Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Når jeg i forrige post her skrev "feels", og autocorrect på mobilen rettet til "Frelsesarmeen" og andre ting som jeg aldri skriver om.

Men autocorrect kan både være morsomt og irriterende

Bare å slå av autocorrect..

Har kun på linjen med forslag for hva jeg skriver og har valget om jeg skal velge og blir ikke påtvunget noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

I utgangspunktet ikke en dårlig sang, men når det ikke går an å høre på P4 eller Radio Norge i mer enn ti minutter uten å bli utsatt for den så blir den et hatobjekt.

Dritt fra 90s : Gangstas paradise (en neger som sutrer om ghettoen har ingen relevans for meg :D , Rednex.....hele tida hørte de på den mannskiten på uskolen , huff !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Astrid S. Talentløs drittkjerring som støtter EU sitt nye direktiv

Som innholdsskaper er jeg både for og imot artikkel 13. Det kan potensielt jenke ned de andre innholdsskaperne som misbruker innhold de ikke har lisens til å bruke. Slik det har vært nå har de som følger retningslinjene kommet langt bak i køen.

Lenke til kommentar

Forskjellige størrelser på klær

F.eks XL er ikke like stor over alt

Har kjøpt klær hvor L passer og andre klær hvor jeg må ha 3XL

Ja. Eller det faktum at når man er høy (som meg) så er kan klær egentlig være for store ellers, men i høydemessig for kort og derfor oppleves som for små allikevel. 

 

Ellers så er det jo sånn at det faktisk er litt kjipt å ha XL i BH-størrelser men være S/M ellers. Noe som betyr at klær oppleves på kroppen som "telt" ellers, men for at puppene må passe inn, så må må jeg opp i størrelse, og hvis jeg ikke gjør det, så føles det som puppene mine er i slags fengsel hvor de ikke får puste. 

 

Sikkert et drømmescenario for noen å være både høy, være S/M og ha boobs. At jeg er høy må jeg bare leve med, men jeg håper jeg går ned i bryststørrelse av å slanke meg. De begynner å føles vulgært store, har vondt i ryggen osv. Vil tilbake til XS/S og medium str.  pupper. Det funket for meg. 

Lenke til kommentar

Nynorsk.

Er vel ikke noe som jeg missliker mer enn det forbanna språket.

På skolen fant jeg meg en bokmål bok, men den tok læreren i fra meg. så måtte sitte og oversette fra nynorsken til bokmål når jeg leste.

Ikke nok med det. Siden jeg bor midt i nynorsk helvete så er det pålagt å skrive absolutt alt på nynorsk.. Noe jeg selvfølgelig driter i da jeg ikke kan fordra den dritten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja. Eller det faktum at når man er høy (som meg) så er kan klær egentlig være for store ellers, men i høydemessig for kort og derfor oppleves som for små allikevel. 

 

Ellers så er det jo sånn at det faktisk er litt kjipt å ha XL i BH-størrelser men være S/M ellers. Noe som betyr at klær oppleves på kroppen som "telt" ellers, men for at puppene må passe inn, så må må jeg opp i størrelse, og hvis jeg ikke gjør det, så føles det som puppene mine er i slags fengsel hvor de ikke får puste. 

 

Sikkert et drømmescenario for noen å være både høy, være S/M og ha boobs. At jeg er høy må jeg bare leve med, men jeg håper jeg går ned i bryststørrelse av å slanke meg. De begynner å føles vulgært store, har vondt i ryggen osv. Vil tilbake til XS/S og medium str.  pupper. Det funket for meg. 

Du bruker riktig størrelse? Viktig med stor nok cup og lite nok bånd rundt, støtten skal komme fra båndet rundt og cupen, ikke stroppene som du ser mange norske kvinner tror støtten kommer fra, derfor har de sånne groper ved skuldrene. Feil størrelse, feil støtte. Spør fordi det også kan gi deg vondt i ryggen av feil støtte, dette lærte jeg meg selv da jeg var i begynnelsen av 20årene etter å ha fått store boobs i mine tidlige tenår, moren min kjøpte meg all slags bh-er men i feil størrelse..... hun pleide å kjøpe meg 75B eller C når jeg var tenåring, når jeg kom meg på Change forlot jeg med en bh som passet meg perfekt i 65H som voksen... Livet forandres når man finner ut om bh-størrelser!

Lenke til kommentar

Irriterer meg over de som på død og liv legger ut livshistorien som om hvorfor de svarer seint i en tråd. Slapp litt av a, jeg vet jo at folk har et annen liv utenom debattforumet. Det går faktisk helt greit å svare seint. Bare svar det du egentlig skulle og kom til poenget. Samme gjelder SMSer av folk med "sorry for at jeg svarer seint! blablablabla og blablabla (livshistorie) skjedde. Det jeg fortsatt venter på er svaret, ikke unnskyldningen eller livsfortellingen til folk. 

Endret av Calluna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...