dagens situasjone" og "på grunn av den økende kriminaliteten, bla bla". Ingen hever et øyenbryn engang av slike uttalelser lengere, og det er veldig skummelt! Verden er ikke et utrygt sted. Ingen er ute etter å ta deg. Slapp av! Senk skuldrene! Logg av internett!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som ikke vil dra på ferie til helt normale land fordi det er "farlig". Visse folk burde ikke få lov til å lese nettaviser.

 

Har nevnt dette før, men det er verdt å gjengi: Verden blir tryggere og tryggere for vært år som går! Men det er blitt helt vanlig å snakke om "nå som ting blir verre og verre", "med bakgrunn i dagens situasjone" og "på grunn av den økende kriminaliteten, bla bla". Ingen hever et øyenbryn engang av slike uttalelser lengere, og det er veldig skummelt! Verden er ikke et utrygt sted. Ingen er ute etter å ta deg. Slapp av! Senk skuldrene! Logg av internett!

 

Shhh! Ikke ødelegg for oss nå.

Lenke til kommentar

Også den vanlige grininga om at Altinn ikke har god nok kapasitet. Skal de virkelig bruke masse spenn kun for å tilfredsstille alle sutrehuene som ikke klarer å vente et par dager med å sjekke skatten sin? Dere har god tid liksom. Fristen for levering er slutten av april og du får ikke penga før i juni uansett. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bodde i et kollektiv med to veldig greie, ordentlige gutter.Så flyttet den ene ut(kjøpte leilighet), og vi fikk en jente inn. Utleier bestemte seg for henne uten å rådføre seg med oss som faktisk bor her.

 

Av og til er merker jeg at hun står bak meg, uten å si noe, og bare stirre. Hun prater hull i hodet på meg, om seg selv. Hun legger kattebæsjen på kjøkkenbenken, stjeler mat og drikke i kjøleskapet og fryser, tar av hårprodukter og bruker tingene våre som vi anser som intime. Bidrar ikke til fellesinnkjøp. Bind kastet hun først i do. Hun evner ikke til å legge i oppvaskmaskinen. Katten lar hun gå på kjøkkenbenken. Jeg er spesielt astmatisk mot katt. Hun lyver x flere til oss begge to andre.osv osv osv

 

Jeg har selvfølgelig sagt ifra på aller meste, først forsiktig, og etterhvert mer og mer direkte og konfronterende, spesielt når jeg har tatt henne på fersken i ting som jeg allerede har tatt opp. Jeg har også informert utleier om problemene. Min andre romkamerat reagerer også på hennes oppførsel. Hun kan også finne på å sende han passiv aggressive meldinger, enda han er den modne/ordentlige, hensynsfulle og mest omgjengelige fyren jeg har bodd med.

 

Orker bare ikke mer. Når kontrakten her går ut så vil jeg bo alene..og helst med marka som nærmeste nabo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...