Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Nei, motsatt, får migrene av lavkarbo, men aller spesielt fasting uansett diett. Må passe på fettinnhold pga hjertet (er hjertesyk), så kan ikke spise veldig fettrikt uansett. Spiser ikke mer av noe siden det inneholder mindre kalorier; spiser til jeg er passelig mer. Lavkarbo og fasting funker for mange, men ikke min kropp. Jeg spiser mye sunnere enn folk flest, så jeg gjør ingenting galt på kostholdsfronten 

 

Jeg vet hvordan jeg skal trene. Det det handler om, er å faktisk gjennomføre det, motivasjon osv :)

En treningskamerat kan være bra! Da kan man motivere hverandre og holde hverandre ansvarlige. Men pass på at dere passer i treningssetting.. jeg orker ikke folk som skal prate konstant feks. Er kos å ha med en venninne eller no sånt men er bare plagsomt når de prater så masse at man ikke får gjort øvelsene engang fordi man er for opptatt med å svare dem..

 

Tilfeldigvis on topic! 

 

Men også menn som matcher med meg på dating apps. Når en dame sier de vil bli bedre kjent så tells ikke "hva skjera? :)" meldinger ett par ganger i uka...............

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En treningskamerat kan være bra! Da kan man motivere hverandre og holde hverandre ansvarlige. Men pass på at dere passer i treningssetting.. jeg orker ikke folk som skal prate konstant feks. Er kos å ha med en venninne eller no sånt men er bare plagsomt når de prater så masse at man ikke får gjort øvelsene engang fordi man er for opptatt med å svare dem..

 

Foretrekker å trene alene :) Funker ikke for meg å trene sammen med andre, med mindre de er dårligere trent enn meg og ikke snakker :p Jeg må være best, hater å ligge etter noen :p og svare på masse tull og tøys 

Lenke til kommentar

Nei, huff. Fant nettopp ut at ei jente jeg bare unner alt godt, har mistet sitt første barn. Han kom 2 mnd før termin og hun er helt knust. Alt var klart, og paret var så i ekstase av å bli foreldre. Selv om jeg selv var lettet over min tidligere SA ifjor, så synes jeg det er ufattelig trist på andres vegne når barn er veldig ønsket og planlagt. Tenk så kjipt å gå igjennom en fødsel hvor du vet at han kommer alt for tidlig og så dør ungen . Ord blir fattige. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De som eide huset før meg tok seg ikke bryet med å demontere dekslet på stikkontaktene før de malte flekkvis over merker på veggen for å sminke til overtagelsen.

 

La ikke merke til det der og da.

Har gråmaling på de hvite stikkontaktene, og på de hvite listene. Innmari irriterende at folk ikke tar seg 10 minutter til å maskere og demontere slikt før de går i gang med malinga.

Endret av 1Dr.E
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å klage på musikken hvis man hører på Radio Norge eller P4 blir som å klage på at man kjeder seg i kirka.

 

Jeg klager ikke på musikken, men på repetisjonen. Setter aldri på disse kanalene selv, men av og til havner man i situasjoner hvor man blir utsatt for dem og da kommer alltid Sweet Dreams, en av de to hitsa til Lene Marlin eller Another Brick in the Wall. Det slår aldri feil.

Lenke til kommentar

Folk som er fornøyd med butikkølet, de går bare inn og tar med seg en 6-pack

 

Jeg bruker måneder og år på å finne noe som er godt, bare for å finne ut av det er begrenset opplag (poløl)

Kjøper noe nytt innimellom, men har til gode å finne noe som jeg kjøper en gang til..

Jeg sier som Ole Brumm ja takk begge deler.

 

Den som ikke forstår gleden av en kald pils på sommeren, litt sjømat og akevitt eller bourbon synes jeg synd på.

 

Så er det jo mulig å velge seg en bedre pilsner/lager også.

 

Det er kanskje ikke så in i Norge, men her i Sverige er det mange lokale spesial pilsners.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...