Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekstremt skravlesyke mennesker!

 

Jeg møtte dessverre en sånn tidligere i dag. Legger ut i det vide og det brede. I går hadde hun gått en liten tur, men det var så forbanna glatt. Nylig hadde hun vært på en butikk og kjøpt ting og tang. Innom en annen butikk for å se på andre ting, og en tredje butikk, hvor hun møtte en som hun hadde skravla veldig mye med.

 

Så hadde hun møtt en eller to personer til, som jeg har absolutt NULL peiling på hvem er. Jeg gir jo selvfølgelig blanke pokker i hva noen vilt fremmede har kjøpt på ett eller annet sted, at de nylig hadde kvittet seg med den gamle bilen sin. Eller at de skal ha vært på ferietur sammen med sønnen sin. Og så videre, og så videre, og så videre...

Lenke til kommentar

Ekstremt skravlesyke mennesker!

 

Jeg møtte dessverre en sånn tidligere i dag. Legger ut i det vide og det brede. I går hadde hun gått en liten tur, men det var så forbanna glatt. Nylig hadde hun vært på en butikk og kjøpt ting og tang. Innom en annen butikk for å se på andre ting, og en tredje butikk, hvor hun møtte en som hun hadde skravla veldig mye med.

 

Så hadde hun møtt en eller to personer til, som jeg har absolutt NULL peiling på hvem er. Jeg gir jo selvfølgelig blanke pokker i hva noen vilt fremmede har kjøpt på ett eller annet sted, at de nylig hadde kvittet seg med den gamle bilen sin. Eller at de skal ha vært på ferietur sammen med sønnen sin. Og så videre, og så videre, og så videre...

 

Hvor gammel var hun? Eldre mennesker pleier å være veldig ensomme og kan lett sette i gang praten hvis de tror du hører dem. En gang så jeg i en butikk og en gammel dame ved siden av meg begynte å prate til meg. Dette har skjedd helt siden jeg var liten (at eldre mennesker prater til meg og sånt) så jeg lar henne prate mens jeg nikker nå og da og gir henne tegn til at jeg lytter mens jeg ser i butikken ellers. Sånn 10  eller 15 min senere så snur hun seg mot meg og sier at hun må dra, men at jeg var så hyggelig og snill at jeg måtte ta denne så dyttet hun en 200lapp i hånden min. Jeg prøvde selvsagt å gi den tilbake for ikke faen om jeg skal ha penger for å ha bare lånt bort øret mitt, men hun ville selvsagt ikke ta den tilbake. 

 

Neste gang så spør deg selv hvorfor en random person begynner å prate med deg. 

 

Sier ikke at du skal bare la alle fremmede gå opp og prate til deg forresten. Har hatt eldre menn (ikke fult så gamle som den gamle damen ovenfor) som har gjort noe av det samme, føles rart der og da men man tenker hey må være hyggelig og greier, ikke anta ting osv, også blir det full blown creepy kort tid etterpå.. Så er ikke alle man skal la komme innpå deg heller!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...